lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [komentarze] Maly przewrót w wielkim piekle (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/3537-komentarze-maly-przewrot-w-wielkim-piekle.html)

Markus 23-11-2007 20:03

A można prosić o jakiś konkretniejszy opis działania relikwii? Jakie są skutki przebywania w pobliżu czegoś takiego?

A co do trucizny – zawszę można spróbować porozmawiać z Grzesznikiem. Jakby nie patrzyć to geniusz w dziedzinie „chemii”. Może i demon ale pewnie Euxin zdoła ukryć swoje diabelskie wszczepy, lub ewentualnie wyśle do Grzesznika posłańca. Jeżeli nawet demon nie będzie wstanie stworzyć trucizny, która zadziałałaby na diabła, to zawsze można spróbować pomyśleć o wodzie święconej albo jakiejś innej substancji stworzonej na jej podstawie.

Pozdrawiam
Markus

abishai 23-11-2007 20:42

Taaa..można i spróbować dogadać sie z Grzesznikiem. I być może nawet zna jakąś truciznę...Niemniej nie będzie ona ani tania , ani łatwa w pozyskaniu.

Cytat:

A można prosić o jakiś konkretniejszy opis działania relikwii? Jakie są skutki przebywania w pobliżu czegoś takiego?
Relikiwie są różne...Niemniej mają kilka cech wspólnych:
a) są to zawsze artefakty, zatem ich moce przekraczają możliwości zwykłych magicznych przedmiotów
b)generują stale magiczny krąg przeciw złu o promieniu zależnym od potęgi relikwii.
c) Z czasem obszar na którym przebywa relikwia ulega konsekracji (analogicznie do czaru)
e)nieumarły, demon lub diabeł który zmuszony do przebywania w pobliżu relikwii po jakimś czasie ulega "oczyszczeniu" (jak czar dezintegracja...bez rzutów obronnych, OC czy niewrażliwosc na czary nie wchodzi w rachubę)
f) nawet krótkie zetknięcie wyżej wymienonych z relikwią skutkuje degeneracją ( w postaci 1 poziomu negatywnego na dzień, aż do rozpadu ciala i ducha), którą można co prawda zatrzymać, ale nie jest to łatwe.
g) inne złe istoty przebywające w pobliżu relikwii muszą wykonać rzut obronny co pół godziny, albo ulegną praniu mózgów zwanemu nawróceniem (jak czar pokuta, przy czym zmiana charakteru jest przymusowa)
g) Relikwie powstają jako efekt uboczny heroicznego poświęcenia dobrego herosa lub bóstwa...Dlatego nie ma też złych relikwii

Mettalium 24-11-2007 07:50

Co do Grzesznika, nie znanym się. Poza tym, trucizna, która nie jest ani tania, ani łatwa w uzyskaniu, traci dwie najbardziej pożądane przeze mnie cechy.

Co do relikwii
a) Czy pole antymagii ją dezaktywuje?
b) Na jak duży obszar mogą wpływać? (max, min)
c) Czy dają dobrym postacią jakieś bonusy?
d) A mianowicie czy zadziałaby taki 'dźwig':
. 1)Bierzemy prawdziwie neutralnego czarodzieja mogącego posługiwać się berłem dominacji (lub czymś w ten deseń) i jedno levelowego paladyna.
. 2)Robimy sieczkę z mózgu czarodziejowi, a ten za pomocą berła robimy sieczkę z mózgu paladynowi. Następnie każemy czarodziejowi, aby ten kazał paladynowi przenieść relikwię tam gdzie nam się podoba (najlepiej do dziury na odludzi o której tylko my wiemy). Zabijamy obu i w razie potrzeby przemieszczenia artefaktu znajdujemy nową parę.

