lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [komentarze]Warhammer 40k bitwa (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/12872-komentarze-warhammer-40k-bitwa.html)

JPCannon 21-06-2013 09:17

Tak bez problemu. Jak widzisz w naszej sesji czołgi i moje mechy zajmują więcej pól ;) Tylko przyda się wyciąć z Twoich obrazków po jednej jednostce. Żeby potem np 3 figurki nie zajmowały jednego pola na obrazku ;)

Arvelus 21-06-2013 14:24

Jak będzie moja kolej to poszukam takich by się nadawały : ]

PS.

Wciąż nie dostałem odpowiedzi na moje pytania sprzed dwóch postów : P

JPCannon 21-06-2013 16:03

1.S (Siła jednostki, określa jej siłę fizyczną) ma wartość której używasz przy sprawdzaniu zranienia wroga. Broń w walce wręcz to tylko rekwizyt które czasem ma dodatkowe efekty, jednak zazwyczaj sprawia, ze Twoja bazowa S jest większa naturalnie i jest to już ujęte w statystykach. PS Większość jedostek nie ma jasno określonej broni do walki wręcz i domyślnie mają przy sobie noże, bagnety lub walą z kolby.

2.Nie wiem czy masz angielski czy polski podręcznik (po nazwie jaka podałeś sądzę, że angielski), ale w polskim jest raczej jasno opisana ta zasada "jeżeli celowi nie powiodą się testy chroniące go przed zranieniem", także można jak dla mnie robić wszelkie testy. Natychmiastowa śmierć polega tylko na tym, że jeśli nawet masz 10 żyć to jeśli raz zostaniesz zraniony przez działo o sile 2x większej od wytrzymałości celu to zmiata go z powierzchni ziemi a nie rani. Także nie odejmujesz sobie życia tylko model odpada z gry. Nie wpływa to na testy ochrony przed samym zranieniem.

3. Już ustaliliśmy, ze będzie to rzut k6 gdzie hit jest na 1 lub 2 a potem rzut k8 dla określenia kierunku gdzie 8 to góra, cztery dół itd. zgodnie ze wskazówkami zegara.

Jeśli w czymś się pomyliłem to mnie poprawcie. Jeśli ktoś może niech przypomni też zasadę co się dzieje jak broń ma przebicie pancerza 1? Nie mogę tego teraz znowu znaleźć.

Arvelus 26-06-2013 00:26

AP 1 oznacza, że broń przebija wszystkie standardowe pancerze.
Jeśli ktoś ma Sv na 2+ i jeszcze korzysta z jakiejś zasady poprawiającej mu pancerz o 2 (czyli na 0+, przy czym jedynka jest automatyczną porażką) to wtedy wymagany jest zwykły rzut.
Ale nie widziałem nigdzie takiej zasady, ani nic podobnego, więc mam wrażenie, że to, po prostu, przebija każdy pancerz i daje +1 do k6 przy rzucie po penetrating hit'cie.

Tak mi się wydaje : P

Cytat:

Broń w walce wręcz to tylko rekwizyt które czasem ma dodatkowe efekty
Więc to by sugerowało pewną niekonsekwencję twórców systemu, bo u niektórych jednostek jest napisane, że mają hand weapona, a u innych już nie.

EDIT:

No... panowie, sesja upadła po jednym poście? : P

Darth 26-06-2013 06:21

Niektórzy z nas mają sesje; jestem umówiony na kontynuację swojej bitwy w weekend. Nie ma się co stresować.

JPCannon 26-06-2013 18:35

Arvelus, Wnerwik ma problem z siecią, jeśli chcesz możesz rozegrać ze mną swoją pierwszą bitwę ;) Na PW podeślę Ci link do sesji w roll20

Arvelus 27-06-2013 18:23

Cytat:

Niektórzy z nas mają sesje
Racja, zwracam honor : P

JPCannon 27-06-2013 22:44

Z racji czasu jaki traci się na kopiowanie rzutów i fakt, że na koncie gry w roll20 zapisuje się historia czatu razem z rzutami, ustalam, że rzucamy na roll20. zaoszczędza to masę czasu a czytających i tak obchodzi przede wszystkim efekt, a nie wyniki kostek.

Arvelus 04-07-2013 20:08

Hej panowie.
Pytanie:
Twardo trzymamy się jednej rozpiski, czy dopuszczamy zmiany?
Oczywiście nie mówię o żadnej podmianie w czasie walki : P

JPCannon 04-07-2013 22:40

Twardo trzymamy się rozpiski ;) JA używam bezsensu moich sond w oddziałach firewarriorów bo nie pamiętałem zasad. Wnerwik chyba sobie darował więc mamy i tak mało meczy do rozegrania. Skończymy te gry to zrobimy od nowa i będzie można poprawić swoje błędy ;) Radzę wam się ugadać kiedy byście obaj mogli grać, zwłaszcza jak mnie nie ma, żeby nie marnować czasu. Jeśli chcecie to zrobię wam konto na wszą bitwę na roll20 ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172