lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Komentarze] Mystia: Na ratunek królowi (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/16314-komentarze-mystia-na-ratunek-krolowi.html)

Kerm 15-03-2017 14:56

Czy Esmondowi zostało jeszcze trochę energii?

Ranghar 15-03-2017 17:20

Masz jeszcze na dwa czary.

Avitto 15-03-2017 17:35

Czy Ryfui dalej jest w zasięgu czarowania Olafa?

Ranghar 15-03-2017 18:54

Powiedziałbym, że Rag kombinuje jak jej pomóc ześlizgnąć się do kanałów i jeszcze inne kobiety się ześlizgują, jeśli zrobisz jeden krok na północ to je jeszcze zobaczysz przez próg ruin.

Kerm 15-03-2017 21:03

Jeśli Ryczący Byk nie jest dostępny dla zaklęcia, to Esmond rzuci błyskawicą w innego wroga. MG z pewnością znajdzie jakiś ładny cel...

Kerm 25-03-2017 08:23

Czy to cudowne zjawisko podziałało jakoś na Esmonda? Przywróciło mu rękę, czy stał za daleko?
A co z naszym ukochanym Ryczącym Bykiem? Ozdrowiał?

Ranghar 25-03-2017 08:46

Esmond stał za daleko, aura wskrzeszenia została odpalona tuż za zwłokami Byka a jej promień objął poległych w południowo zachodnim rogu, a wszystko wydarzyło się od pomyślnych rzutów Axima, gdyby nie on wszyscy w tym rogu byliby martwi.

MTM 25-03-2017 11:32

Cytat:

Napisał Ranghar (Post 709285)
(...)a wszystko wydarzyło się od pomyślnych rzutów Axima, gdyby nie on wszyscy w tym rogu byliby martwi.

Dobrze wiedzieć xD


Cytat:

Napisał Kerm (Post 709283)
Czy to cudowne zjawisko podziałało jakoś na Esmonda?

Esomnd będzie się musiał umówić na prywatną wizytę u naszej bogini :-P

Ranghar 25-03-2017 18:23

Czas powoli zabrać się za level up postaci. Proszę wybrać 1 ścieżkę rozwoju z kilku podanych propozycji:

Wojownicy mogą awansować na:

1. Żołnierza, który posiada:
- Potężny Atak, +1 do obrażeń (koszt 1PŻ)
- Rozszczepienie (pasywna) - zyskuje dodatkowy atak po przewróceniu przeciwnika
- Odwaga (pasywna), +1 przerzuty na atak
- Obeznany z każdym typem pancerza, tarczy i broni

2. Rangera, który posiada:
- Wroga rasowego goblin (pasywna), +1 przerzuty na atak
- Tropienie (pasywna) - wyszukiwanie wrogów
- Wyszkolony w walce łukiem i kuszą lub wyszkolony w walce dwoma orężami (do wyboru, pasywna) +1 przerzuty na atak
- Obeznany z każdym typem lekkiego pancerza, tarczy i broni

3. Wojownik 2 poziomu, który posiada:
+ 1PŻ
- Unik (pasywna) - walcząc z jednym wrogiem zyskuje +1 do obrony
- Zawziętość (pasywna) - Gdy PŻ=0 ignoruje stan krytyczny (utratę przytomności) i ma siły walczyć póki nie zostanie jeszcze raz ranny

Klerycy mogą awansować na:

1. Kleryka 2 poziomu, który posiada:
+ 1 PM
- Zaklęcia wiary 1 poziomu (koszt -1PM):
- Światło, wybrany przedmiot otacza światło do końca misji, działa jak pochodnia
- Natchnienie, +1 rzuty na atak i obronę (znika po użyciu przez cel)
- Zaklęcia wiary 2 poziomu (koszt -2PM):
- Przywołanie potwora I (przybywa sprzymierzeniec do końca misji lub śmierci)
- Rozkaz, wróg wykona jeden rozkaz, trwa do następnej tury, nie popełni samobójstwa.

