lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] Noce Thesk (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/9658-komentarze-noce-thesk.html)

Hermit 22-02-2011 15:53

Opcja pierwsza stanowczo odpada!

Proponuje dobrać graczy, a tym czasem grać dalej :)

Saverock 22-02-2011 17:32

Ja też jestem zdecydowanie za dalszą grą. Dodatkowi gracze się przydają, więc można zrobić dodatkową rekrutację.

Qumi 22-02-2011 21:33

Ok, w takim razie jutro post i rekrutacja dodatkowa. Magnificate odchodzi, z tego co mi powiedział.

Qumi 23-02-2011 18:15

Rozpocznie się walka z królikorożcami, inicjatywa wkrótce ;)

Qumi 24-02-2011 19:57

Inicjatywa:
Sybilla - 22
Nadia - 21
Sairus - 19
Sevryk - 15
Antara - 14
Gaspare - 10
Al'Mi-Raj - 8

Nie musicie pisać w kolejności, jakoś się to potem skleci ;-)

A tu mapka:


Hermit 26-02-2011 10:31

No to mamy ciepło :D

Qumi 26-02-2011 23:22

Także jak widać Al'Mi-Raj nie są zbyt wytrzymałe, ale za to ich rogi zadają sporo obrażeń i ignorują zbroję dzięki ich magii (atak dotykowy).

Nadia otrzymała 13 punktów obrażeń.

1 Al'Mi-Raj zginął, 1 wydostał się na zewnątrz, 2 jest przy Sairusie, 2 przy Nadii, 1 pod wpływem strachu.

Qumi 04-03-2011 13:01

Walka skończona, 2 Al'Mi-Raj uciekły, reszta nie żyje. Ogólnie jest z 15 trupów tych stworków, ich ciała i rogi w różnym stanie. Ale tak z 10 rogów nadaje się do użytku. Róg zadaje 2k6 obrażeń atakiem dotykowym, jak zaklęcia zadawania ran.

Jest łącznie 6 sztyletów (3 ciała), każdy ma zdolność kwasu (+1k6 obrażeń od kwasu). Zbroje są również magiczne, ale nie macie zbytnio wiedzy o nich. Pierścienie też są magiczne. Dają one premię +5 do ukrywania i pozwalają raz na dekadzień użyć skoczyć przez cień, analogicznie do wymiarowych drzwi, ale podróż musi zaczynać się w cieni i kończyć w cieniu. Oczywiście zostały już zużyte i dopiero za około 3-4 dni będzie można użyć tej właściwości.

Qumi 05-03-2011 15:50

W wieży jest zejście w dół ;-)

Cytat:

W rogu gdzie uciekły dwa ostatnie osobniki była dziura, tunel, który musiały wykopać. Niedaleko była klapa z zejściem do piwnicy wieży.

Hermit 13-03-2011 10:33

Jeden sztylet w międzyczasie owijam szmatą z jakiego trupa, i chowam do plecaka wraz z pierścieniem. Cacuszko przydatne :D

A co dalszego działania to nie bylem pewien czy klapa jest otwarta czy też nie za ciężka, tak więc założyłem opcje "to be continued..."

A co dalej napisze tutaj. Jeśli się otworzy bez większych problemów, Sevryk z miejsca mówi w Wspólnym "Pokaż się i wyjdź, spokojnie i beż sztuczek, a nic ci się złego nie stanie"


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:28.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172