lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   [Savage Worlds]Mini game: Dungeon Crawler "Oczy w ciemności" (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/12606-savage-worlds-mini-game-dungeon-crawler-oczy-w-ciemnosci.html)

Kerm 05-06-2013 00:07

Narobiło się trochę kłopotów.
Zdecydowanie nie przewidział, jakie mogą byś skutki zaczepiania szkieletu. Z jednego zrobiło się kilka, na dodatek wszystkie były wściekłe. Całkiem jakby im zrobiono nie wiadomo co.
Lepiej było rozprawić się z nimi jak najszybciej...

George zaatakował jeden ze szkieletów. Celem był nie ten, który stał najbliżej.
Jeden ze szkieletów atakujących Visenyę oberwał mieczem i zamarł na chwilę, oszołomiony. Jednak drugi cios, choć również dosięgnął celu, nie zrobił szkieletowi żadnej krzywdy.

__________________________________
Atak na szkielet na prawo od Visenyi

ElaOP 05-06-2013 12:13

Ból sparaliżował Visenye. Na szczęście pomimo braku tak dużej wytrzymałości na ból jak jej towarzysze, dała radę się pozbierać, na tyle by móc w pełni się bronić. Skrzyżowała swoje sejmitary w oczekiwaniu na ciosy, których jak się domyślała mogło nadejść naprawdę wiele.

-No chodźcie tu wy spróchniałe szkielety! Zaraz wyślę was z powrotem na drugą stronę i tym razem postaram się żebyście już jak wstać!-Wycedziła przez zęby dalej walcząc z bólem.

----------------------------------------------------
Wyparowanie=5 i 5(jedna rana mniej)
Wyjście z szoku=4 i 3(na figurze) + 2 z asa=6-1(za ranę)=5(sukces bez przebicia)
Test walki +2 czyli manewr pełnej obrony = 6i 2 na figurze także obrona pozostaje bez zmian.

JPCannon 05-06-2013 22:45

Truposze były dość zajadłe jednak drużyna broniła się znacznie bardziej zażarcie niż te mogły atakować. Wszystko działo się w ułamkach sekund, lecz każda wolniejsza reakcja szkieletów ogromnie zwiększała szansę grupy na przetrwanie.

Kolejność w turze:
1.Visenya(joker)
2.AJT
3.Avarall
4.Kerm
5.Szkielety

------------------------------------------------
Nie wklejam mapki bo sytuacja zmieniła się tylko w formie zamiany rany Avaralla na ranę Visenyi

ElaOP 05-06-2013 23:13

Visenya nie miała zamiaru odpuszczać przez obolałą ranę. Była wręcz tym bardziej rozjuszona, niczym wściekła kocica wysuwająca swoje szpony. Tym razem jednak zamiast pazurów były to dwa, wyjątkowo ostre, ostrza sejmitarów. Oba niczym by były jednym ciałem wysunęły się w tym samym czasie na boki, z łatwością przebijając się przez żebra truposzy, łamiąc je przy tym niczym suche gałązki. Zaraz potem nastąpił drugi ruch, który zataczając w górze łuk, zamienił sejmitary miejscami, roztrzaskując obie czaszki szkieletów na kawałki.


----------------------------------------------
Trafienie prawa=6+4+2(za jokera)-1(za ranę)=11 (trafienie z przebiciem)
Trafienie lewa=6+6+3+2(za jokera)-2(za lewą)-1(za ranę)=14(trafienie z przebiciem)
Obrażenia prawa=4+6+6+1+1+2(za jokera)=20 (trup)
Obrażenia lewa=5+4+4+2(za jokera)=15 (trup)

Atak w kościeje na skos, lewo góra i prawo dół

AJT 07-06-2013 10:16

Ambram nie wiedział, co się dzieje… I po kolejnym jego ataku kościotrup stał na nogach. Czy opuszczały go siły w tym przeklętym miejscu? Czy to nerwy nie pozwalały mu się skupić? Tego nie wiedział, ale musiał wziąć się w garść!