Ponieważ paladyn jest pod wpływem osoby o charakterze prawdziwie neutralnym to krąg przeciw złu i tym podobne efekty chroniące przed efektami pochodzącymi od złych postaci nie zadziałają.

abishai 24-11-2007 16:34

Cytat:

Co do relikwii
a) Czy pole antymagii ją dezaktywuje?
b) Na jak duży obszar mogą wpływać? (max, min)
c) Czy dają dobrym postacią jakieś bonusy?
d) A mianowicie czy zadziałaby taki 'dźwig'

a) Nie, co najwyżej rozproszy konsekrację i magiczny krąg przeciw złu na jedną rundę.
W następnej oba efekty działają od nowa...Przy czym należy pamiętać, że każda relikwia to artefakt i nawet rozproszenie magii może zawieźć.
b) Trudno to określić. Minimum to pewnie trzy metry, maksimum...Nawet parę kilometrów.
c) Tak, relikwie mają pewne moce, charakterystyczne dla każdej z nich.
d) Trudno mi powiedzieć na chwilę obecną...najlepiej sprawdzić to w praktyce.

abishai 01-12-2007 14:19

Sorry, że tyle mi to zajęło...Ale w tym tygodniu pewne niezależne ode mnie czynniki, spowodowały że nie miałem tyle czasu ile potrzebowałem na napisanie tego jak i innych ruchów...Niemniej nowy ruch już jest gotowy i możecie już słać petycje do MG o okazanie odrobiny litości w następnym ruchu ...Nie żeby to coś pomogło :diabol:
W każdym razie dobrej zabawy.

Mettalium 01-12-2007 15:41

Sadysta...
Choć plus tego to to, że można się pośmiać z innych ;)
Ciekawy jestem tylko, że skoro nie możemy poradzić sobie z bandą mrówek i rozlatujących się liczów (a raczej ich strażników, do liczów jeszcze nie doszedłem...) to jak załatwimy jego Ekscelencję Mefistofelesa, Pana Canii, Władcę Piekielnego Ognia, Księcia Siarki itd? :kill: (ale to już chyba nie problem mg :razz: )
Co do ruchu:
a) Majątek o którym mówi imp to wszystko co miał Melcha'zidek czy tylko jego skarbiec? Bo w rodzinnych pamiątkach diabła Venefi'cus z chęcią by pogrzebał.
b) "Przetrwa" w ustach Mefistofelesa oznacza, że wróci o własnych siłach, czy że odbije kopalnię? (to tak tylko z ciekawości, bo żadna z postaci nie może z tej wiedzy korzystać)
c) W wiadomości pisałem, że jak rozmowa z Alusemorem będzie krótka to Euxin luknie jeszcze do kryształowej kulki. Widział co się działo u Ressmona i jakie rozkazy wydał Ilithan? (ta trójka patałachów jak rozumiem była od sekty)

abishai 01-12-2007 19:39

"Gdyby mrówki były wielkości psa...Ludzkość by wyginęła"

Nie znam autora tych słów, ale sam tekst jakoś wrył w pamięć. A jak wasza drużyna ma pokonać Mefista?...Knuciem. Cała przygoda jest nastawiona na knucie, intrygi, kłamanie, i sztylety w plecach...Oraz inne finezyjne zagrania. Planowałem tą przygodę w postaci "mafijnych intryg w oprawie fantasy" i jak na razie wszystko idzie po mojej myśli. Zarówno twoja jak i Markusa postać używa popleczników i sługi niczym pionków w wielkiej szachowej rozgrywce.
Co zas do Sephirtoha...Cóż...Nec Hercules contra plures...Dzielny egzekutor zabił wiele Formitów, ale sam nie może zwyciężyć.
Cytat:

a) Majątek o którym mówi imp to wszystko co miał Melcha'zidek czy tylko jego skarbiec? Bo w rodzinnych pamiątkach diabła Venefi'cus z chęcią by pogrzebał.
Niestety ekonomia jest ma wysoką OC, a urząd skarbowy Belzebuba jest bezlitosny. Zabrali wszystko, a dom idzie na licytacyjnę. Przebudowa całej warstwy to kosztowny interes.

Cytat:

b) "Przetrwa" w ustach Mefistofelesa oznacza, że wróci o własnych siłach, czy że odbije kopalnię? (to tak tylko z ciekawości, bo żadna z postaci nie może z tej wiedzy korzystać)
Mefisto nie jest głupi, wie że straż kopalni to banda tępych jołopów bez polotu. Sam kazał takich dobierać. To nie jest siła mogąca się mierzyć z przeważająco liczebnie i dyscyplinarnie armią Formitów. Władcy Canii wystarczy jak Sephiroth przeżyje, choć potem biedny egzekutor spędzi parę niemiłych chwil płaszcząc się przed rozwścieczonym Mefistem i żebrząc o litość :diabol:
Niestety..czasami trzeba przełkąć dumę i lizać buty szefowi...rutyna w Piekle.
Cytat:

