lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [D&D FR] Piraci z "Ponurej Klary". 18+ (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/11571-d-and-d-fr-piraci-z-ponurej-klary-18-a.html)

Mizuki 17-09-2012 22:50

Wnerwik - OK. Byle szybko :]

Pozostali - mam rozumieć, że chcecie rozgromić zamek skrzynki i ją otworzyć. Tak?
Potrzebuję szybkiej odpowiedzi na potrzebę swojego posta.

Glyswen 17-09-2012 23:01

Cóż... Jeśli skrzynka ma zamontowaną pułapkę to goblin spokojnie może się do niej dobierać:D Kapłan protestować nie będzie.

Mizuki 17-09-2012 23:08

Dobra... zakładam zatem, że dobieracie się do zamka przy pomocy jakiegoś kamora :P. Nie będzie to problemem.
Co dalej - przekonacie się.

Glyswen 17-09-2012 23:17

Przynajmniej jak urżnie rękę to nie będzie szkoda zmarnowanego kamulca...

Mizuki 18-09-2012 01:07

Dobrze, post stoi.

Stworzyły nam się w tej chwili dwie grupy... Miałem cichą nadzieję, że decyzje pierwszej [starszej] pójdą nieco bardziej w kierunku wraku okrętu...no ale cóż :].
Poproszę was [grupę I] o rzuty na refleks o ST 17 przed magiczną pułapką wewnątrz skrzyni. Jeśli się on nie powiedzie otrzymujecie 2k8 obrażeń.
Ważną dla was jeszcze informacją jest fakt, że pozostawiona przy wraku straż zaczyna czuć się nieco "pewniej". Świadczyć o tym może, że nie kulą się już gdzieś przy skałach i szczątkach statku, a coraz śmielej rozglądają po niebie i wychodzą do przodu. Zastanówcie się zatem co robicie w sprawie wraku bo ich przyjaciele mogą niedługo powrócić. Jak na razie śladu po latającej bestii nie ma. Byc może Szczur okazał się wystarczającym kąskiem :P.

Grupa II
Przede wszystkim musicie najpierw wydostać się z klatki. ST na to proponuję 30 i możecie rzecz jasna wspólnymi siłami walczyć z żelazem :]. W tym wypadku postąpimy nieco inaczej niż opisano to w podręczniku i zsumujemy wasze wyniki testów siły. Nie powinno być to zatem problemem.
Rzeczy, które ocalały po kąpieli w oceanie [których listę otrzymaliście pomijając Wnerwika] odnaleźć będziecie mogli w pobliżu stołu. Ważne dla mnie jest przede wszystkim co robicie dalej : możecie udać się korytarzami w głąb okrętu [drzwiami, którymi odeszli jaszczuroludzie] bądź też wyjść niemal prosto na plażę przez ogromny otwór w burcie okrętu [umiejscowiony po lewej stronie mapki].

Jeżeli chcecie przy tym pogawędzić odsyłam na docka, do którego za kilka chwil podeślę wam link.

Wnerwik 18-09-2012 07:16

Przydałoby się wyrzucić z doca to co jest już wrzucone, bo trochę bałagan tam mamy :P

To co, wyłamujemy kraty, no nie? :D
A potem możemy iść zjeść paru jaszczuroludzi...

vanadu 18-09-2012 10:05

no wyłamujemy kraty, bierzemy co nasze i lecimy w głąb statu, przy okazji siekąc jaszczuroludzi i plądrując co przydatniejsze rzeczy:D mg, czy jest tam dostatecznie duży kawał drewna, względnie ława albo coś co mogę wykorzystać jako moją broń specjalną?:D

a pogawędzić trzeba będzie ;)

Bronthion 18-09-2012 10:14

W rzucie mialem 15 :) czyli macie polowe we 2 do wyrzucenia.

vanadu 18-09-2012 10:17

1 k20 o ile pamietam plus modyfikator?:D moje 21

ps: o mg, zakładam że ubranie swoje to mam?

Bronthion 18-09-2012 11:36

Zapraszamy Wnerwika na doca, zaktualizujemy posta Vanadu o Twoje wypowiedzi i dzialania :) zrobimy wspolnego pierwszego posta.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172