Avarall 10-06-2013 22:24

Silvadar postanowił kolejny raz wezwać wietrznego sojusznika w celu zmniejszenia przewagi liczebnej. Po wypowiedzeniu inkantacji i wykonaniu odpowiednich gestów w pobliżu kościotrupów zaczął wirować wiatr, który w ciągu krótkiej chwili ukształtował się w żywiołaka. Wezwany sojusznik natychmiast przeprowadził próbę ataku na wroga, jednakże ta okazała się nieskuteczna.



__________

czarowanie: 8(przebicie - czar kosztuje 1 punkt mocy mniej)

Kerm 10-06-2013 23:27

Zrobiło się troszkę luźniej, ale i tak szkieletów było trochę za dużo. Zdecydowanie warto było przerzedzić ich szeregi.
Nie pomogła skórzana zbroja. Szeroki zamach mieczem i potężny cios po skosie zamienił stojącego obok Visenyi szkielet w stos starych gnatów.

Szkielety były jakby ociężałe. Ruszały się jak muchy w smole. Były na tyle powolne, że Baxter zdążył zadać kolejny cios.
Celny i mocny. Na tyle mocny, że kolejny szkielet, stojący po drugiej stronie Visenyi) stracił głowę, a potem niby-życie.


_____________________________
Atak 1:
Celowanie:
k10 + 1 = 5 + 1 = 6 (trafiony)
Obrażenia:
k10 + k8 = 9 + 8 + 7 (za asa) = 24 (trup)

Atak 2:
Celowanie:
k10 + 1 = 2 + 1 = 3
k6 + 1 = 6 + 6 (za asa) + 1 (za asa) + 1 = 14 (trafiony, przebicie)
Obrażenia:
K10 + k8 + k6 (za przebicie) = 6 + 3 +6 + 4 (za asa) = 19 (trup)

JPCannon 12-06-2013 11:25

Szkielety nie odpuszczały ani na chwilę. Atakowały parami Visenye i Ambrama. Wyraźnie nie wyczuły jak silnie ten wyznawca Cannona przed chwilą bronił ich spokoju. Oboje byli w podobnej sytuacji, gdy ostrza mieczy przebijały się przez pancerze. Palladyna uratowała tylko jego cięższa zbroja.



Kolejność
1.ElaOP
2.Kerm
3.AJT
4.Avarall
5.Szkielety
----------------------------------------------------
Visenya otrzymuje szok i ranę (można wyparować)
Ambram otrzymuje szok

ElaOP 12-06-2013 11:36

Rany Visenyi były lżejsze niż można się było spodziewać, niestety wyraźnie przeszkadzały jej w walce. Oba ciosy którymi próbowała poczęstować atakujące ją truposze, minęły je przez spowolniony refleks. Nie dało się ukryć, że powoli zaczynała zbliżać się do nie lada tarapatów. Zdecydowanie nie była osobą która lubiła walczyć w otwartej walce.

-----------------------------------------------------------------
Wyparowanie = 6-1(za ranę) = 5 (sukces więc bez rany i szoku)
Atak Prawa = 1 i 2 (pudło)
Atak Lewa = 6 - 1(za ranę) - 2(za lewą) = 3 (pudło)

Kerm 12-06-2013 12:10

Ich drużynowa złodziejka dostawała nieźle w kość. I, nie da się ukryć, dobrze by się stało, gdyby znalazła się gdzieś na tyłach, bez szkieletów na karku.
Gdyby jej się coś stało, to kto by otwierał zamki i unieruchamiał pułapki? Nie mówiąc już o tym, że Ambram zatrułby mu życie ciągłym wypominaniem...

Bezceremonialnie tratując leżące na ziemi gnaty Baxter ruszył do przodu i z impetem wpadł na pierwszy z brzegu szkielet, odrzucając go do tyłu. A potem odwrócił się i z całej siły pchnął drugi szkielet, zmuszając go do cofnięcia się o krok.


__________
k8 = 6
k8 = 7


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:59.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172