Cytat:
Ja dziś postaram się odpisać, może nawet jakieś rozkazy pójdą ;) |
Cytat:
|
Cytat:
I pamiętaj że mamy mikstury, nie marnuj leczenia na kogoś do kogo da się dobiec :) |
Powiem tak: w walce nie opłaca się tracić punktów magii na inne czary niż wyssanie życia xD |
Będzie trzeba nerfić lub zabrać :P |
Cytat:
Wiesz w przypadku jakby się wrogowie skończyli, albo jakbyś mogła do nich dotrzeć dopiero po walce. |
Sybill i Olaf mają też leczenie zwracające 3 punkty życia kosztem 2PM. Więc wolą siorbać z kogoś 2PŻ kosztem 1PM. Posiedzę przy zaklęciach po zakończonej misji i zmienię to jakoś, bo bez sensu dawać inne potężniejsze zaklęcia bo i tak będą wciąż za wszystkie PM siorbać najmniejszym ;) |
Cytat:
Wiem, że mnie zakrzyczycie, ale według mnie takie ssanie powinno tylko leczyć rzucającego i to przy wprowadzeniu ograniczenia zasięgu. Poza tym zauważyłem niekonsekwencję że zadane obrażenia mogą różnić się w stosunku do wyleczonych obrażeń (zadane obrażenia powinny przywracać tyle samo PZ użytkownikowi a w przypadku gdy jest zdrowy to odnawiać PM) koszt 2 PM za 2 szanse obrażeń. Zwykłe leczenie niech leczy 2 punkty za 1 PM. |
Raga, z krytykami nie wygrasz ;) Ja będę bronić czaru wyssania życia, bo był on podstawą dla której w ogóle wybrałam na samym początku tą klasę xD |
To czar bojowo leczniczy więc ma osobną szanse na krytyki w zadaniu obrażeń i na osobne w leczeniu (przydają się bo często łapiecie krytyczne ciosy od wroga). Podane wyżej wartości są, gdy nie wypadnie krytyk. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:44. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0