lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Pathfinder - Forgotten Realms] "The Gate" (+21) - Komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/19242-pathfinder-forgotten-realms-the-gate-21-komentarze.html)

Buka 03-06-2021 12:19

Cytat:

Napisał Pan Elf (Post 917834)
Ała. Lord Melkor, proszę, zmień ten portret. W sensie może być ten sam, ale daj szerokość 200 pikseli :D

Czekałam, czy tylko mi to działa na nerwy... xD



Cytat:

Napisał Santorine (Post 917847)
Plotki o smoczycy - spoko, ale raczej nie dowiemy się niczego nowego od gawiedzi. ;)

Ummm... Booooo? :p

Cytat:

Napisał Lord Melkor (Post 917841)
I tak, przydałyby się konie i przynajmniej jeden muł na ekwipunek - dobry pomysł by od burmistrz wziąć, bohaterom się nie skąpi. Dodałem ten pomysł w odpisie.

Jest między wami taki jeden gracz co to... zobaczymy, czy się "obudzi" ;) ;)



Cytat:

Napisał Kerm (Post 917849)
Znamy cel naszej podróży - warto by się dowiedzieć, gdzie można po drodze przenocować.

Czyli jednak mapka potrzebna... xPPP

Kerm 03-06-2021 12:32

Cytat:

Napisał Buka (Post 917851)
Czyli jednak mapka potrzebna... xPPP

Nie... Mapę znajdziemy sami, chyba że masz taką, gdzie pozaznaczane są karczmy/gospody/zajazdy ;P

Gabriel wybierze się do pani burmistrz.

Plotki? W karczmie dowiemy się wielu (zwykle nieprawdziwych) rzeczy, ale porozmawiać warto.
Więcej dowiemy się w Hluthvar. Może podadzą nam przybliżoną lokalizację tego leża.

Santorine 03-06-2021 14:15

Cytat:

Napisał Buka (Post 917851)
Ummm... Booooo? :p

Albo to kiedy człowiek dowiedział się czego ciekawego od ludzi z wioski :D?

Buka 03-06-2021 14:48

Cytat:

Napisał Santorine (Post 917854)
Albo to kiedy człowiek dowiedział się czego ciekawego od ludzi z wioski :D?

Obawiam się, że tutaj wdarł się mały błąd wywołany postem jednego z graczy, i właśnie opisami w nich wieśniaków :P tacy co prawda mogą w Scornubel w karczmie(jednej z wielu) jak najbardziej przebywać, jest to jednak miasto (co i wyraźnie napisałam w poście: "Miasto Scornubel").

"Miasto karawan" liczy 14.000 mieszkańców, a w lecie ta liczba wzrasta nawet 6 do 8 razy ;)

Seachmall 03-06-2021 17:23

W sumie na coś wpadłem.
Endymion ma gryfa co nie?
Więc jednego konia, może nawet dwa mniej, jeżeli takie zwierze potrafi unieść więcej niż jedną osobę.

I może być lepsze na zwiad, widok z lotu ptaka zawsze lepszy.
Do tego gryfy to drapieżniki alfa, więc odgoni większość bestyjek.


Co do noclegu Amarze wszystko jedno, pewnie by się czuła najpewniej z Endymionem.

Arvelus 03-06-2021 18:42

Endymion nie będzie wpływał na to z kim wyląduje w pokoju. Jak będzie tak będzie =]

Nie wiem jak to MG widzi... jeśli podróż ma być częścią sesji to rzeczywiście można ją zaplanować, ale mi to wygląda (może błędnie), że ona nie będzie aż tak ważnym elementem sesji aby rzeczywiście poświęcać planowaniu większą ilość czasu =]

Moje lay of hands leczy fatigue i mogę go użyć 5 razy dziennie. Co oznacza, że jak dokupimy jeszcze 2-3 zwoje to możemy pominąć jeden sen, co zwiększy nasze szanse abyśmy byli tam pierwsi... a w tym wypadku to fabularnie jest bardzi ważne, ale mnie tam się podoba fabularnie... no bo postaci mają całe złote góry powodów aby chcieć być tam pierwszymi =p

No ale mój plan nie działa jak będziemy konno jechać, co podważa jego zasadność =p


Cytat:

Napisał Lord Melkor Zobacz post
I tak, przydałyby się konie i przynajmniej jeden muł na ekwipunek - dobry pomysł by od burmistrz wziąć, bohaterom się nie skąpi. Dodałem ten pomysł w odpisie.
Cytat:

Jest między wami taki jeden gracz co to... zobaczymy, czy się "obudzi"

Potencjalnie to może być o mnie =p
Ja mam lekki wóz z dwoma mułami

Buka 05-06-2021 15:16

Nowy pościk wisi ;)

Opuszczacie już miasto, i czas w drogę!

Kto nie miał konika, dostał, i to za free. Wszelkie muły, i inne takie są wam jednak jak na razie zbędne, serio. Podobnie jak "prywatne" muły i wóz Paladyna, które nawiasem mówiąc baaaardzo by was spowolniły.

Konno przejedziecie bowiem 74km dziennie.
Z mułami i wozem 25 :buu: co jest serio tempem ślimaczym.
(jeszcze nie przejechaliście owych 74km, jesteśmy "w trakcie", przed wjechaniem do lasu, macie teraz taki fabularny przerywnik).



Jedziecie więc i jedziecie, i jedziecie... i nudy :PP

No aż tu w końcu obwoźny handlarz :D Gnomów są 3, Gnomek 2. Jeśli ktoś jest czymś zainteresowany konkretniej, proszę tu dać znać, a ja wtedy dokładniej wypiszę, co jest np. w asortymencie eliksirów, łącznie z cenami, czy coś w ten deseń.



Czas na odpisy do 12.06


To chyba wszystko, pozdrawiam!




PS: Oczywiście jak najbardziej możecie tam coś jeszcze sobie opisywać jako retrospekcje...

PPS: Nie wiem czy każdy z waszych BG wie co to "słoń" zdecydujcie sami ;)

Seachmall 05-06-2021 16:04

Amara będzie chciała poszukać w książkach.

Buka 05-06-2021 17:31

Książki:

"W oku Beholdera" - Informacje dotyczące Beholderów, i ich promieni z oczu. Zapewnia +4 Knowledge(Monsters-Beholder) przy spotkaniu takiego stwora. 20gp.

"Kamasutra" - Dużo obrazków, wiadomo o co chodzi :lol: 5gp.

"Satyr i Nimfa" oraz "Księżniczka i Smok" - 2 romasidła, mogą mieć pikantne momenty xP po 5gp.

"Przewodnik po Waterdeep" - Wiele informacji dotyczących miasta, panujące tam prawa, różne lokacje warte uwagi... 10gp.

"Książka śladów" - 50 stronicowy wolumin, przedstawiający ślady różnych zwierząt, humanoidów, itd. Rozmiary, głębokość, informacje o zostawianym szlaku takich istot. Daje +2 do Track. 50gp.

Santorine 05-06-2021 17:50

Druid interesi się eliksirami. A także pierścieniami, pasami, zwojami i wszelkimi magicznymi rzeczami. Ale z tego względu, że raczej drogie będą, to głównie eliksiry i różdżki, ew. różdżki metamagii, jak będą.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:11.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172