[Rzut w Kostnicy: 3] + S5= 8 |
Pierwszy szkielet pokonany [Rzut w Kostnicy: 1]+4 = 5. Teraz pora na drugiego kościeja... ...[Rzut w Kostnicy: 1]+4 = 5. Nawet nie rzucaj i tak go pokonujesz. |
Fearqin, mógłbyś nieco zmniejszyć swojego avatara, najlepiej tak do 150 pix szerokości. Co do Wytrzymałości, to każda postać ma na początku 4, a więc teraz masz 3, co zostało zaznaczone w Twojej karcie - zasady są takie same jak w planszowej wersji gry. |
Ok, zaraz zmniejszę. |
Koniec kolejki - 2.06.2011 Aronix:Walczysz z samym Perulem Vonnem [S6]. Jeśli go pokonasz, możesz zabrać Talizman i udać się w drogę do Wazandu z krasnoludzkimi inżynierami. Mekow:Gdy zapadnie zmrok, Argena usłyszy bicie dzwonów i wioska zbudzi się do życia. Pojawią się mieszkańcy, budynki odzyskają swój właściwy wygląd. Kim są mieszkańcy i jak będą nastawieni do przybyszów, to Twoja sprawa. Fearqin:Chyba awatara Ci zeżarło. Ups... Opisz ucieczkę z obozu elfów i to co planujesz dalej robić. Jeśli chcesz możesz nawet walczyć z jakimś długouchym [S3]. |
Ech, sam sobie go sobie usunąłem z imageshacka. Muszę go teraz zaraz dodać na nowo? Bo nie bardzo pamiętam gdzie go znalazłem, a teraz nie chce mi się szukać. |
[Rzut w Kostnicy: 6] + S5= 11 |
[Rzut w Kostnicy: 3]+6=9. Irg wygrywa walkę, może zabrać Talizman i bezpiecznie opuścić grobowiec. Gratulacje! |
Przepraszam za spóźnienie. Wczoraj nie chciało mnie połączyć z ruterem :( @MG Proponuję mały dialog :) |
Koniec kolejki - 14.06.2011 Aronix:Musisz zdecydować gdzie idziecie. Pierwsza część wyprawy należy do Ciebie. Mekow:j.w. Idziesz dalej na wschód czy może Argena chce zobaczyć cudowne jezioro? Fearqin:Możesz przekonywać chłopów, że nie masz złych zamiarów. Wówczas pozwolą zatrzymać się Jarrowi w wiosce. Any questions? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:20. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0