Mafia w Avalonie - komentarze Ponieważ już zebrała się minimalna ilość graczy powoli możemy przenosić się z rekrutek do komentarzy :D. Do 9 grudnia każdy gracz dostanie PW z rolą, jej opisem i informacją czy jest on z Celem wiernych poddanych króla Artura będzie przeprowadzenie, kilku (ilu zależy od ilości graczy) misji które sprowadzą króla z powrotem co Camelotu, i wykrycie wrogów królestwa. Celem czarnych charakterów będzie doprowadzenie do porażki wystarczającej ilości misji i zabójstwo Merlina, co doprowadzi do tego, że król Artur nie będzie już nigdy w stanie wrócić do Avalonu. Gra rusza 10 grudnia i właśnie wtedy pojawi się temat na forum wraz z opisem. Pierwsze 24 godziny, będą służyły wyłącznie rozruchowi i pokazaniu charakterów postaci, czyli mówiąc kolokwialnie wczuciu się w grę. Następnie rozpoczną się misje. Przed każdą misją gracze jawnie wybierają jej skład. Gdy skład misji zostanie wybrany, wybrane postacie mają 24 h na przysłanie mi PW z informacją "sabotuje" lub "nie sabotuje". Wiertni poddani nie mogą sabotować misji, czarne charaktery mają zaś swobodny wybór w tej kwestii - nie każdą misję opłaca się sabotować. Jeśli jednak postanowią to robić mają prawo w swoim PW wskazać w jaki sposób planowali sabotować misję. Po uzyskaniu tej informacji ogłaszam czy misja zakończyła się sukcesem czy też nie i dlaczego. Następnie gracze jawnie dyskutują na temat tego kto ich zdaniem jest Początek każdego etapu i czas jego trwania będzie każdorazowo ogłoszony przez GM. W każdym etapie wyboru do misji i narad po misji, każdy gracz musi napisać przynajmniej dwa zdania. Zakazane jest ujawnianie swojej roli oraz prowadzenie jakiejkolwiek dyskusji na temat tego kto jest w mafii dlaczego poza wątkiem gry. Ufff to było na tyle w kwestii zasad. PS. Dla tych którzy nie brali udziału w rekrutacji jakby co są jeszcze miejsca ;) Edytowano: Obca Morwena McFin (dama dworu) Kawalorn Colart Humphrey (zarządzający służbą dworską) Snigonas John Alexander Spens (Wielki Herold Camelotu) Avitto Gajusz (medyk) Lynx Lynx Gimek (królewski błazen) hen_cerbin Morhołt z Ulsteru (????) traveller sir Roland (dziwny nieznajomy) Ardel Biddy Mannion (położna) pi0t Stary walijski skryba Lord Melkor Sir Gaston zwany Nieustraszonym |
Lista ról które potencjalnie mogą ale nie muszą pojawić się w grze. Merlin – zna tożsamość dobrych i złych (poza Mordredem), ale musi być ostrożny z ujawnianiem swojej wiedzy (jest celem mafii). Persival – zna Merlina (którego powinien chronić) i Morganę (którą powinien spacyfikować) niestety nie wie kto jest kim. Morded – dzięki magicznej mocy swojej matki ukrywa swą tożsamość przed Merlinem. Morgana – dzięki swej magi podszywa się pod Merlina w oczach Persivala. Galahad - raz na grę może swą czujnością usunąć jeden sabotaż jednego członka mafii, musi jednak złożyć deklarację w PW przed jej rozpoczęciem (na ślepo) musi jednak brać udział w tej misji. sir Bors - dwa razy na grę może oddać podwójny głos w wybieraniu składu misji Oberyn - fey wcielony w człowieka, dwa razy na grę może oddać podwójny głos w wybieraniu składu misji, nie zna innych czarnych charakterów Skrytobójca tylko on może zabić Merlina na koniec gry (jeśli w grze go nie będzie mafia podejmuje decyzję w głosowaniu). sir Gavain - trzy razy na grę może podjąć próbę uwiedzenia Morgany (wskazania MG w PW jaka postać nią jest) jeśli mu się to uda nie będzie ona w stanie sabotować misji w której będzie uczestniczyć razem z sir Gavainem Ginewra i Lancelot - mają romans i wiedzą, że każde z nich zrobi wszystko aby król Artur wrócił Gra będzie składać się z pięciu misji. MG wskaże ile osób będzie brało udział w każdej misji (zgodnie z instrukcją, zależy od liczby graczy). Każdy gracz po kolei typuje skład (kolejność będzie ustalona według kolejności odpisów 1 dnia) a następnie gracze jawnie głosują czy akceptują kandydatów czy nie. Jeżeli skład nie uzyska większości typuje kolejna osoba. 10 porażek przy wyborze składu oznacza automatyczną wygraną Mafii. Następnie gracze którzy zostali wybrani albo chcą aktywować swoją moc piszą mi na PW czy sabotują misję czy nie (tylko Mafia ma ten wybór, przy czym każdy zły indywidualnie dokonuje wyboru (nie mają czatu, nie mogą się konsultować). Jeżeli będzie co najmniej jeden sabotaż i moc specjalna tego nie zablokuje, misja kończy się porażką (dla misji nr 4 wymagane są 2 sabotaże). Celem Mafii jest sabotowanie 3 misji oraz na końcu poprawne wskazanie (zabicie) Merlina. |
Ka jestem i obserwuje tak tylko potwierdzę że wiem co się dzieje. |
Cytat:
|
Wszyscy mają |
potwierdzam się |
Jestem. Będę. |
Hile wszystkim :swir: |
Dzień doberek, jestem obecny. |
Z tego co widzę to dużo się zebrało - mnie nie licz zatem, mógłbym nie nadążyć. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:44. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0