Ogólnie jak chcecie to mogę zmniejszyć ilość pokazanej mechaniki w odpisie. Będzie chyba czytelniejszy. Plus te liczniki nie są po kolei. |
Mnie się mechanika podoba. Liczniki trochę mniej, ale nie mam pomysłu co z nimi zrobić, żeby sobie do nich nie utrudniać dostepu, więc chyba niech zostaną... |
Za szkieleta łucznika jest 6PD? Są gdzieś jeszxcze jakieś? a i jak jest z tą koncentracją żeby czary waliły "nawet do dwóch ciężkich" ? Anonim używaj [ spoiler2=cokolwiek]blablabla[/spoiler2] do poukrywania wszystkich mechanik i tabelek, będzie czytelniej. |
Cytat:
Cytat:
|
Wolałbym bez spoilerów, bo misięniewyświetlają dobrze :/ O której w sumiemamy umowny koniecdoby odpisowej? Bo nie wiem do której muszę napisać. Edit: W tabelce nie wiedzieć czemu mam 3, zamiast 4 złociszy (jak wynika z odpisu). Ciekawi mnie, jaka jest formuła w kolumnie "suma" forsy. Dodatkowo, protestuję przeciwko magom, którzy mogą nas napierniczać for free, bo mają aoe. |
W tabelkach także przydałaby się informacja o ranach. Edit: o, już jest :) Druga sprawa, to dołączam się do protestu. |
Cytat:
Cytat:
Prawda, już poprawiłem w swojej tabelce ten złocisz. Zeedytuje odpis jutro. Przelicznik jest prosty: 1 Cz = 10 Zł = 100 S = 1000 Gr. W ogóle w grze są rodzaje monet, żeby było zabawnie, gdy nie będą mogli w sklepie wydać reszty. Monety mają swoją wagę, ale jeszcze jej nie ustaliłem, żeby pasowało z innymi regułami ekwipunku. Tak, to z czarodziejami jest niedobre, choć zabawne. Mam już regułę, która sprawi, że to nie będzie za "free". Pojawi się ona, gdy następnym razem jakiś "przyjacielski czar" da komuś w tyłek. A żeby nie było tajemnicy to takie obrażenia zostaną podzielone między tego co dostał przypadkowo i czarownika :D Przykłady: I. Wojownik obrywa Kulą Ognia. Normalnie dostałby 1C. Zamiast tego to wygląda tak: Wojownik otrzymuje 1L i 1D Czarownik otrzymuje 1L i 1D II. Wojownik1 i Wojownik2 obrywają Piorunem. Normalnie dostaliby po 1C. Zamiast tego to wygląda tak: Wojownik1 otrzymuje 1L i 1D Wojownik2 otrzymuje 1L i 1D Czarownik otrzymuje 2L i 2D |
Ekhm! Mógłby się do mnie kopnąć ktoś z heal'em? Tankowanie grupy szkieletów w pojedynkę nie jest łatwe, szczególnie jak jeszcze mag sabotuje wysiłki tankującego. :P |
Trochę lepiej, ale wciąż czarownik może w dogodnym dla siebie momencie "przypadkowo" zabić rannego przeważnie tanka, samemu przyjmując ranę na klate. |
Ja niby heal mam, ale z tego co rozumiem to nie ma jak go użyć :P |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:35. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0