lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z dziaÅ‚u Horror i Åšwiat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [Mothership] - komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/19176-mothership-komentarze.html)

Alex Tyler 13-04-2021 10:50

A dla mnie można po prostu wrzucić. Co zagrane to zagrane, każdy wie, co napisał. Nikt inny pewnie tego nie przeczyta. Mnie już zwisa zabawa z docowymi tekstami, za dużo roboty. Nawet mimo tego, że tamtejsza kompozycja i formatowanie dają mi solidnego raka i aż się proszą o korektę. Pracować można nad świeżym, własnym tekstem, który inni dopiero mają przeczytać. Dlatego zostawiłabym, jak jest i wkleiła po kolei, pierwszy Grek, do swojego znacznika.

GreK 13-04-2021 12:23

OK, zrobiłem coś pomiędzy...
Wyrzuciłem z tej pierwszej części Wasze fragmenty i wkleiłem po ===znacznik Szajba===
Możecie je podzielić między siebie razem z resztą tekstu.

Z tego co widzę, jest w miarę chronologicznie a przynajmniej jak wrzucam moją część to zęby nie bolą...

W razie draki, zostawiłem jeszcze całość i nic nie kasowałem.

Arthur Fleck 17-04-2021 00:38

Dziękuję za kolejną świetną kolejkę w waszym wykonaniu. Wyszliście bez szwanku, lekko zestresowani, oby tak dalej! Przychodzę do was z nowym postem, ale nie tylko, mam też dla was prezenty.

Poniżej macie tabelkę z ekwipunkiem, każdemu przedmiotowi odpowiada dany przydział liczb na kości k100. Wykonajcie sobie cztery rzuty na turlaczu, każdy otrzyma cztery losowe przedmioty. Jeśli jakiś przedmiot już posiadacie, powtórzcie rzut. To co wylosujecie znajdziecie w szafkach ze swoimi nazwiskami. Oprócz tego oczywiście odzyskujecie wasze ciuchy, naszywki, szprej.

Opisy poniższych przedmiotów macie w podręczniku na stronie nr. 20.

0-5 – Stimpak x6.
6-10 – Autolek x6
11-15 – Leki przeciwbólowe x6
16-20- Skaner diagnostyczny
21-25 – Skaner medyczny
26-30 – Zestaw narzędzi elektronicznych
31-35 – Skaner polowy
36-40 – Lokalizator
41-50 – Latarka
51-55 – Raca sygnałowa
56-60 – Lornetka
61-65 – Apteczka
66-70 – Zestaw wytrychów
71-75 – Kamera
76-80 – Gogle termowizyjne
81-85 – Bioskaner
86-90 – Odzież izolacyjna
91-95 – Rejestrator polowy
96-99 – Standardowy strój załogi.

To jeszcze nie koniec prezentów.

Za poszczególne sekwencje fabularne, będę wynagradzał was PDkami. Za zakończenie pierwszej otrzymacie 10 PD i już teraz możecie awansować swoich BG.



Dodatkowo poszczególni gracze otrzymują PD-ki za wypełnienie najciekawszych zadań i osiągnięcie celów.

1. Uratowanie bohatera gracza ryzykując swoim własnym życiem (3 PD)
Tutaj chyba nikt znacząco nie przyczynił się do uratowania drugiego BG.

2. Uratowanie ważnego NPCa ryzykując swoim własnym życiem (1PD)
Alex Tyler.

3. Zabicie lub wyeliminowanie wrogiej postaci (1 PD)
Alex Tyler, Nami

4. RozwiÄ…zanie skomplikowanej zagadki lub tajemnicy. (1 PD)
Nikt.

5. NawiÄ…zanie ciekawej fabularnie relacji BG z NPC (1 PD)
Jeszcze nikt, ale to kwestia czasu.

6. Nawiązanie ciekawej fabularnie relacji między BG (1 PD)
Ombrose i Alex byli blisko, ale to jeszcze nie to :)

7. Wyjątkowo sprytne lub przebiegłe posunięcie (1 PD)
Chyba nikt, ale możecie próbować mnie przekonywać :P

GreK 17-04-2021 07:09

Cześć, chyba Twój turlacz aktualnie nie działa więc odpaliłem na kostnicy
Kostnica
4k100:
74,Â- kamera
39,Â- lokalizator
35,Â- skaner polowy
5, stimpak x6
plus jeden stimpak, jeśli dobrze zrozumiałem z opisu fabularnego w poście

Nami 17-04-2021 07:59

O, turlanie kostnicÄ… mojÄ… ulubionÄ… :>

1k100 = 1 = Stimpak x6
1k100 = 93 = Rejestrator polowy
1k100 = 99 = Standardowy strój załogi
1k100 = 71 = Kamera

Ale usless :D Dobrze, że to rzuty do ekwipunku, a nie testu umiejętności :|
Resztę zrobię po weekendzie bo już nie mam czasu :0

GreK 17-04-2021 09:24

Mam pytanie do wylosowanego szpeju:

74,- kamera - Kamera noszona na ubraniu, która może przekazywać obraz do centrum kontroli, dzięki czemu inni członkowie załogi mogą widzieć to, co ty.

