lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [komentarze] Tajemnice Kryształowej Wyspy. (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/8337-komentarze-tajemnice-krysztalowej-wyspy.html)

Bronthion 23-12-2009 12:18

Tylko trzymajcie "aggro" tych strażników żebym mógł spokojnie ciosy w plecy walić xD

Whiter 23-12-2009 12:28

Slang z mmo ;)

Nathias 23-12-2009 13:35

Chester masz rację, ale jest też taka sytuacja. Barbarzyńcy ogólnie rzadko noszą ciężkie pancerze, a taką koszulkę kolczą sztyletem przebijesz spokojnie, bo to takie ostrze jak w długim, bądź krótkim mieczu, tylko jeszcze krótsze. I teraz z punktu widzenia mechaniki nawet w takim przypadku wojownik z premią +4 z siły będzie miał problemu pokonać takiego osiłka z wspomnianym toporem w garści (który dodatkowo ma premię 1.5 z siły :) )

I jeszcze wracam do pytania o PW. Jak ktoś stracił 90% PW to wydaje mi się, że powinien być mocno sponiewierany i mieć problemy z ogólnym poruszaniem się, a nie tak, jak się na kilku sesjach z przyjaciółmi spotkałem, że nasz przeciwnik dostał właśnie od barbarzyńcy uderzenie krytyczne toporem dwuręcznym(miał całkiem spory rzut na obrażenia bo wyrzucił wtedy 10 x3 z krytyka + 6 siły) i z punktu widzenia mechaniki zostało mu 2 PW i na nas szarżował jeszcze. Co wy na takie podejście?

Edit:
Bronthion, nabij kidney shota, potem ambusha i koleś jest nasz :D

Whiter 23-12-2009 13:49

Heh... wy coś insynuujecie co do mojego pół orka? Prawda, nie nosi on ciężkich pancerzy i walczy mieczem, ale nie zapominajcie o atutach. Są takie jak uniki, uchylanie i szał zapewniające premie do kp w razie zaskoczenia itd. Walka to walka, a opisać ją można na wiele sposobów.

Jestem za pomysłem by podać nam to, co jest konieczne by przebić obronę przeciwnika, czyli:

-liczba pw
-klasa pancerza
-OC

Rzuty obronne raczej by się przydały, lecz z nimi można kombinować. Cała reszta sądzę że jest zbędna.

Nathias 23-12-2009 13:50

Ja nie mam nic do twojego półorka. Tak tylko gadamy :) A to jest taka skrajna postać po prostu :)

Mizuki 23-12-2009 14:13

Już wiem jak to jest wejść na forum i zobaczyć tuzin nieprzeczytanych postów nabitych przez kilka godzin :D.

A więc moi drodzy parafianie ...
Jeśli ktoś chce by jego postać zamieniała premię z siły na premię ze zręczności w walce , niezbędny jest atut "Finezja w walce". Nie ma on wybitnych wymagań z tego co pamiętam :)

Co do PW. Ja zawsze grałem na zasadzie - 0pw to jeszcze nie śmierć a doprowadzenie do nieprzytomności. Możemy oczywiście , pomyśleć nad tym tak jak to zaproponowałeś. Nie widzę większych przeszkód. Poza tym, chyba mechanicznie sprawa tego też jest rozwiązana ;). Bo przecież możesz celować, ze sporymi - na test, ale jeśli trafisz i np. odetniesz nogę, dłoń albo poważnie uszkodzisz to wiadomo , że wpływ na dalszy przebieg to ma :P

Co tam jeszcze... A walka - Wszystko można rozwiązać opisem walki, tak jak powiedział Chester. To , że zadałeś obrażenia sztyletem rzędu 8 a wiesz , że to dojść niewiele ( bo przeciwnik ma np. 50 PW) to musisz wziąć to pod uwagę. Inaczej może to wyglądać kiedy uda ci się np. krytyk. Mówiąc prosto - Jeśli zadasz nawet maksymalne możliwe sztyletem dla twojej postaci
obrażenia , a w ogólnym bilansie nie przekraczają one 1/4 PW przeciwnika , to raczej nie możesz napisać "tak go topornął pierdolkiem , że mu ćwierki zaptaszkały" :)

Elthian 23-12-2009 15:44

Chmmm, czyli teraz robimy walkę ta? Czekamy aż pachołki wejdą do pomieszczenia i odpieramy a potem hen, z buta na stateczek? Pozytywnie...

Mizuki 23-12-2009 15:54

Oni narazie nie wejdą. Paul powiedział "zaprośmy ich"

Kerm 23-12-2009 16:19

Według Paula wystarczyłoby zostawić uchylone drzwi, zapaloną lampę i kogoś w środku ;)
Pisemne zaproszenie nie byłoby wówczas potrzebne. Chyba...

Mizuki 23-12-2009 16:30

No dobrze. Więc tylko ustalcie, kto staje przy drzwiach;p... przecież muszę wiedzieć na kogo rzuty robić.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:28.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172