c) W wiadomości pisałem, że jak rozmowa z Alusemorem będzie krótka to Euxin luknie jeszcze do kryształowej kulki. Widział co się działo u Ressmona i jakie rozkazy wydał Ilithan? (ta trójka patałachów jak rozumiem była od sekty)
I tu się sprawy komplikują, nie wiem ile potrwa rozmowa między czarodziejem a rakszasą. Wszystko zalezy jak dociekliwy będzie Euxin. O rozkazach wydanych przez Ilithana Euxin dowie się jednak na pewno od swego szpiega w pierścieniu...Co do drugiej sprawy, niekoniecznie.

PS. Pomiatasz Cienistymi Złodziejami niczym bandą podrzędnych złodziejaszków napędziłeś stracha jednemu z ich bossów i jeszcze narzekasz że jestes cieniutki? :lol:

Mettalium 01-12-2007 19:53

Wiem, że knuciem... to było biedolenie dla samej sztuki biedolenia (oraz wraz mojej sympatii co do ślepego elfa, który jest niezywkle irytującym npc ;))
Cytat:

I tu się sprawy komplikują, nie wiem ile potrawa rozmowa między czarodziejem a rakszasą.
Ke? Ja myślałem, że już tylko pozostało Euxinowi odpowiedzieć "acha" i koniec posiedzenia, reszta u baronowej.

No właśnie, i jak czasowo z tym balem? Za ile dni on będzie dla mnie, a za ile dla Marksua? (bo gdy Sephiroth zabawiał rozmową kolegę po śmierci, Euxin co chwilę latał na plan materialny i witał nowy dzień)

abishai 01-12-2007 20:47

Cytat:

Ke? Ja myślałem, że już tylko pozostało Euxinowi odpowiedzieć "acha" i koniec posiedzenia, reszta u baronowej.
Jeśli taka jest wola twojej postaci to tak będzie, rakszasa przekazał to co miał do przekazania, i jeśli Euxin nie ma żadnych pytan, to się ulotni.

Cytat:

No właśnie, i jak czasowo z tym balem? Za ile dni on będzie dla mnie, a za ile dla Marksua?
Myśle ze jak Spehiroth zdoła się wygrzebać.Przetrzyma przesłucha u Mefista to rozpocznie się owe party. W przypadku Euxima, będzie to dzień przed spotkaniem z zielonowłosą pięknościa przy fontannie.

Mettalium 05-12-2007 14:39

Hej! To znowu ja ;P
Skoro już i tak zarzucam cię pytaniami to pozwolisz, że będe kontynuował:
1)
Cytat:

Napisał abishai (Post 108876)
a) Nie, co najwyżej rozproszy konsekrację i magiczny krąg przeciw złu na jedną rundę.
W następnej oba efekty działają od nowa...Przy czym należy pamiętać, że każda relikwia to artefakt i nawet rozproszenie magii może zawieźć.

Tu mi chodziło nie o czar strefa antymagii a raczej o strefą martwej magii gdzie całą magię szlag trafia - służyć by to miało jako dość bezpieczny magazyn.
2)Bal odbywa się wieczorem, więc Euxin ma do zagospodarowania sobie jeszcze kawałek nocy oraz całe przed i popołudnie? (kwestia czy zdążę pogadać z pierścieniem Ilithana, dowiedzieć się w porę o spotkaniu z @$^%*% i się w porę przygotować)
3)Wiesz, tak nie za bardzo widzę, z/o czym mógłbym jeszcze z Alusemorem pogadać. Kwestii typu co zrobić z członkami klubu, którzy zaginęli, nie mogę podejmować samodzielnie (no chyba że mogę, to wtedy balanga), tak samo nie mogę powierzyć rakszasy jakiegoś zadania mogącego ugodzić w pozostałych członków klubu, którzy jeszcze w nim są (no chyba że mogę, to wtedy balanga), tak samo nie mogę chyba wynająć czarta to tego, by zbadał siedzibę upierdliwych telepatów i przepakowanych nieumarlaków (no chyba że mogę, to wtedy balanga).

PS Bardzo mi się ta kwestia podoba :D
Cytat:

Napisał abishai (Post 110165)
Jeśli taka jest wola twojej postaci to tak będzie



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:31.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172