lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] Skull & Shackles (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/11751-komentarze-skull-and-shackles.html)

Tadeus 16-11-2012 19:40

Wybór jak wybór :)

Oba wyjścia mają wady i zalety, nikt nie przewidzi, co wypadnie na kościach. Może zginie bo zabraknie mu siły, by wyplatać się z pochwycenia, a może zginie bo będzie miał za niskie AC? Ja tego nie wiem :)

Qumi, misiaczku, prosiłem byście podali w którą stronę wykorzystujecie ten ruch po wyjściu z chaty, na górę ku małemu, czy na dół, ku dużemu i Ragnarowi. A bardziej łopatologicznie "po wypadnięciu z chaty idziesz w lewo, czy prawo?" :D

A dojście do idealnej strategii wspólnych noclegów to długa i mozolna droga, ale potrzebna każdemu herosowi w DnD/PF :) Szczególnie, że na wyższych levelach zdarza się obozowanie w środku podziemi albo w różnych dziwnych piekielnych wymiarach ;]

Qumi 16-11-2012 20:27

Pffff, ale czarujesz :-P Elf jest lekko zdezorientowany, rozejrzy się i tam gdzie zobaczy wroga to pójdzie - albo za resztą. Mówienie w prawo albo w lewo jest mocno meta gdy się widzi mapę i widzi gdzie są wrogowie - trochę się źle czuję wybierając wiedząc to wszystko. Jeśli chcesz możesz rzucić kostką: k6, 1-3 w lewo, 4-6 w prawo. Ok?

Anonim 16-11-2012 20:36

A ile zajmie Shackletonowi założenie Chain Shirt?

Tadeus 16-11-2012 20:43

Zasady mowia, ze
5 tur

Anonim 16-11-2012 20:44

Shackleton spodziewał się ataku demonów, więc nie można by tego skrócić? No i ma Armor Training. Nie ma jakiegoś Feat, który zmniejsza czas potrzebny na ubieranie się?

Tadeus 16-11-2012 20:49

Nie wiem, czy jest, ale Shackleton go nie ma :P

Dobra, rozumiem więc, że wszyscy wybiegają na zewnątrz - szczerze mówiąc chciałbym już kontynuować walkę, więc w końcu się wkurzę i rzucę na to, czy Shack ma na sobie kolczugę, czy nie ma nic :)

Anonim 16-11-2012 20:59

dobra, czekaj, już odpisuje

Tadeus 16-11-2012 21:43

Uhh.. przez to, że gramy na grupową inicjatywę trochę się pomieszały bardziej zaawansowane akcje jak np. ready action. Normalnie chodzi o to, że można zrezygnować ze swojej obecnej akcji zapowiadając, że wykona się ją dopiero, gdy zostanie spełniony jakiś warunek - np, gdy ktoś wyjdzie zza rogu i wtedy (mimo że nie jest nasza runda) możemy ją natychmiast wykonać.

Wiąże się to z tym, że zamiast swojej lepszej inicjatywy, działa się już do końca walki tak jakby się miało niższą od postaci, na której akcje się czekało (w tym przypadku Raegana, który wyszedł z chaty). Tylko tyle, że my nie przeplatamy akcji, tylko działamy grupami, więc M w ogóle stracił jedną turę.

Będę się musiał w przyszłości nad tym lepiej zastanowić i to sobie rozrysować, bo to jakaś hardcorowa logika ;]

Co do stworków:

M - mały

CE Small aberration
Init +6; Senses darkvision 60 ft.; Perception +1

Defense
AC 17, touch 13, flat-footed 15 (+2 Dex, +4 natural, +1 size)
hp 16
Fort +2, Ref +3, Will +4

Offense

Speed 20 ft., climb 10 ft.
Melee 2 tentacles +6 (1d4+3 plus grab)
Space 5 ft.; Reach 10 ft.
Special Attacks constrict (1d4+3), strangle, grab (Large)

Statistics

Str 16, Dex 14, Con 13, Int 4, Wis 13, Cha 7
Base Atk +2; CMB +4 (+8 grappling); CMD 16
Feats Improved Initiative, Skill Focus (Stealth)
Skills Climb +16, Stealth +13

Special Abilities

Strangle (Ex) xxx have an unerring talent for seizing their victims by the neck. A creature that is grappled by a choker cannot speak or cast spells with verbal components.
Quickness (Su) xxxx is supernaturally quick. It can take an extra move action during its turn each round.

D - duży

CE Small aberration
Init +6; Senses darkvision 60 ft.; Perception +1

Defense
AC 21, touch 15, flat-footed 17 (+2 Dex, +4 natural, +1 size)
hp 25 (-5)
Fort +4, Ref +5, Will +6

Offense

Speed 20 ft., climb 10 ft.
Melee 2 tentacles +8 (1d4+5 plus grab)
Space 5 ft.; Reach 10 ft.
Special Attacks constrict (1d4+5), strangle, grab (Large)

Statistics

Str 16, Dex 14, Con 13, Int 4, Wis 13, Cha 7
Base Atk +4; CMB +6 (+10 grappling); CMD 20
Feats Improved Initiative, Skill Focus (Stealth)
Skills Climb +18, Stealth +15

Special Abilities

Strangle (Ex) xxx have an unerring talent for seizing their victims by the neck. A creature that is grappled by a choker cannot speak or cast spells with verbal components.
Quickness (Su) xxx is supernaturally quick. It can take an extra move action during its turn each round.

Someirhle 16-11-2012 22:32

A któryś twój atut nie pozwalał spać w zbroi, anonimie?

Anonim 16-11-2012 22:40

Cytat:

Napisał Tadeus (Post 389952)
Nie wiem, czy jest, ale Shackleton go nie ma :P:)

Shackleton go ma! Endurance - Pathfinder_OGC

Może nie czas ubierania, ale to, że nie musi zdejmować.

Dzięki Someirhle.

W tej walce Shackleton jest ubrany w pancerz, bo niby czemu miałby go zdejmować?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:39.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172