lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] S&S Tom pierwszy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/16817-komentarze-s-and-s-tom-pierwszy.html)

Tadeus 02-02-2017 20:00

O to chodzi:

Cytat:

When you are in a body of water large enough to float in, your effective caster level is increased by 1.
Nie? Tam nie jest wystarczająco głęboko, by pływać. Można by hm.. usiąść albo położyć się w tej wodzie, ale to mocno obrzydliwe i pewnie byłby to status prone, czyli bonus dla wrogów do walki wręcz. Ale jakby usiadła i się w tym syfie zanurzyła to nie widzę problemu, by miała ten bonus dostać, można założyć, że w tym czymś na dole jest spora zawartość słonej wody. Body of water raczej sugeruje zbiornik wodny jako pojęcie geograficzne, a nie taką większą wannę, ale czemu nie :D

Autumm 02-02-2017 20:06

O to.

Wezmę pod uwagę twoje obrzydliwe sugestie :D

kinkubus 02-02-2017 20:15

Uff... dobrze, że nie brałam leczenia przez zanurzanie w wodzie, bo to jest najbliższy zbiornik wodny, do którego mamy dostęp. Nie licząc morza, ale jak wyskoczymy za burtę, to pewnie będzie to ostatni skok w naszym życiu.

Tadeus 02-02-2017 21:06

No więc tak :)

1. To runda zaskoczenia, czyli można wykonać albo akcję ALBO ruch. Nie oba jednocześnie.
2. Działają wszyscy poza czarodziejem. Po trójce będzie robal (o ile będzie w stanie) i potem już normalna runda, w której działa cała czwórka.
3. Wszystkie kwadraty to trudny teren (czyli w ramach ruchu zamiast 6 kratek możecie ruszać się 3), z wyjątkiem syreny, która zamiast jednej kratki może się ruszać... jedną kratkę, bo to minimum :D

Autumm 02-02-2017 21:08

Krieger, podrzucam dla ciebie kawałek mechaniki ;)


Cytat:

Monster Lore

You can use this skill to identify monsters and their special powers or vulnerabilities.

Check: In general, the DC of such a check equals 10 + the monster’s CR. For common monsters, such as goblins, the DC of this check equals 5 + the monster’s CR. For particularly rare monsters, such as the tarrasque, the DC of this check equals 15 + the monster’s CR or more. A successful check allows you to remember a bit of useful information about that monster. For every 5 points by which your check result exceeds the DC, you recall another piece of useful information.
Może dostaniemy za to jakieś bonusy do ataku :3

Tadeus 02-02-2017 21:12

Ja tam widzę tylko "a bit of useful information", a nie żadne bonusy :P

Swoją drogą nie podoba mi się to, że ciągle wygrywacie inicjatywę. Tak nie powinno być.

Hm, muszę sprawdzić, czy nie jest tak, że po rundzie zaskoczenia znowu rzuca się na inicjatywę, by sprawdzić kolejność w normalnej rundzie. No ale to teraz nieważne.

Autumm 02-02-2017 21:25

Cytat:

Swoją drogą nie podoba mi się to, że ciągle wygrywacie inicjatywę. Tak nie powinno być.
Po prostu jesteśmy tacy superfajani. Naturalnie ^^

Krieger 02-02-2017 21:26

No to czekam na Wasze posty, ruch robaczka i dopiero zrobię swój. Sand stoi i mamrocze coś w stylu "niesamowite!... fascynujące!... piękny okaz!..."

Autumm 02-02-2017 21:28

Myślałam że "nie zabijajcie, chce go sobie lepiej pooglądać" ;)

Tadeus 02-02-2017 21:30

Może będzie jeszcze na to szansa, o ile dacie mu podejść :P

Swoją drogą, tak jak wspominałem wcześniej, wychodzi na to, że ranged touch attack ma takie same wady jak normalne strzelanie. Czyli minusy za osłonę, strzelanie do wroga, który związany jest walką z sojusznikiem i tak dalej. No ale to na przyszłość do waszych innych mocy, bo akurat magic missile są przegięte i zawsze trafiają :P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:11.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172