No bo dużo tych ciekawych rzeczy jest z podręczników regionalnych albo przygód. System ma 8 lat więc trochę się tego nazbierało :) Niestety nie wszystko co autor w jakiejś tam przygodzie proponował dać drużynie, która będzie przechodziła przez konkretne wyzwania, jest nadal zbalansowane, gdy wyciągnie się to bardziej globalnie :) |
Ujdzie taka deklaracja? Nocą nic nie mam zamiaru zrobić, wolę się wyspać. Jeżeli mnie wyrzucą od medyka, no to... sama nie wiem, muszę pomyśleć. Pewnie będę męczyła moich kumpli ;) |
A ja nadla nie uzupełniłam KP. Tadeus, kiedy dedlajn? |
Niedokonane deklaracje są zawsze dobre :D Co do karty Perły to się nie dziwię. Wczoraj chciałem być miły i przez pół godziny szukałem przydatnych featów dla sorcerera na lvl3 i nie znalazłem w sumie nic. Raczej zaleca się metamagic featy (takie, które pozwalają wzmocnić czar np poziomu 1 poświęcając na to kratkę poziomu 2). Ale ja tego jakoś na tym etapie nie widzę. Tu jest guide do sorcerera: https://docs.google.com/document/d/1...GANjIlDkI/edit Co do dedlajna nie wiem, sam teraz mocno zarobiony jestem. Najwyżej jak będą jakieś rzuty to na starych socjalnych. |
Bloodmage Initiate daje +1CL do zaklec ze szkoly ze szkoly magii w ktorej masz spell focus, no ale trzeba miec spell focus. Moze więc Spell Focus? :-D |
No własnie metamagiczne są fajne, ale na tym etapie po nic, dopiero od 6 poziomu to się jakoś skaluje. Może po prostu wezmę jakiś i nie będę z niego korzystać, będzie na zaś ;/ Za poradnik dzięki, tego nie znałam :P |
A bloodmage initiate nie jest... no nie wiem... dla Bloodmage'ow? :D Jak się ma focus to można dać i spell siecialization. Co do b. initiate: Unfortunately, the side effects cause you to be constantly under the effects of a medium load—your maximum bonus to AC from Dexterity is +3, you gain an armor check penalty of –3, and your speed decreases as appropriate (generally from 30 feet to 20 feet for a Medium creature). |
A co sądzicie o Craft Wondrous Item? |
No, fajny nie? Klimatyczny drawback, bardzo solidny plus (za wyższy CL niejeden mag dałby se rękę uciąć). Poważnie się nad nim zastanawiam na piąty poziom, ale jeszcze nie sprawdzałem featów na Summoning. No i tak, to prerequisite na prestiżówkę Bloodmage ;-) Cytat:
|
Hit Points: 20 Initiative: +2 Speed: Walk 5 ft., Swim 80 ft. AC: 14 (touch 12, flatfooted 12) Saves: Fortitude: +3, Reflex: +3, Will: +3 Abilities: STR 10 (+0), DEX 15 (+2), CON 14 (+2), INT 16 (+3), WIS 10 (+0), CHA 20 (+5) Skills: Acrobatics 2, Acrobatics (Jump) -10, Appraise 3, Bluff 12, Climb 0, Craft (Untrained) 3, Diplomacy 5, Disguise 5, Escape Artist 2, Fly 2, Heal 0, Intimidate 12, Knowledge (Arcana) 9, Perception 0, Perform (Untrained) 5, Ride 2, Sense Motive 0, Spellcraft 9, Stealth 2, Survival 0, Swim 14, Use Magic Device 11 Feats: Combat Casting, Eschew Materials, Spell Focus (Evocation) Spells per Day: (0/7/0/0/0/0/0/0/0/ DC:15 + spell level); Known: Level 0: Dancing Lights, Detect Magic, Mage Hand, Mending, Read Magic Level 1: Grease, Mage Armor, Magic Missile, Hydraulic Push |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:46. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0