lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Komentarz] [Alien] 4.3.delta (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/2467-komentarz-alien-4-3-delta.html)

denis 25-01-2007 22:12

[Komentarz] [Alien] 4.3.delta
 
Chciałbym byscie jak najszybciej uzupełnili swoje karty postaci o :
imie postaci
wybran przez was statystyki
3-5 umiejetnosci cywilnych ( nie beda one w 99 % przypdakow uzywane w misjach )
Obrazek postaci ...



Teraz kilka moich prozb organizacyjnych ...

Posty "non combat "

Chciałbym by sesja odbywała sie w podziale na pewne sceny ( ja postacem sie nad tym panowac jak tylko sie da ) - to znaczy ja zamykam dana scene ... przykład :

Gdy chcesz by postac opusciła pomieszczenie w ktorym ktos jest , twoja postac rozmawia z kims lub jest w jakiejkolwiek interakcji z innymi ( graczami lub NPCami )
nie konczymy postow stwierdzenim : " X nacisnał klamke i wszyedł z pomieszczenia ."
nie daje to mozliwosci reakcji NPCom lub osobom przebywajacym w tym samym pomieszczeniu na jakaklowiek reakcie ( np druga postac moze cos powiedziec co cie zatrzyma , albo moze sie okazac ze dzwi sa zamkniete , albo druga postac rzuci w postac wychdzaca butem i go ogłuszy itp itd ) posty na poczatku bede czesciowo pewnie edytował ( ew pisał erraty)

Deklaracje w sekwencji "combat mision "

Kazda postac w "turze " walki moze wykonac pewne działania z punktu widzenia pisania postow mozemy je podzielic na motoryczne i werbalne ...
W jednej deklaracji ( swoje turze ) postac moze wypowiedziec jedno zdanie oraz wykonac jedna lub kilka akcji mozemy uznac dla ułatwienia ze posta ma 2 pk akcji :

i tak :

przykucniecie - free ( powstanie 1 )
połozenie sie - 1 ( powstanie 1 )
uzycie motio trackera 1 lub2
Zmiana magazynka - 1
Rzut Granatem - 1

Combat move 4m 8m Free ( jezeli postac nie wykona zadnego innego urchu w turze to combat moow jest "free" )
Run 9m - 12m / 1
Sprint 13m 20 m / 2

otworzenie dzwi - 1
urzycie jakiegokolwiek urzadzenia 1 lub 2 ( w zaleznosci od tego jak sie spieszymy , to jest łatwej lub troche trudniej )


to narazie tyle ... wrazie jakis pytan prosze sie nie krepowac ...
W niedziele wrzuca na forum liste modyfikatorow w walce .


Stosowanie sie do powyzszych wskazowek znacznie ułatwi mi prace i spowoduje ze sesja bedzie przyjemna dla wszytkich ...


A jeszcze jedna sprawa :
chodzi o sztuki walki jako umiejtnosci cywilne .
Takie umiejtnosci sa wprowadzone by ubarwic postac ...
Postac ktora ma 3* na Kung-Fu w walce z postacia ktora ma Walke w recz na 1* w zasadzie nie ma szans .

Khalida 25-01-2007 22:19

przepraszam, ale zrobie to dopiero jutro - teraz akurat odchodze od kompa i nie ma bata żebym sie tym zajęła, przepraszam.

denis 25-01-2007 22:33

Pierwszych postow od was oczekuje w poniedziałek ...
btw ... czy to co napisałem wyzej jest klarowne ?

Tamriel 25-01-2007 22:37

Jak dla mnie tak, mam pytanie 2pk to zdeka mało, a jakbym chciał np. przeskoczyć przez beczke i przeturlać się to już nie strzele. ( powiedzmy, że ta akcja jest wykonywana podczas gdy mamy jednego schowanego przeciwnika, panuje cisza i słychać jak przeładuwuje magazynek).

denis 25-01-2007 22:47

wiec tak : za partial action ( 1 pk ) mozesz przemiescic sie do ok 9m - 12m ... ( na wiecej zołnierzowi po porstu zabraknie czasu )
czy przez ten czas zrobisz fikoła i dwa razy tupniesz noga to juz twoja sprawa ... ja tylko przeanalizuje ( tudziez ewentualnie wyroluje ) czy ci sie udało zrobic owego fikoła i dodam stosowny modyfikator do twojego strzału ( badz strzałow )


Na koniec zapominiałem o bardzo waznej rzeczy ..

