Sprytne. Warto mieć też jakiś okup dla inteligentnych stworów albo żywność dla tych mniej inteligentnych. :) e. Jeśli chcecie, możecie też inwestować swoje monety w przedsięwzięcia. Mi wystarczy, jak określicie ryzyko - czy ma być to dosyć bezpieczna inwestycja, ryzykowna czy naprawdę dzika. A cała reszta zależy od Waszego opisu i światotworzenia. Przykłady to udział w domach handlowych, sponsorowanie ekspedycji w Dzicz czy rzemieślników chcących otworzyć własne sklepy lub warsztaty. |
A może zainwestujemy w jakiś większy budynek, z którego zrobimy gildię poszukiwaczy skarbów czy coś w ten deseń, gdzie spotykaliby się wszyscy awanturnicy pragnący zwiedzić Górę Dwimmer. Tam dzieliliby się mapami, informacjami, radami, tworzyliby nowe grupy itd. Skarbów z góry na pewno starczy dla wszystkich, a więc nie ma co się martwić o dużą liczne awanturników. A jakby pojawiła się jakaś grupa, okradająca innych, można by zrobić na nich nagonkę i publicznie zlinczować. ;) W podziemiach swoje laboratoria mieliby alchemicy pragnący zgłębić wspólnie tajemnicę Azothu i tajemniczych urządzeń wyniesionych z góry. Co do listy zakupów i rzeczy do zabrania na kolejną wyprawę: - Skoro Skankex nie może jeszcze wytwarzać mikstur, to kupuje tą jedną leczenia od handlarza. - Przydałoby się wynająć jakiegoś taniego tragarza, czy kogoś tego typu, do noszenia za nas ciężkiego sprzętu i noszenia lampy (Skankex z mieczykiem takowej już nie potrzebuje ^^ ) - Jeden święty, krasnal i wojownik. - Woda święcona x4 + dajmy tam z 50 monet na rzecz świątynie. :P - To pudełeczko na przeklęte skarby lepiej weźmy ze sobą. ^^ - Jakiś spory kawał surowego mięska dla nieprzyjaznych zwierzaczków lub bardzo dzikich ludzi. - Tego skarabeusza też weźmy ze sobą. Jak jakiś bandzior będzie chciał nas okraść, to z przyjemnością się z nim podzielimy. - Uzupełnijmy zapas oliwy. - Butelkę gorzały - a kto wie? Może podziała lepiej niż woda święcona. :) |
Cytat:
BTW. Druga drużyna już wie o miejskich inicjatywach Skankexa. Patrzcie, jaką plotkę dostali: Cytat:
|
:D Będę mógł z nimi handlować? ^^ A podczas nocnej eskapady goblina udało mu się zwinąć jakiś klejnot? Do jego wykrycia używał mieczyka, a więc powinien wiedzieć gdzie ma szukać. ;) |
Podrzucam mapę i informacje o Muntburgu. Yup, udało Ci się zwinąć klejnot warty 100 sztuk złota, ale zaplanowanie skoku samo w sobie zajmie tydzień (a nie zapominajmy, że jeszcze masz rany do wygojenia). Znając życie włamałeś się do krasnoludzkiego jubilera Delstera. |
Cluttie, odblokowałbyś możliwość edytowania doca z postaciami? Dopisałbym figurom imiona. Tutaj avki: Imiona w docu sesyjnym. Co do ekwipunku. 4 złocisze, 14 srebrników i 141 miedziaków (wspólna pula mych figur) wydaję na: 10 pochodni Duży worek Lina, 100 cali (2x50', tj. ok. 250 m) Hubka i krzesiwo Wydaję na to 87 miedziaków. Mam więc jeszcze 4 złocisze, 14 srebrników i 141 miedziaków. Pytanie - jaki jest przelicznik złocisze -> srebrniki -> miedziaki? Chciałbym zakupić jeszcze 2, a może trzy proce z amunicją (choć z tą amunicją to raczej nie, kamienie się przed Górą zbierze) i może oszczep lub dwa... Pytanie nr 2 - jeśli ktoś ma procę, to ma też amunicję do niej (20), czyż nie? |
Przelicznik jest nad tabelami z ekwipunkiem. 1 sztuka złota = 10 sztuk srebra = 100 sztuk miedzi No tak, jak ktoś ma broń strzelecką to 10 pocisków gratis. Imiona wrzucę samemu, luz. :) Jak będą jakieś pytania do sesji to proszę kierować je w tym temacie, a nie na pw / chat - więcej osób na tym skorzysta. Tu trochę pytań Blythosa i odpowiedzi: Cytat:
2. Charyzma i siła woli (D&Dkowy Wisdom) w jednym. 3. Przeciętna. Interpretacja dobra. Po prostu niewybiegany koksu. 4. Wybierane przez graczy. Jak wszyscy będą chcieli grać wojownikami, to niech grają. 5. Ardel już zaczął "grać" i zrobił to dobrze, także brałbym przykład z niego. 6. KP = AC = Klasa Pancerza / Armor Class. Im wyższa, tym trudniej postać trafić. (+3/-2/d8) to tak jak w tabeli pancerza - najpierw klasa pancerza, później kara do testów typu wspinaczka, skradanie, itd., a na końcu kość krytycznych porażek (póki co nieważne; im większa tym gorzej) 7. Zależy od kreatywności grających. Jedyne założenie jest takie, że wszyscy ze sobą współpracują, nie ma PvP. |
Ostateczna lista zakupów:
oraz
A więc pozostało mi: 1 złocisz, 4 srebrniki, 41 miedziaków (w kieszeniach Ibn Batutty) Biorę języki:
|
Ok. e. Handlarz nie ma dodatkowego języka. Uwaga! Punkty Doświadczenia zdobywane są za przetrwanie - czy to będzie wygrana walka, czy udana ucieczka przed potworami, czy pomyślne negocjacje, czy niemiłe zdarzenia jak przeżycie uaktywnionej pułapki. Jak to się mówi: "What doesn't kill you makes you a funny motherfucker." ;P |
OK, kapuję, Ibn Batutta jakiś taki niezbyt poliglota. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:18. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0