Dobić leżącego ;) Taar też spróbuje powstrzymać osiłka. Odebrać broń - to po pierwsze. |
Athlen cały czas obserwuje przebieg walki z bezpiecznej odległości. Jeżeli jego towarzyszom nie uda się rozbroić i związać Obrena, a ten ruszy za Athlenem, to Rayra ucieka w stronę okna. |
Krasnolud superman - wszystko mu się udaje ;-) Edit: Draugdin wstał od stołu i wyszedł zza ławy tak aby w razie potrzeby mieć przed sobą wolną przestrzeń aby móc zareagować. Na tą chwilę nie ruszał w stronę napastnika. |
Ja mam tylko pytanie skąd tam się wzięła Alicja, bo chyba się pogubiłem. |
Czujne oko Draugdin - oczywiście przytakiwała Klara, nie Alicja ;) zapraszam do ogólnych komentarzy. Tutaj zostawmy miejsce na walki |
Wybaczcie czas przygotowywania posta – mapkę robiłem metodą ctrl c ctrl v i kolorowałem gumką oraz prostokątami. Wiem, wygląda okropnie, ale chodzi o rozrysowanie ogółu sytuacji. Nie uwzględniłem krzewów, młodych drzewek i innych roślin, lecz takowe się tam znajdują. Jak zauważyliście, mapa nie uwzględnia też diablęcia i KoboldówC(entrum). Jeszcze są za daleko. Inicjatywa: Draugdin 16 Taar 13 KoboldyL(ewica albo ewe jak kto woli ;)) 10 Rardas 8 Athlen 6 KoboldyP(rawica albo prawe jak kto woli) 6 Klara 6 KoboldyC(entrum) 3 Fili 1 Draugdin 20 test ataku (uwzględniłem inspirację barda), 5 obrażeń (inspiracja included) Taar 6 test ataku (jw) KoboldyL testy ataku: 13, 10, 16 i 21 (krytyk) – potwierdzony! 3 punkty obrażeń Czekamy na deklaracje akcji: Rardasa, Athlena i Filiego. Deklarując ewentualny atak podajcie “adres” danego kobolda. EDIT: Draugdin wykonał tylko akcję ataku, więc może jeszcze ewentualnie zadeklarować ruch. |
Jedna uwag warczący ale nie metaliczny. Mebran jest z doskonałej skóry a warczenie (werbli) powodują stalowe struny rozciągnięte wewnątrz. Efekt werbla +4 do testów odwagi, +1 obrażenia i trefienia. Jeśli jakiś z koboldów jest w zasięgu szarży to na niego szarżuje. Jeśli nie to przesuwa się tak aby w następnej rudzie zaszarżować, oczywiście nie przerywa gry, nie przerwie jej od tej pory do czasu gdy będzie musiał rzucić czar lub zdjąć tarczę. |
Athlen chowa się za drzewem (z18) i czeka, aż koboldy podejdą bliżej. |
Rardas czeka, aż koboldy go miną, by potem gdy dystans się już zwiększy(tak do tych 15-20m) zajść z flanki. |
Uzupełniajcie na bieżąco karty, bo potem się pogubimy (przypomnę – Draugdin 3 obrażenia, Fili 2 obrażenia, Taar i Draugdin zużyli po 1 amunicji, a Fili jedno użycie dzienne muzyki bardów). Inicjatywa: Draugdin 16 Taar 13 KoboldyL(ewica albo ewe jak kto woli ;)) 10 Rardas 8 Athlen 6 KoboldyP(rawica albo prawe jak kto woli) 6 Klara 6 KoboldyC(entrum) 3 Fili 1 KoboldyP testy ataku 20 i 6 (na Filiego), obrażenia 2, testy ataku (na Taara) 8, 16 (nie trafił z powodu osłony). W następnej turze dobiegną posiłki koboldów oraz depczący im po piętach Rardas. Czekam na wasze deklaracje akcji! |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:42. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0