lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Gra o tron 2ED, strategia] [1] Bitwa Pięciu Królów (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/16885-gra-o-tron-2ed-strategia-1-bitwa-pieciu-krolow.html)

Ril 19-03-2017 12:20



Bitwa o Przełęcz Księcia (15)
Martell → Tyrell
Początkowa siła armii: Martell 2+0 / Tyrell 0+0
Przywódca: Doran Martell [0] / Margaery Tyrell [1] ᗜ
Ostateczna siła armii: 2 / 1
Zwycięzca: Martell
Tyrell spada na najniższą pozycję na torze Królewskiego Dworu

Ondrasz 19-03-2017 19:27

Rycerze na Trzy Wieże, w Starym Mieście biorę żeton.

Szewa 19-03-2017 19:51

Z żetonu rekrutuję Rycerza.

Col Frost 19-03-2017 21:11

A ja statek na Morzu Zachodzącego Słońca

Ril 19-03-2017 21:25

Runda 6.
I. Faza Westeros
1. Przesunięcie znacznika rundy
2. Losowanie kart Westeros

I Zaopatrzenie
Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
II Starcie królów
Licytujecie pozycje na trzech torach Wpływów.
III Atak Dzikich
Dzicy atakują Westeros. (Żaden z graczy nie widział aktualnej karty Dzikich.)
3. Przesunięcie żetonu na torze Dzikich (brak)
4. Rozpatrzenie kart Westeros
(I) Zaopatrzenie
Greyjoy przekracza limit Zaopatrzenia (3-2-2), musi zredukować armię.
(II) Starcie królów
Gracze licytują pozycje na torze Żelaznego Tronu. 6/6
Baratheon 0 Lannister 0 Stark 0 Greyjoy 2 Tyrell 1 Martell 0
Greyjoy Baratheon decyduje o remisach.
Gracze licytują pozycje na torze Lenników. 6/6
Baratheon 3 Lannister 3 Stark 0 Greyjoy 1 Tyrell 1 Martell 0
Greyjoy decyduje o remisach.
Gracze licytują pozycje na torze Królewskiego Dworu. 6/6
Baratheon 2 Lannister 2 Stark 0 Greyjoy 2 Tyrell 1 Martell 0
Greyjoy decyduje o remisach.
(III) Atak Dzikich
Gracze wybierają liczbę żetonów do odparcia ataku Dzikich. 6/6
Baratheon 0 Lannister 1 Stark 0 Greyjoy 2 Tyrell 0 Martell 1
Nocna Straż odparła atak Dzikich (Cisza na Murze).
Nic się nie dzieje.

II. Faza Planowania
1. Przydzielanie rozkazów 6/6
2. Odkrywanie rozkazów
3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne)

Greyjoyowie mają możliwość zamiany jednego żetonu rozkazu lub podejrzenia karty dzikich. Gracz zamienia rozkaz w Zatoce Żelaznych Ludzi na Marsz -1.

III. Faza Akcji
1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu 2/2
2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew 12/12
3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy 6/6
Żetony za realizację rozkazu umocnienia władzy:
Baratheon +5 Lannister +0 Stark +2 Greyjoy +1 Tyrell +0 Martell +0
4. Porządkowanie

eSzopiklon 20-03-2017 23:08

Akurat jeszcze ja decyduje o remisach;)
Grey-Tyrel-Bara-Martel-Lanni-Stark

Col Frost 21-03-2017 16:12

A teraz już ja ;)
Bara-Lanni-Grey-Tyrell-Martell-Stark

Dwór:
Grey-Bara-Lanni-Tyrell-Martell-Stark

eSzopiklon 23-03-2017 10:53

M+0 statek na wąskie morze

Nortrom 23-03-2017 12:18

Edit: Nie mam na co wykorzystać najazdu, więc nie korzystam z niego

Ondrasz 23-03-2017 19:01

Wszystkie jednostki maszerują na Przełęcz Księcia (dowódca wybrany).


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:44.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172