lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   Góra Dwimmer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/15222-gora-dwimmer.html)

Someirhle 09-05-2015 17:28

Cytat:

Napisał Clutterbane (Post 559041)
Wojownika najlepiej rozumieć jako awanturnika, a złodzieja olać - to dosyć sztuczna klasa i jak nie będzie w drużynie, to wszyscy dostaną złodziejopodobne skille, tyle że na mniejszym poziomie.

Niższy poziom od złodziejowego to żaden poziom - już złodziej ma śmiesznie niskie szanse przez większość gry.

Koncept już miałem na złodzieja, co paladyni nożem w plecy, bo tak jest skuteczniej i ma nieco mniej cukierkowe spojrzenie na świat (podręcznikowy opis paladyna dużo zawierał o złych uczynkach i były ważniejszze niż chaotyczne, też mi coś :P)

Ogólnie paladynowanie bez certyfikatu jako koncept mi się podoba, więc paladyn jako klasa aktualnie nieco mnie odrzuca, szczególnie jeśli ma być na tyle podobny do wojownika, że mam go tak samo tworzyć (bo chodzi o to, żeby NIE błyszczeć w pełnej płycie przy akompaniamencie anielskich trąb)

Zdecydowanie potrzebuję więcej info o paladynach. W sensie i tak pewnie jakoś ich wykrzywię, przy zachowaniu możliwie równie upierdliwego (ale nie tożsamego) kodeksu, ale na razie nie mam co krzywić :P

Kapłan aktualnie wydaje się bardziej paladynowaty od samego paladyna, w sensie ma bardzo widoczne boskie wsparcie (aaale jak na razie ma najbardziej do przodu z przedstawionych, jak być prorokiem nowej ery...). Czarodziej z kolei to niby wymiana kosy w żebra na fajerbola na twarz, ale jest taki totalnie niesamodzielny że aż smutno.
Najbardziej irytujące są tu statsy, bo kapłan musi mieć WIS, a czarodziej INT - to pierwsze raczej bym dumpował, niż koksił, intelekt to jeszcze-jeszcze - niemniej jednak to + jeden bojowy (str/dex) i na CHA wychodzi mi najwyżej +1.

Praktycznie cały dylemat rozwiązywałby mi kapłan na CHA...

Lord Cluttermonkey 09-05-2015 18:53

Jak zdecydowałeś się na Świętego Męża to daj tylko cynk, jakie zaklęcie zapamiętujesz. Info o bóstwach podeślę jutro.

Zaczynamy od razu w lochach, ok? Nie ma co klimacić w mieście jak i tak połowa zginie przy pierwszej lepszej okazji.

Someirhle 09-05-2015 19:02

Cytat:

Napisał Clutterbane (Post 559071)
Jak zdecydowałeś się na Świętego Męża to daj tylko cynk, jakie zaklęcie zapamiętujesz. Info o bóstwach podeślę jutro.

Zaczynamy od razu w lochach, ok? Nie ma co klimacić w mieście jak i tak połowa zginie przy pierwszej lepszej okazji.

Zacząłem coś robić w stronę, która mnie najmniej swędziała w przeświadczeniu, że dostanę od ciebie jakiś komentarz, a w razie czego nie zostanę z ręką w nocniku :/ Albo spec coś mi wyrówna, nie wiem.

Klimaceniu owszem dajmy spokój.

Lord Cluttermonkey 09-05-2015 19:45

Cytat:

Zacząłem coś robić w stronę, która mnie najmniej swędziała w przeświadczeniu, że dostanę od ciebie jakiś komentarz, a w razie czego nie zostanę z ręką w nocniku :/ Albo spec coś mi wyrówna, nie wiem.
Chyba nie nadążam za Tobą, możesz jaśniej? ;P

goorn 09-05-2015 22:22

Nie dam rady do poniedziałku nawet tego tknąć, przepraszam. W poniedziałek popołudniu stworzę postać, jeśli potrzeba bohatyra pod jakieś konkretne zadanie, uzupełnienie składu, to nie ma problemu.

Someirhle 10-05-2015 05:35

Chciałbym więcej info o paladynach.

