Ja jeszcze się odezwę, tylko zbiorę się do odpisania. |
Hej, no to wejście smoka :) Macie teraz turę zaskoczenia (tylko standard albo move action), smok nie ruszy się z miejsca, dopóki nie poświęci całej tury na uwolnienie się z więzów, ale poza tym może działać normalnie. EDIT: na strach będziecie rzucać dopiero podczas jakiejś akcji ofensywnej smoka |
Hej, tak jak zapowiadałem, to mój przedostatni post na tą część kampanii - następny będzie już podsumowywał i zamykał tą sesję. Macie więc czas na ostatnie dialogi, scenki i posty z planami na przyszłość. Zakładam na razie, że wasze postacie spędzą około sześciu tygodni w okolicy fortu, ściągając tu Phaendarczyków i ukrywających się Łowców, zajmując się craftowaniem, retraingami, zwiadami itp. Razem z pierwszymi śniegami w Fangwood ruszy nowa sesja - a z nią powód do wyjścia z lasu ;) Do tego czasu będzie spokojnie. Oczywiście, jeśli wy widzicie to inaczej i chcecie, żeby wasze postacie wcześniej opuściły Trevalay, możecie tak zrobić - jakoś się na to przygotuję. PS: WItam na poziomie 8 :) W końcu wymyśliłem też, jak ustandaryzować dodatkowe zdolności, które dostawały wasze postacie - będę odzywał się do każdego z was osobno w tej sprawie. PS2: Od nowego rozdziału będę chciał przetestować Feat Taxes, które opisałem na forum w tym temacie, więc niektórzy z was mogą pozmieniać część atutów :) |
Dzięki. W sumie to bardzo dobre pytanie jakie my mamy plany długoterminowe - pamiętam że szukaliśmy sojuszników poza Łowcami w regionie i nawet jakieś wiadomości wysyłaliśmy... |
Wraz z moim ostatnim postem pożegnam się też oficjalnie tutaj. Dziękuję za dotychczasową grę i życzę powodzenia! |
Cytat:
|
Trzymaj się Asderuki! Może Inwazja jeszcze wyciągnie po Ciebie swoje Kły? Do zobaczenia. |
Do samego końca myślałem, że może jednak zmienisz zdanie. Do zobaczenia :) |
Zakończenie stonowane, bez cliffhangerów :) Dziękuję wam za kolejny wspólny rok odpierania Inwazji Żelaznych Kłów! Za mniej więcej dwa tygodnie ruszamy z następną częścią – w międzyczasie będę chciał z wami przedyskutować parę zmian w sesji, a przy okazji będziecie mieć czas na to dokończenie knucia i awansowania postaci. Wciąż czekam na jakiś feedback i uwagi do sesji od większości z was. |
Cytat:
Niewiele chyba trzeba zmieniać, pewnie bardziej stałe tempo, na przykład założenie że kolejka trwa X dni, byłoby dobre. Długie przestoje (tydzień+) sprawiają że się wybija z rytmu. Jest też kwestia odpisy vs doc - tutaj pasuje mi jak zachowujemy równowagę - od czasu do czasu jakiś dialog na docu ubarwia grę, ale nie powinien być tylko doc. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:19. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0