lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] Smoczy Artefakt (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/9786-komentarze-smoczy-artefakt.html)

Aschaar 14-03-2011 18:30

Dlatego, że w komentarzach roztrząsamy stertę niepotrzebnych kwestii... jak ta na przykład. ;)

Jeżeli jest taka potrzeba to możemy podyskutować o zwiększeniu tempa rozgrywki. Tylko, zę to też zależy od tego jak MG będzie prowadził sesję. Póki co to niewiele się wydarzyło i nie za bardzo było co pisać... Jak się to zmieni to może być ciężko nadążyć z pisaniem.


Zresztą - co ci szkodzi zamieścić posta (czy nawet wpisać w komentarze/wysłać deklarację dla MG) z opisem działań swojej postaci PO akcji Amnona? Chyba, że robisz nic... ;P

deMaus 14-03-2011 23:16

Mój post jutro do 12. Dopiero dziś odespałem Grojkon, bo na nim spałem, aż 7 godzin, ale niestety chyba się zestarzałem, bo okazało się to za małą ilością.

Uwaga, teraz będzie chwalpost. Wróciłem do domu z "Złotymi Kośćmi"

Aschaar 15-03-2011 05:31

Ha, to gratulacje.

Samphenion 15-03-2011 17:30

Złote kości to dla mnie wystarczające usprawiedliwienie :D Ale trzeba się brać i trochę przyspieszyć tempo, bo jesteśmy kilka dni w tyle ;)

Aschaar 15-03-2011 19:24

Znaczy zamykamy się z postami do niedzieli standardowo?


Mam nadzieję, ze uda mi się w końcu przeczytać posta sesyjnego, bo albo moje łącze (GPRS), albo forum dają mi popalić... :(

Samphenion 15-03-2011 20:30

Oj forum daje czasem nieźle do wiwatu, zwłaszcza wieczorem, a posty do niedzieli. Chyba, że szybciej napiszecie to ja też postaram się nadgonić :D

Aschaar 17-03-2011 10:02

To ja poproszę jednak turlaną inicjatywę...


Pomijam fakt że nikt nie zdążył nic zrobic i kłapouchy zwiał...
Technicznie to była już walka

Samphenion 17-03-2011 14:02

A co chcesz zrobić?

Aschaar 17-03-2011 17:52

Uniemożliwić mu wskoczenie na konia lub przytrzymać lub dać kontrolnie jeszcze raz w pysk... Jego szczęście, że Amnon nie zauważył tej kulki... inaczej byłby pierwszą ofiarą nowego "encounter'a"...


Przykro mi, ale ja zupełnie nie mam percepcji tego zdarzenia. Elf dostaje w pysk, zatacza się. W następnej turze rzuca kulkę (reszta ma turę wolną). Powiedzmy, że Amnon stoi i "robi nic" bo nie zamierzał gościa zniszczyć. W następnej turze aktywacja czaru, elf wsiada na konia(?), Amnon - znów nic, podobnie jak reszta. Tura następna - idźmy po bandzie - w jednej turze potwór załatwia paladyna (krytyk, krytyk, krytyk), elf zawraca konia w miejscu, Amnon i reszta - znów nic. W następnej turze...


Ok. założeniem sceny było, że palek ginie, elf spiernicza w las. Niech będzie - nie będę się kłócił o drobiazgi.



Jaka jest inicjatywa w tej walce? Bo ja nie wiem czy mam na kogoś czekać, czy coś pisać. To co napiszę zależy od tego co zrobią inni - jeżeli będą mieli wyższą lub równą inicjatywę.

Jak ta walka wygląda, ile mam do celu, ile do reszty ekipy? Ja mam kilka mocy, które mają zasięg taki, a nie inny i chciałbym wiedzieć czy mam szanse ich stosowania?

W końcu - co postacie (w szczególności moja) wiedzą o stworzeniu? Bo ja to nawet wiem ile ma maksymalnie HP i na co jest odporny - Amnon tego nie musi wiedzieć... Od tego też zależy taktyka i działanie postaci.

Samphenion 17-03-2011 18:21

Cytat:

Elf dostaje w pysk, zatacza się. W następnej turze rzuca kulkę (reszta ma turę wolną). Powiedzmy, że Amnon stoi i "robi nic" bo nie zamierzał gościa zniszczyć. W następnej turze aktywacja czaru, elf wsiada na konia(?), Amnon - znów nic, podobnie jak reszta. Tura następna - idźmy po bandzie - w jednej turze potwór załatwia paladyna (krytyk, krytyk, krytyk), elf zawraca konia w miejscu, Amnon i reszta - znów nic. W następnej turze...
Postaci są zaskoczone nagłym krzykiem, co wykorzystuje elf, żeby zwyczajnie spierniczyć. Co do śmierci paladyna to lepsze to niż wpadnięcie do rzeki. :)
Cytat:

Jaka jest inicjatywa w tej walce? Bo ja nie wiem czy mam na kogoś czekać, czy coś pisać. To co napiszę zależy od tego co zrobią inni - jeżeli będą mieli wyższą lub równą inicjatywę.
Inicjatywa pozostaje taka jak była. Potwory zawsze będą albo przed albo po was, Vrock wykonał już swoją akcje zabijając Joe.
Cytat:

Jak ta walka wygląda, ile mam do celu, ile do reszty ekipy? Ja mam kilka mocy, które mają zasięg taki, a nie inny i chciałbym wiedzieć czy mam szanse ich stosowania?
Kilka metrów za wami. Da radę zaszarżować, da radę wykonać skuteczny atak na odległość.
Cytat:

W końcu - co postacie (w szczególności moja) wiedzą o stworzeniu? Bo ja to nawet wiem ile ma maksymalnie HP i na co jest odporny - Amnon tego nie musi wiedzieć... Od tego też zależy taktyka i działanie postaci.
Rzut na k20, Amnon= 14, Alvin=13, Draugdin= 18, Quest=10. kojarzycie, że dziób i skrzydła bestii są najgroźniejsze, ale to tez jedne z najsłabszych punktów stwora. Pozbawiony tych atutów Vrock jest praktycznie nieszkodliwy. Draugdin, jako, że miał najwyższy wynik wie też, że stwór jest dość odporny na kwas.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:16.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172