2. Paladyn, który posiada:
- Aurę dobra (pasywna), od postaci promienieje dobroć, potrafi wyczuć dobre przedmioty lub postacie, denerwuje złe
- Zaklęcia wiary 1 poziomu (koszt -1PM):
- Wykrycie zła (wyczuwasz złe postacie lub przedmioty)
- Ugodzenie zła (dodatkowy atak przeciw złym postacią)
- Obeznany z każdym typem pancerza, tarczy i broni

3A) Kapłan Wszechstwórcy (dostępny dla Sybill)
- Zaklęcia wiary 1 poziomu (koszt -1PM):
- Wykrycie magii (wyczuwasz magiczne postacie lub przedmioty)
- Cnota, obdarza cel ponad normę punktem życia +1PŻ
- Zaklęcia wiary 2 poziomu (koszt -2PM):
- Leczenie, przywraca 3PŻ
- Tarcza wiary +2 obrony przeciwko pociskom (strzały, czary) do końca misji

3B) Kapłan Grungniego (dostępny dla Olafa)
- Zaklęcia wiary 1 poziomu (koszt -1PM):
- Wykrycie magii (wyczuwasz magiczne postacie lub przedmioty)
- Naprawa przedmiotu, naprawia zniszczone niemagiczne przedmioty
- Zaklęcia wiary 2 poziomu (koszt -2PM):
- Leczenie, przywraca 3PŻ
- Magiczna broń +1 do zadanych obrażeń do końca misji

Magowie mogą awansować na:

1. Czarodzieja, który posiada:
- Zaklęcia magii 1 poziomu (koszt -1PM):
- Kula kwasu +2 (rani postacie wokół celu)
- Dłoń maga, można nią złapać, wyrwać, przesunąć lekki przedmiot
- Zranienie nieumarłego +4 obrażenia
- Zaklęcia magii 2 poziomu (koszt -2PM):
- Odporność na żywioły +2 obrony do otrzymania ataku żywiołem lub końca misji
- Obeznany z lekkim pancerzem i drągiem

2. Zaklinacz, który posiada:
- Zaklęcia magii 1 poziomu (koszt -1PM):
- Odporność +1 do obrony (znika po ranieniu przez wroga)
- Promień mrozu +2 obrażenia, przebija cel i rani cele za nim
- Światło, wybrany przedmiot otacza światło do końca misji, działa jak pochodnia
- Zaklęcia magii 2 poziomu (koszt -2PM):
- Przebranie, zmienia wygląd żyjącej postaci dopóki niezostanie ranna
- Zauroczenie małego potwora typu goblin, do końca misji będzie wypełniał polecenia mistrza

3. Mag 2 poziomu, który posiada:
+2 PM
- Zaklęcia magii 1 poziomu (koszt -1PM):
- Otumanienie, wróg traci turę ruchu (nie dotyczy bossów)
- Wykrycie magii (wyczuwasz magiczne postacie lub przedmioty)
- Raca, oślepia wroga, zmniejsza jego ataki o -1
- Wiadomość, w danej turze pozwala szeptać w tą i z powrotem, z wybranym celem.
- Zaklęcia magii 2 poziomu (koszt -2PM):
- Uśpienie, cele na wskazanym kwadracie mapy zasypiają póki ktoś ich nie obudzi (nie dotyczy bossów)
- Przywołanie potwora I (przybywa sprzymierzeniec do końca misji lub śmierci)


Ponadto Sybill Arunsun zyskuje tytuł Walkirii Wszechstwórcy, posiada:
- Aurę dobra (pasywna), od postaci promienieje dobroć, potrafi wyczuć dobre przedmioty lub postacie, denerwuje złe.
- Empatię, wyczuwa nastawienie otaczających ją postaci
- Obeznanie z językami krasnoludów, elfów i zielonych
+ 50 reputacja

Ponadto Axim Jarnar zyskuje tytuł Równego Bykowi jako jedyny, który ostał się z życiem po pojedynku z nim.
+ 20 reputacja


Reputacja będzie dodatkową walutą do pozyskiwania zasobów oraz sprzymierzeńców.

Po dokonanych na arenie czynach wasza drużyna będzie potrzebowała nazwy. Proszę jakąś ustalić.

Adi 25-03-2017 23:43

Ja biorę maga 2-giego poziomu. Niezłe czary ma :3


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:06.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172