Koniec kolejki - 20.07.2011. Mekow: W ruinach nie ma nikogo. Stoi tylko samotny posąg. Argena wyczuwa, że ma magiczne właściwości - jej bransoleta drży wyraźnie. Fearqin: zwyczajni wojownicy mają siłę 4, musisz pokonać co najmniej jednego aby zmierzyć się z bossem [S5]; Aronix:To w jaki sposób dostaniesz się do wnętrza, zależy od Ciebie. Strażnik w wejściu ma siłę 5, potem są jeszcze dwa psy, każdy o S 3. Możesz szturmować bramę, możesz kombinować. |
Nie ma mnie od 20 lipca do 24/25 lipca. Jednak odpisać zdążę, w weekend. |
W moim zamyśle Szablis oczywiście przybył/objawił się Argenie we śnie. A jakie da jej zadanie (założyć posągowi na głowę wianek z kwiatów, czy pokonać jakąś bestię), to już zostawiam MG ;) |
Oj, dużo czasu mi to zajęło. Sorry... Koniec kolejki - 04.08.2011 Mekow: Mantikora ma Siłę 6. Aby kontynuować poszukiwania jaja, musisz ją pokonać. Faerqin: Plan był dobry, ale coś poszło nie tak. Ciekawe co? ;) Aronix: Zdecyduj co krasnolud robi i dokąd idzie. Dobre pomysły mile widziane. |
Argena użyje ognistej kuli. Jak to w mechanice wygląda? |
Cytat:
|
[Rzut w Kostnicy: 2] Przegrana. Czy w tej sytuacji dochodzi do walki wręcz (a ja wykonuje drugi rzut), czy mantikora ucieknie? |
A co? Dalej chcesz walczyć? To proszę bardzo. Kula ognia nie zrobiła większego wrażenia na potworze, który teraz, rozwścieczony ognistą eksplozją, zaatakował ze zdwojoną siłą. [Rzut w Kostnicy: 5]+6=11. |
To było tylko pytanie do MG. Jeśli wybór należy do mnie, to nie atakuję. Jaka jest decyzja? |
Skoro nie atakujesz to musisz uciec z podkulonym ogonem i szukać innej drogi w góry. Walka zostanie uznana za przegraną. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:49. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0