Lord Cluttermonkey 10-05-2015 13:03

goorn - nie ma sprawy.

Somer:
  • Nie służą żadnemu znanemu bóstwu, traktując je w najlepszym razie jak stworzenia równe innym siłom wyższym, a w najgorszym jako demony pod przykrywką.
  • Zamiast tego służą abstrakcyjnej idei Ładu, którą niektórzy utożsamiają z dziewiątym bóstwem Thulian, Anyastosem. Żaden paladyn nie potwierdza tych domysłów.
  • Pałają wręcz odrazą do bóstw, które utożsamiają się z Ładem - czyli bogami Wielkiego Kościoła. Szczególnie niechętnie odnoszą się do tych, które wykorzystują idee Ładu do złych celów, tak jak to robi Typhon.
  • Podróżują zwykle w pojedynkę, szerząc swoje interpretacje Ładu i tropiąc kultystów Turmsa Termaxa, którego uważają za większe zagrożenie nawet niż Wielki Kościół.
  • Wbrew pozorom nie unikają ani nie odrzucają tych, którzy nie podzielają ich poglądów - często podróżują z awanturnikami, w nadziei, że uda się wykorzystać ich unikatowe umiejętności i charyzmę do celów paladynów. A jeśli któryś z podróżników wydaje się dobrym kandydatem na czempiona Ładu (czyt. ma taki sam światopogląd), tym lepiej.
  • Rzadko spotykani w okolicach góry Dwimmer - pochodzą z dalekiej krainy zwanej Królestwem Króla-Kapłana, o której mało co wiadomo.
  • Mechanicznie paladyn traci wszystkie swoje zdolności, jeśli zacznie "układać się" z Chaosem.
  • Kodeks paladyna wymaga, aby respektował prawowitą władzę, nie kłamał, nie oszukiwał, nie używał trucizny (czyli zachowywał się honorowo), pomagał tym w potrzebie (chyba że stoją po stronie zła lub chaosu) i karał tych, którzy działają na szkodę niewinnych.
  • Skromny styl życia: nie może posiadać więcej niż siedem magicznych przedmiotów, a cały zdobyty skarb musi poświęcić na praworządny dobry cel, z wyjątkiem pieniędzy potrzebnych na utrzymanie siebie, swoich popleczników i najemników, oraz twierdzy (jeśli takową założył).
  • Specjalne zdolności: na drugim poziomie detect evil bez ograniczeń dziennych, odporność na wszystkie choroby, cure disease raz na dzień co pięć poziomów, codzienny heal tylu HP, ile poziom paladyna x2, na ósmym poziomie dispel evil raz na dzień, w trakcie przygód może zdobyć wyjątkowego wierzchowca (AC 5, 5 HD i wyższa inteligencja), ale jeśli koń zginie, nie może mieć takiego kolejnego przez 10 lat.
  • Poza tymi specjalnymi zdolnościami i ograniczeniami mechanicznie tworzony tak jak wojownik.

Lord Cluttermonkey 10-05-2015 15:45


e. Muszę przyznać, że Hazard sprytnie rozpoczął. :)

e2. Dla porządku podpiąłem wszystkie potrzebne linki w pierwszym komentarzu.

"Carried sacks full of stuff counts as an oversized item"
Czyi plecak pozwala efektywnie zmniejszyć obciążenie, bo możan do niego zmieścić wiele innych przedmiotów? Czy odwrotnie, jak masz dośc dużo żeby musieć nosic plecak to jest tylko gorzej?

Chyba jednak pójdę w drugą stronę z tym złodziejem i zamiast go całkowicie wywalać i przyznawać Wam podobne, acz skromniejsze możliwości, zrobię z niego jeszcze większego specjalistę (np. automatyczna kradzież kieszonkowa, jeśli NPC nie ma większego HD niż złodziej; "ciągły" silent movement jak w Melee, itp.). Także jakby goorn albo archiwumX chcieli wziąć złodzieja na warsztat, to polecam się zainteresować. :)

Someirhle 11-05-2015 05:11

Doprawdy.

Lord Cluttermonkey 11-05-2015 07:11

Czyżby zmiana postaci? :mrgreen:


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:19.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172