Overwatch

Postac za full action ( 2 pk "akcji") moze ustawic sie w "overwatch ".

Efektem tego jest to ze cała ture jest gotowy do strzału .
i tu uwagi :
-Overwath mozna zastosowac jedynie gdzy postac trzyma w rekach bron automatyczna
- Postac strzala obowiazkowo seria ( 1/2 ROF broni lub pełny ROF )
- Postac strzala w KAZDY nowy cel ktory sie pojawił ( w krytycznych sytuacjach mozna wykonac tes siły woli )

Tamriel 26-01-2007 18:22

Mam nadzieje, że mi się to nie przydam jakoś dla Ghost Recona to jest chyba nie potrzebne, w końcu jestem zwiadowcą, a nie zabijaką. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu :)

denis 26-01-2007 21:42

Sprawa nastapna ... ( staros nie radosc ... i wiele rzeczy musze sobie przypomniec )

Dopuszczam ( a w przypadku NPCow nawet zalecam stosowanie nazwijmy to "postow z alternatywnym zakonczeniem " ...
przykład :

" Hans* wstaje od stołu : jezeli koles z naprzeciwka mrugnie okiem , Hans go wali w pysk , jezeli sie nie ruszy wylewa mu cherbate na głowe "

*Hans - postac gracza .

denis 28-01-2007 13:41

Jako ze doszedłem do wniosku ze szkolenia podstawowe macie za soba - dodałem do waszych kart to coscie sie nauczyli na tych szkoleniach ...

Nie wszycy mieli szczescie ... ale ogolnie jest niezle .

W zwiazku z pytaniami co do tego jak "krpoki " maja sie do jakosci umiejtnosci ...
A wiec przy wykonywaniu czynnosci "trudnej " szansa na sukces ( bez modyfikatorow ) np przypalic komus papierosa spawarka w power loaderze ) wynosi ok :

* - 9%
** - 22%
*** - 39%
**** - 61%
***** - 79%
****** - 99%

to tak po to bycie wiedzieli mniej wiecej co wasze postacie potrafią ...

Jeszcze jedna rzecz i koniec gledzenia ..

Zazwyczaj bede pisal posta do godz 15 kazdego dnia za wyjatkiem weekedow ) choc postaram sie i w wekendy pisac z rana ...
Chial bym by kazdy w ciagu popoludnia napisal swoja turke .
Jezeli ktos plenuje kilkudniowa nieobecnosc powinien powiadomic Nas o tym , oraz w miare mozliwosci pokierowac swoja postac tak , by jej nieobecnosc nie przeszkadza innym graczom , jezeli jesto w z jakiegos fabularnego powodu niemozliwe , wytyczne co do zachowania postaci nalezy wyslac mi ... badz innej osobie ( o wyborze osoby nalezy mnie powiadomic ) . Wtedy wynaczona osoba powinna kierowac postacia tak by unikac interakcji z innymi postaciami ...

3 niezapowiedziane skipy pod rzad - postac zostaje zawieszona ( postaram sie ja w jakis fabularny nia zarzadzic )
5 niezapowiedzianych skipow - postac zostaje zenpecowana i w najbizszej przyszlosci usmiercona / zdiseblowana .

Earth 4 to pierwsza czesc mam nadzieje dlugiej serii sesji ... obowiazkowosc i regolarne pisanie bedzie sprzyjalo kontynuacji dalszych losow waszych bohaterow ...
Mam nadzieje ze powyzsze zarzadzenia beda przyjete

Maczek 29-01-2007 21:14

mi nie przeszkadza. przynajmniej wszystko jasne już jest. gramy! :P

Maczek 04-02-2007 12:02

Nie chcę marudzić, ale od dłuższego czasu łazimy, latamy, siedzimy, przebieramy się, słuchamy, jemy. Akcja jak w kij dmuchał. Ja rozumiem ze chodzi o pokazanie klimatu ale może da radę to jakoś przyspieszyć. Teraz mamy dzień wolny. Super. Co my mamy robić. Poznawać stację? Fajnie ale czy o to chodzi w przygodzie? Jeśli tak to super ale jeśli nie to może wystarczy tego klimatyzowania się. 5 stron to całkiem sporo.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:31.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172