Pobiegnę do Oberika, by pomóc mu sprzątnąć tych dwu wieśniaków. |
Anathem biegnie do najlbliższej zadymy. |
Czyli do dwoch leżących w chatce? |
No nie. Jak leżą to nie ma zadymy. ;) Myślę, że Oberik, chyba że Lottę Anathem wcześniej zauważy. |
Raczej Lottę widzi pierwszą, bo to u Oberika dzieje się w środku. Do końca nie wiadomo czy sobie radzi (ja też jeszcze nie wiem), no ale Oberik jest bliżej i większe szanse że nikt się nie dołączy z wrogów. Ja to widzę trochę jak 3 wybory, oczywiście może być więcej, tylko nie widzę :). 1. Przyczajka i z zaskoczenia uwalnianie przy kurhanach 2. Szybkie ratowanie Lotty, by do was dołączyła. 3. Szybkie ratowanie Oberika (o ile sam z profesorem sobie nie poradzi) i potem przyczajka by ratować Lotte. |
Bran opcja 2, bo pozostałych nie widzi. Za to widział Lottę w walce. Mój gangsta krasnolud nawala na dwa gnaty do ludzi-wilków :D |
Dwójkę biorę! ;) |
Okej, rzućmy sobie inicjatywę. |
|
Oberik: atak z zaskoczenia - trafienie! (1d6+1d4+2d6=17 obrażeń!) Inicjatywa: Oberik: 21 Profesor: 11 Wilki: 10 Plebeljusze: 6 Bran: 5 Anathem: 5 Runda 1: Oberik: ? Profesor: ? Oberik całkowicie zaskoczył napastników. Jeżeli Płomyk chcesz możesz zarówno zabić na miejscu chłopaka, jak i przytknąć zimny miecz do karku (chyba deklarowałeś atak, ale pewności nie mam). Jeśli to zrobisz, Profesor zastanie cię w domku z jednym trupem na posadzce i przymierzającego się do kolejnego ataku. Kolej Oberika i potem profesor (już w domku). Jak się dobrze orientuję, to możesz Oberikiem testować hide jako bonus akcje by drugi atak zrobić też z ukrycia? Jeśli tak to szanse na ubicie tych dwóch nim się zacznie są spore :) Potem zrobię ruch wrogami i wtedy jako potwierdzenie zapytam co robi reszta. Postarajmy się rześko rozegrać bitewkę. Na każdego deklaracje czekam max 2 dni potem wchodzi automat i dany gracz pozostaje na nim, aż się odezwie. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:38. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0