lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [komentarze] Tajemnice Kryształowej Wyspy. (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/8337-komentarze-tajemnice-krysztalowej-wyspy.html)

Mizuki 23-12-2009 23:46

Ach, i jeszcze jedna uwaga ! :)
W KOSTNICY :
Podczas rzutów mamy - wybór kości [+...] [+...]*
Proszę wpisywać plusy wynikające z atrybutu/umiejętności/sytuacji jak i minusy, zawsze w OKIENKU 2*

Tak jak możemy zobaczyć na rzucie Iliana - jeśli wpiszemy to w 1 , plus dodaje sie nam do tego co wypada "na kości". Czyli kiedy np. wypadnie 16 , a gracz ma czegoś + 4 widnieje to w rejestrze jako krytyk (20). Jeśli w drugim , mamy zwyczajnie rozpisane k:16 + 4 rezultat 20. Rozumiecie o co mi chodzi ?

Elthian 24-12-2009 00:36

No niech będzie. A co do kompanów, nie mylcie imion, Bronthion nazwał moją postać po nicku, a nie po imieniu bohatera.

Bronthion 24-12-2009 00:50

Poprawiłem, każdemu się może zdarzyć :P

Whiter 24-12-2009 10:19

Ta strzałka na ostatniej mapce, dobrze obrazuje drogę szarży pewnego pół orka :D

Nathias 24-12-2009 14:47

Eh wybaczcie dłuższą nieobecność - wiecie święta i wszyscy kociego rozumu dostają... Posta napisze dzisiaj późnym wieczorkiem. Pozdrawiam.

Nefarius 24-12-2009 15:30

To chyba żaden problem :P Większość jeśli nie każdy uczestnik sesji przygotowuje się do świąt. Rodzina prezenty pierwsze i drugie święto wiadomo jak jest. ;]

Korzystajcie z tego, że straż jest skupiona na Stormaku xD

Whiter 24-12-2009 19:11

Wykonałem dwa rzuty na kostnicy. Pierwszy jest testem ataku, a drugi to obrażenia. Pierwszy raz korzystam z takiej formy rzutów, ale sądzę że się przyzwyczaję. Jak napisałem w poście, zamiarem ataku jest ogłuszenie, bądź po prosty wykluczenie walczących z walki. Z tego co mi wiadomo istnieje taka forma ataku, jak ogłuszenie. Jeśli zada się tyle stłuczeń, ile (i tu nie jestem pewien) posiada aktualnie postać, to pada ona nieprzytomna.

Mizuki 24-12-2009 21:22

Tylko stłuczenia trochę trudno zadać wielkim mieczem i jeszcze ( o ile dobrze rozumię tekst , i widzę plusy do rzutów) na szle bojowym :P.

Ogólnie rzecz ujmując 10pkt stłuczeń odpowiada 1 PW.
Jeśli chodzi o ogłuszenie - tutaj nie wystarczy sam rzut z twojej strony. Będzie potrzebny jeszcze rzut na wytrwałość ze strony przeciwnika. Jeśli się mu powiedzie, pozostanie rzecz jasna przytomny.

Tak jak powiedziałem - wykonałeś test na atak i obrażenia , zatem sam zdecyduj czy chcesz go ogłuszać ( wykonem wtedy jego test) czy mam to liczyć jako obrażenia ( co go zabije , bo każdy strażnik ma statystyki jak ten podany przeze mnie kilka postów wcześniej :P)

Edit
Krem - jesteś ostatnią osobą , która w sesji nie uzupełniła karty postaci (DnD). Prosiłbym o tego zrobienie. I mówię na przyszłość - proszę je regularnie aktualizować :)

Whiter 24-12-2009 22:08

Co racja, to racja. Zawsze lepiej było by ogłuszyć takiego delikwenta, żeby potem dostać mniejszy wyrok, ale skoro to oni pierwsi ranili, to warto oddać im tym samym. Jeśli można, to wybieram śmierć dla strażnika.

Edit
Zapomniał bym. Umiera się przystanie -10 pw. On przeżyje :D

Nefarius 24-12-2009 22:26

Whiter... Masz u mnie plusa xD Za twoje zacne odgrywanie (niestety)! Wczuwając się w postać zniszczyłeś swoimi działaniami mój misterny plan! ;( Grrr...


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:01.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172