Czyli jak ją uruchomię to przekaże obraz do centrum kontroli?

39,- lokalizator. Umożliwia członkom załogi znajdującym się w centrum kontroli (lub na mostku statku) śledzenie położenia noszącego.

Jest cały czas aktywny i przekazuje centrum kontroli lokalizację? Czy ma funkcję aktywowania?

35,- skaner polowy. Użycie na powierzchni planety umożliwia szybkie mapowanie terenu w promieniu kilku kilometrów. Ponadto dostarcza informacji o zdatności powietrza do oddychania, a także informuje o innych istotnych cechach krajobrazu.

Uruchomiony na stacji dostarczy jakiś danych? Np. rozmieszczenie korytarzy. Obecności patogenu w powietrzu? Czy proponujesz uruchomić i wtedy zobaczymy? ;)

I nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Dostaliśmy PeDeki i mamy zrobić levelik?

Arthur Fleck 17-04-2021 10:02

Jak kamera zostanie sparowana z SI Archimedesa lub innym systemem komputerowym, to tak, jak Jack będzie eksplorował statek lub inną lokację, reszta może np. na monitorach na stanowisku dowodzenia śledzić obraz z kamery.

Lokalizator - jak wyżej. Żeby aktywować trzeba sparować z SI statku lub innym zewnętrznym systemem komputerowym.

Skaner polowy - Proponuję uruchomić i wtedy zobaczymy ;)

Tak. Awansujecie swoją postać, na kolejny poziom, możecie w komentarzu wrzucić mi info, co konkretnie levelujecie, po awansie zróbcie edita w swoich KP.

PS: Alex i Nami niech sobie też zaznaczą na karcie PDki, które dodatkowo zarobiły.

Alex Tyler 17-04-2021 10:31

96, 18, 95, 89, czyli:
  1. Standardowy strój załogi.
  2. Cybernetyczny skaner diagnostyczny
  3. Rejestrator polowy
  4. Odzież izolacyjna

Ech, jakieś bajery i ubranka. Zero sprzętu medycznego :zly: Można powymieniać się z członkami załogi albo innymi BG? :-P

Nadal też nie mam pomysłu na wytłumaczenie obecności wypchanego kota, to po prostu zbyt absurdalne xD

Awans:
  • +5 Intelekt
  • +3 Szybkość
  • +1 Determinacja
  • 1 pkt um. wydany na "BiologiÄ™" na poziomie doÅ›wiadczony
  • 1 pkt um. zaoszczÄ™dzony

Jakby co, to ja edytujÄ™ KP w panelu sesji.

Teraz odpisy dajemy na docu, czy normalnie?

GreK 17-04-2021 10:46

No to tak:
Cechy
Intelekt +5
Szybkość +3

Odporności
Psychika +4
Budowa +4

Determinacja
+1

Fobia / Stres
- bez zmian

Umiejętności
tutaj mam zagwozdkę i na tą chwilą waham się między:
- genetyka
- inżynieria
- psychologia
a w szczególności waham się między genetyką i inżynierią.

Mógłbyś opisać jakie przełożenie mechaniczne na rozgrywkę będzie miało jedno i drugie?
Genetyka może, jeśli dobrze rozumiem, dać mi wiedzę o tym jak walczyć z patogenem. Jak dużą?
Inżynieria natomiast może być przydatna w zmaganiach się ze wszelkimi urządzeniami mechanicznymi.
Dobrze kminię? Nie wiem co może dać nam większą przewagę... :)

Alex Tyler 17-04-2021 10:55

Cytat:

Napisał GreK (Post 913322)
No to tak:
Cechy
Intelekt +5
Szybkość +3

Odporności
Psychika +4
Budowa +4

Wybierasz jeden duży skutek awansu. Czyli albo Cechy, albo Odporności.

Cytat:

Napisał GreK (Post 913322)
tutaj mam zagwozdkę i na tą chwilą waham się między:
- genetyka
- inżynieria
- psychologia
a w szczególności waham się między genetyką i inżynierią

Jeśli dożyje(my) następnego awansu to ja będę brała psychologię. Więc możesz zastanawiać się głównie nad tymi dwoma.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:42.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172