lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [komentarze] Dziecię Pana Śmierci (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/14161-komentarze-dziecie-pana-smierci.html)

TomaszJ 18-05-2014 12:56

Harp doda swoje 3 grosze, jeden miecz i wojskową bluzgę popołudniem, bo teraz się spieszy!

Ferr-kon 18-05-2014 19:45

Jeśli moja postać zginie to mam nadzieję, że dostanę opcję grania w sesji jeszcze, nie? :D

Asderuki 18-05-2014 21:11

Może poczekajcie chwilę co? Healer jeszcze nie wykonał ruchu. Dzisiaj albo jutro odpiszę :)

-------------------------------
Rescue time :P

Lady jeśli za dużo założeń zrobiłam to napisz mi na PW zedytuje post i podzielę go na kawałki. Miałam wenę i trochę mnie poniosło... więc jeśli za bardzo wybiegłam do przodu to... no PW.

Lady 20-05-2014 19:20

Jeśli wybiegłaś za bardzo do przodu, to część z tego się nie wydarzy jeszcze teraz, a na przykład w następnej kolejce, nie widzę problemu. :)

Wczoraj nie było mnie na forum, dziś zabiorę się za posta. :)

EDYCJA:
Wstawiłam posta, krótkiego, bo krytyczne trafienie mocno wpłynęło na stan Elin - nieprzytomnej i krwawiącej, co zmienia sytuację. Widać już trochę jak to wygląda, czy takie pisanie Wam odpowiada? Czy jednak lepiej byłoby na docu?

Maarin: -2hp + 4hp, w pełni zdrowia
Bert: +4hp
Quentin: +2hp (zmniejszone o połowę ze względu na strzałę w ciele)
Elin nieprzytomna

To ostatnie to mój trochę wymysł, na zrównoważenie tego, że postać z pociskiem w ciele nie może zostać w pełni uzdrowiona. To fantasy i magiczne leczenie działa super, mimo tego tego jednego będę się trzymała - pocisk czy inne ciało obce należy najpierw z siebie usunąć. ;)

Asderuki 21-05-2014 07:07

Takie pisanie jest fajne, ale mam wrażenie, że zajmie to baaardzo długo :)
Dodatkowo nie wiem czy nie doczytałam, czy mi umknęło ale koboldów jest... trochę więcej niż mi się wydawało.

Z braku konkretnego rozpisania tego trochę brakuje mi pełnej wizji na sprawę. Po tej kolejce zostało 2 łuczników, szaman i 7 walczących wręcz?

abishai 21-05-2014 10:17

Walki zawsze są dość długie... bez względu na medium (doc czy forum); bo generalnie zależą od szybkości odpisywania poszczególnych członków grupy i MG.

Asderuki 21-05-2014 11:02

W sumie na "Złocie dla naiwnych" zrobiliśmy to tak, że był określony czas do kiedy osoba mogła odpisać, a jak do tamtej pory tego nie zrobiła to dostawała po prostu przydział by kolejka mogła się skończyć i od nowa było.

Jak chcecie mogę wam to zaprezentować na docku, schemat jak to wyglądało. Szło to dość sprawnie i było kończone zwykle postem MG.

Ferr-kon 21-05-2014 12:32

Cytat:

Napisał Lady (Post 498311)
Quentin: +2hp (zmniejszone o połowę ze względu na strzałę w ciele)

Gram w D&D na pełnej mechanice od dobrych siedmiu lat. I przysięgam, NIGDY nie wpadłem na ten pomysł.

Zaje.

Mam zamiar to inkorporować do sesji w których gram :D

EDIT:
Quentin używa mocy amuletu by rzucić Magiczny Pocisk w szamana. A move action używa żeby naładować kuszę.

Lady 21-05-2014 18:16

Asderuki, wiem dobrze jak to działa i właśnie z tego powodu, że wiem, nie daję terminów. ;) Jeśli ktoś będzie dłużej zalegał to w razie czego odpiszę bez czekania lub pomyślę nad czymś innym. Póki co idzie to i tak całkiem sprawnie. Jeśli pojawią się terminy to wspólne dla wszystkich. Walki w PBF nigdy nie toczą się szybko. :)

Cold 22-05-2014 19:27

Postaram się coś skrobnąć jeszcze dzisiaj, ale jeśli się nie uda, to jutro na pewno będzie post - to tak, gdyby ktoś się niecierpliwił.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:32.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172