lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   [komentarze] Bójka w karczmie "Barani łeb" (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/14311-komentarze-bojka-w-karczmie-barani-leb.html)

Campo Viejo 23-08-2014 06:29

A mnie tam wsiarawno :) A z ciekawości, to jak te -3 wyszło? Z kości jest -2. Stopień trudności i postawa robią z tego -3?

dzemeuksis 23-08-2014 09:08

Chodziło mi tylko o sam rzut. I masz rację, tam jest -2, nie policzyłem piątki. Co i tak daje marne szanse na jakąkolwiek akcję i można się wystawić dając okazję przeciwnikowi.

Aramin 24-08-2014 21:51

Nie wiem do końca jak działa takie podbijanie. Mam teraz powiedzieć, że Hans super szybko uskakuje i zużyć punkt losu?

dzemeuksis 24-08-2014 22:11

Musisz jakoś sensownie (a najlepiej przy tym jeszcze fajnie) powiązać swoją akcję z jakimś aspektem (nie postawą!) - swoim, sytuacyjnym lub cudzym - byleby ten aspekt był ewidentnie pomocny w Twojej akcji.

Problem w tym, że z akurat z Twojej deklaracji obronnej przed polanem ciężko wycisnąć coś, co wiązałoby się z jakimś dostępnym aspektem. Ale masz prawo ją rozwinąć. Tzn. nie możesz dodać niczego, co by zmieniło jej wydźwięk, co by zmieniło podjętą akcję, ale możesz dodać coś, co się z tym nie kłóci a daje korzystne powiązanie z jakimś aspektem.

Albo nawet dwoma, bo masz dwa punkty losu, więc w zasadzie możesz nawet wydać oba, byle na różne aspekty. Warto zauważyć, że tylko jedno podbicie nie uchroni Hansa przed obrażeniami, bo wciąż pozostaną dwa do zaabsorbowania, ale uchroni przed wypadnięciem z konfliktu (dwa pozostałe obrażenia wywołają łagodną konsekwencję).

Mam nadzieję, że nieco rozjaśniłem.

Aramin 25-08-2014 16:17

Obecnie jestem hamulcem we wszystkich sesjach, gdzie uczestniczę dlatego poddaję. Dzięki za grę ;)

dzemeuksis 25-08-2014 21:27

Ok, Aramin. W sumie mógłbyś sam opisać, jak schodzisz, ale z tego, co pisałeś, kiepsko u Ciebie z czasem, więc już pozwoliłem sobie Cię wyręczyć. Dzięki wielkie za grę!


Campo Viejo, Marrrt

Stosowałem dotychczas zasadę, że aspekt "należy" do tego, kto go stworzył (z wyjątkiem konsekwencji). W związku z tym należałoby chyba uznać, że Huan już jakoś w międzyczasie obtarł sobie oczy i nie jest już oślepiony inkaustem (aspekt stworzony przez żaka). Możecie zaczynać nową turę.

Stworzone aktywne aspekty dla przypomnienia:
  1. Aspekt (Huan): Zwędziwszy elementarz...
  2. Aspekt (Huan): Wirująca kiesa zagłady
  3. Aspekt (Huan): W co można wsadzić kościany korkociąg?
  4. Aspekt (Bojan): Polano Boskiej Alkoholizacji
  5. Aspekt (Bojan): Trunek dodał mi animuszu
  6. Aspekt (Bojan): Rozpracowałem kształt wymazu z flegmy
  7. Konsekwencja Bojana: nadgryzione ucho

dzemeuksis 26-08-2014 15:54

Próba uzyskania przewagi przez Bojana -1 z rzutu +2 z siłowej, razem 1. Huan rzucił -4, broni się pomysłowo +2, razem -2. Różnica 3 daje imponujący sukces Bojanowi, co skutkuje stworzeniem aspektu Wymachując złodziejaszkiem i jego dwukrotnym darmowym wywołaniem.

Kontratak Huana +2 z rzutu, +3 za szybką, razem 5, przed czym Bojan musi się bronić. Fajnie, że naderwane ucho jest ogrywane, ale premii niestety za to nie będzie, bo brakuje many. ;)

Marrrt 29-08-2014 12:51

No to gratuluję Campo:)

Nie jestem pewien, czy mógłbym wykorzystać zdobyte dwukrotne wywołanie już w turze, w której zostało zdobyte, ale nawet jeśli tak, to zwalę winę na karby niewstrzemięźliwości Bojana, który w alkoholowym animuszu zapomniał o takiej możliwości:)

Tak więc winszuje. Huan the last man standing:)

Campo Viejo 29-08-2014 13:38

Danke, ale nie rób se jaj ;) Do obrony możesz to wykorzystywać, a że właśnie Huan jest wymachiwany, to tylko muissz powiedzieć ile razy wywołujesz aspekt :D Nie ma tak łatwo. Już końcówka. Poczekaj chwiklę i w następnej turze Huan doloży Bojanowi. :p

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=PQstYxKEXyM[/MEDIA]

rudaad 29-08-2014 13:40

Gratulacje Campo! Dobrze wiedzieć, że pokonał mnie jednak najlepszy wojownik :D Bardzo miło czytało mi się was do końca i jeszcze raz dziękuję wszystkim za bardzo fajną sesję! :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:57.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172