lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [komentarze] Londyn 2005 (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/2028-komentarze-londyn-2005-a.html)

Lorn 01-11-2006 17:48

Nie znam nowego systemu, jeszcze o nim nie czytałem, ale może powiesz w skrócie co nam wszystkim to da, że go zmienimy?
Czy tylko to co napisałeś powyżej?
I czy dla tych zalet warto rozdzielać sesję na dwa tematy, by mieć jedną treść w dwóch kawałkach?
Proponuję to przegłosować i proszę żeby wszyscy gracze zabrali głos w tej sprawie.
Razem jest nas sześcioro więc mam nadzieję że nie będzie 3/3 w głosach.

Solfelin 01-11-2006 17:59

http://lastinn.info/topics118/karty-...ach-vt2862.htm - to coś powinno wyjaśnić.

Wiadomo, jaka jest moja opinia. ;-)
Z drugiej strony proponuję jeszcze odczekać, aż do momentu, gdy będą dostępne szablony kart postaci do Wampira/Świata Mroku.

Lorn 03-11-2006 16:33

Mam ogólną prośbę, jezeli ktoś chciałby opisać w poście jakąś dłuższą akcję to piszcie do mnie na gg zeby sie upewnić czy jest pełna swoboda do dłuzszych opisów.
Jezeli ja urywam opis dla waszej postaci to tylko po to żeby w tym momencie dac jej wolną wolę do działania. Posłużę się przykładem z sesji.
Lhianann zadecydowała że ucieka z domu.
Doprowadzam Gabrielle do drzwi, ale daję jej jeszcze możliwość powrotu. A nóż ją coś najdzie. Wiadomo, kobieta zmienną jest. :)
No i teraz, pada pytanie co się dzieje na zewnątrz?
Może za drzwiami stoi szwadron policji...
Może samochód został ukradziony...
W rpg live każdy takie pytanie zadaje... np. czy mogę wsiąść do samochodu i dojechać do Elizjum itp. itd.
Proszę byście o tym pamiętali. Żeby ktoś się nie trudził z opisem, który potem okaże się daremny.
Zdaję sobie sprawę z tego, że każdy z graczy jest czasem takze MG w innej sesji i może się zapomnieć i próbuje decydować o czyms więcej niż tyko o ruchach swojej postaci.

Z drugiej strony nie chcę zupełnie blokować waszej inwencji i zachęcam do współtworzenia elementów świata. Np. Tak jak zrobiła to Rhamona tworząc kota z cyrkoniowymi oczami. Jestem jak najbardziej za takimi wstawkami, wykorzystuję i będę wykorzystywał wasze pomysły, bo w ten sposób tworzymy coś razem (oczywiście bez przesady, w stylu "znajduję kałasznikowa w krzakach :D i strzelam").

Rhamona 09-11-2006 11:47

Chciałam tylko powiedzieć, że ciesze się, że moja postać jakoś tam przeżyła...

Do przeczytania macie tylko lightowy post, ale uwierzcie, że to było dramatyczne :D

Poza tym skoro jeszcze żyje swoim nieumarłym życiem to: DAWAĆ CZADUUUU
;)

Solfelin 09-11-2006 23:21

Hej, jedno pytanie - za co te piwa? :-D

Solinarius 09-11-2006 23:31

http://lastinn.info/viewtopic-p__350...ach.html#35027
Czyli nie trzeba tworzyć nowego tematu, tylko kliknąć w już istniejącym na przycisk "stwórz nową grę"
Co daje? Mnóstwo rzeczy - można wszelkie informacje nt graczy trzymać w jednym miejscu,
niedługo, kiedy znajdę trochę wolnego dodam te karty, można dodać oddzielny avatar użytkownika/mg dla danej sesji, no i kilka innych, ale to już sobie przeczytaj.

Lorn 10-11-2006 06:47

Nie pytaj tylko pij , na zdrowie.

A tak przy okazji kolejna prośba do wszystkich graczy.
Wybieżcie sobie specjalizacje dla wszystkich atrybutów i zdolności o wartościach 4,5 i wyślijcie mi na PW.
Czasami taki bonus może się przydać. :)

Milly 22-11-2006 10:23

Jej, jak mi wstyd... :oops:

Właśnie zauważyłam, że postać Rhamony ma na imię tak samo jak moja BNka do Dziesiątej Muzy. Przepraszam za plagiat, ale wydawało mi się, że to imię jakoś samo wpadło mi do głowy, a tymczasem musiałam je kiedyś zobaczyć w Waszej sesji, spodobało mi się i zakodowałam je w głowie. Nie był to zamierzony plagiat, wybacz Rhamono. W każdym razie bardzo ładne imię :)

Rhamona 22-11-2006 14:19

Nie ma problemu Milly :D
Nawet mi się miło zrobiło :)

Solfelin 29-11-2006 22:48

Choć ostatni post Lorna (http://www.lastinn.info/viewtopic.php?p=36344#36344) rozwija bardzo akcję, pchnie ją do przodu, to jednak wydaje mi się, że jest zbytnią ingerencją w to, co się dzieje w tle sceny / konwersacji. Ale fakt faktem, że takie coś jest potrzebne. Tylko chciałbym zauważyć, że to wpływa na działania / efekty działań graczy. ;-)

Od czasu do czasu pasowałoby porozmawiać.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:22.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172