lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [komentarze] Obłędny Kult. (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/11050-komentarze-obledny-kult.html)

Sierak 21-05-2012 15:57

Seth pancerza nie nosi w ogóle :3. No mój pomysł jest taki, że ja z Filutem lecimy ukryci i przeszukujemy to wszystko, ewentualnie lecimy wszyscy a Filut zostawia żywiołakom iluzję.

Mizuki 21-05-2012 16:25

No tak a macie plan na powrót ?;p... Bo nie wiem czy zauważyliście - przeszukując pokoje niezbadane będziecie musieli wrócić do miejsca, gdzie w tej chwili emanują energią kręgi.

Na waszym miejscu zrobił bym poważny bilans ewentualnych zysków i strat. Nie neguję niczego, tylko nastawiam was żebyście patrzyli [ jeśli już macie taki plan ] trochę bardziej w przyszłośc.

homeosapiens 21-05-2012 16:37

A propos tematu uników: Wg. mnie ciosy się powinno opisywać tak:
Atak 10 lub poniżej - kompletnie nie trafiony coś tam(cios był jednak kompletnie chybiony)
Powyżej 10, postać ma premię z uników(zręczność, uniki, rasowe , klasowe etc)- postać uniknęła(ugiął lekko kolana i wygiął tułów w bok tak, że włócznia przebiła powietrze)
Powyżej poziomu na który wystarczają 10 i uniki - odbicie(Topór już zagłębić się w ramieniu elfa, jednak jakaś niewidzialna siła zmieniła kierunek ciosu. Grughtar nie mógł uwierzyć własnym oczom.)
powyżej wszystkiego co poprzednio - pancerz i naturalny pancerz(Buzdygan kapłana trafił przeciwnika w ramię, jednak metalowy naramiennik przyjął impet uderzenia i zbrojnemu nie stała się większa krzywda.)

Bronthion 21-05-2012 17:46

Ja to bym cisnął, nie codziennie mozna penetrować takie starozytne komnaty :D

homeosapiens 21-05-2012 18:18

W sumie to też prawda. Ja jestem jak najbardziej za zdobywaniem expa, kasy i przedmiotów. Moje za i przeciw:

Za:
Pieniądze, doświadczenia, exp. Nigdy nie wiadomo, kiedy się przyda, zwiększa nasze możliwości.
Mamy jeszcze działające buffy - dobrze z nich skorzystać, jeżeli nie będzie jakichś drastycznych strat, nie było by źle.
Zawsze możemy uciec już w trakcie walki.

Przeciw:
Gustav powiedział "nie mamy na to czasu".
Trochę głupio by było go zostawiać.
Nie wiemy co wyjdzie z kręgów. Zawsze może to być jakaś "zemsta miszcza gry".

Jeżeli chcecie walczyć - to najlepiej szybko zabijcie tego leżącego żywiołaka i tego co tam jeszcze macha rękami.

Glyswen 21-05-2012 21:10

Dobra, żebyście mi tu nie mówili, żem jest uwierającym wrzodem na dupie sesji, to wyłożę wam jak widzę całą tę sprawę.


Jak najbardziej podzielam dewiacje Sieraka i Homeo odnośnie spenetrowania nieodkrytej części lochów.
Jednak jak tu już słusznie zauważyliście, naszym głównym celem jest przetransportowanie tego całego alchemika z punktu A do punktu B.
Dlatego też proponuję, postąpić zgodnie z radą naszego skrytobójcy i wypchać was gdzieś w cholerę daleko od otwartych "portali". W tym celu, mogę wspomóc zwojami szybkiego odwrotu i sferą niewidzialności. Jeśli to nie pomoże, rzucę zaawansowany obraz i postaram się odwrócić uwagę tego czegoś co wyjdzie z magicznego przejścia (wszak nie muszą to być żywiołaki).


Jeśli wszystko pójdzie w miarę dobrze, to Filut wraz z Sethem udadzą się do komnaty za ich plecami, gdzie skryci w ciemnościach będą mogli spróbować przeszukać pomieszczenie/a. Jeśli zrobi się naprawdo gorąco, możemy użyć eliksiru pajęczej wspinaczki i przemieszczać się po suficie, co powinno w jakiś sposób pomóc uniknąć ewentualnych obrażeń.

Po wszystkim postaramy się jakoś do was dołączyć (z czarami przykurcza powinno dać rade, a jeśli nie to schowIEMy się w pozawymiarowej przestrzeni i tam przeczekamy najgorsze).

Naszą ewentualną drogą ucieczki jest... zamek. Możemy wrócić do kaplicy i stamtąd udać się na jaki mur, a następnie skoczyć do wody... brrrrr... (eliksir oddychania pod wodą i spadające piórko).

Niom... I to na tyle. Alchemik nie ucierpi, a my może ustalimy co się stało z duszą Lairiel.
Niby istnieje duże ryzyko... Ale ciekawość i tak silniejsza.

Romulus 22-05-2012 08:17

Baelraheal w tej turze już nie pobiegnie - chyba że źle interpretuję zasady i po rzuceniu czaru jednak istnieje możliwość poruszenia się na więcej niż 1,5 metra? Jeśli tak to z Przyspieszeniem przebiegnie jakieś 18 metrów. Znających się na mechanice proszę o pomoc w tej sprawie.

Bronthion, to jak? Salarin i Baelraheal bronią alchemika, reszta przeszukuje? Pasi nam to?

Kata 22-05-2012 08:38

Tak sobie myślę że może Mizuki wpadł na pomysł by moja paladynka utrudniła wam nieco życie... przywołana w jakieś nieumarłe ciało przez swego ojca...

Bronthion 22-05-2012 08:45

Cytat:

Napisał Romulus (Post 364225)
Baelraheal w tej turze już nie pobiegnie - chyba że źle interpretuję zasady i po rzuceniu czaru jednak istnieje możliwość poruszenia się na więcej niż 1,5 metra? Jeśli tak to z Przyspieszeniem przebiegnie jakieś 18 metrów. Znających się na mechanice proszę o pomoc w tej sprawie.

Bronthion, to jak? Salarin i Baelraheal bronią alchemika, reszta przeszukuje? Pasi nam to?

Jak Ty nie możesz się już ruszać to wiele nie obronisz. Do tego mamy 1 atakującego zywiołaka, którego trzeba się pozbyć + po tej rundzie wyjdą 2 potwory i będziemy walczyć przeciwko trzem. Ja rzucam lustrzane, nie ma bata :) bo inaczej rzucą się na nas lub na samego Ciebie gdybym sam podbiegl do alchemika.

Moim zdaniem nasz plan zostal spalony przez to, ze nie mozesz biec :D zaatakują Cie/nas i będzie walka. Chyba, że będziemy uciekać jak sie już przywołają...

Romulus 22-05-2012 08:53

Była szansa pozbyć się w prosty sposób dwóch potężnych stworów, nie wyszło - trudno, ZDARZA SIĘ. Róbcie co uważacie za stosowne, nie oglądając się na mnie.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:50.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172