lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [Książka skarg i zażaleń] Prohibicja (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/3307-ksiazka-skarg-i-zazalen-prohibicja.html)

Blacker 02-06-2007 07:03

[Książka skarg i zażaleń] Prohibicja
 
Dobrze, pora ustalić warunki sesji

- Sesja, oczywiście będzie odbywać się w storytellingu, więc MG decyduje o udanych akcjach. Prawdopodobieństwo udanej akcji rośnie, wraz z lepszym jej opisem
- Post co dwa dni. Przez ten czas chyba każdy będzie mógł znaleść chwilę żeby napisać posta
- Nie toleruję jednolinijkowców. Jeśli masz coś takiego pisać - nie pisz wcale
- Nie toleruję samowolki - to MG decyduje, czy trafiłeś
- PD (punkty doświadczenia) przyznaję nie tylko za walkę, ale również za ciekawe akcje i dobre odgrywanie postaci
- Grajcie i nie zniechęcajcie się brakiem doświadczenia w prowadzeniu u waszego MG

Proszę również o kontakt WSZYSTKICH graczy ze mną przez GG - muszę zapisać sobie wasze numery

Życzę miłej rozgrywki i ignorowania ortów - coś Word mi się pieprzy

Blacker 07-06-2007 20:33

O magii słów kilka
 
Przepraszam za zdublowanie posta

Postanowiłem opisać magię, występującą w tym świecie. Mimo, że może ona wydawać się czymś nadprzyrodzonym i wspaniałym, to jak wszystko ma swoje pewne zasady i ograniczenia...

Każdy żywy organizm, faktem swojego istnienia posiada pewną siłę. Siła ta przejawiać się może na różne sposoby. U magów, manifestuje ona bezpośrednio swoją obecność w postaci ,,zaklęć". Zaklęcie, samo w sobie nie istnieje, jest jedynie sposobem jej wyzwolenia i ukierunkowania. Należy jednak pamiętać, że energię do zaklęć bierzemy bezpośrednio z siebie, czerpiąc ją z własnych sił witalnych. Jest to przyczyną słabości fizycznej magów.

Przez to również, nie należy przesadzać z jej używaniem, gdyż może jej zabraknąć do podtrzymywania procesów życiowych. Im mag bardziej doświadczony, tym rozsądniej może nią dysponować.

Wynika stąd prosta regóła, że im mag bardziej doświadczony, tym więcej zaklęć moża rzucić w każdej walce. Jeśli przekroczy ten limit, zemdleje. A jeśli zdarzy mu się częściej go przekraczać, może to doprowadzić nawet do śmierci.

Zasadę rzucania zaklęć można przedstawić prostym wzorem matematycznym

Dopuszczalna ilośc zaklęć w bitwie = poziom postaci + 2

Tak więc, mag może rzucić o 2 zaklęcia więcej, niż wynosi jego poziom

Niektórzy wojownicy również liznęli zasad magii, jednak w ich przypadku sprawa ma się trochę inczej. Ich organizm nie jest przystosowany do wydatków energii, więc mogą rzucić tylko tyle zaklęć w bitwie, ile wynosi ich poziom

Panda 07-06-2007 21:55

Czy moja sztuczka ze kosztowała mnie utratą jednego czaru na bitwę? :>

Blacker 09-06-2007 16:30

Nie zrażajcie się długą walką ,,treningową" - po prostu chce, żebyście poćwiczyli (a ona sama zbliża się już do końca)

Alaron Elessedil 09-06-2007 19:42

No tak, w pewnym sensie dobrze, że "trening" się kończy, bo mój Mag zaczyna bardziej przypominać sito na makaron niż istotę humanoidalną. Mam pytanie, czy za trening też lecą punkty do awansu na wyższy poziom? :D

Blacker 09-06-2007 20:12

tak, już teraz wam zdradzę, że za walkę treningową, żebyście poznali dobre serce MG* będzie poziom


* Dementuję fałszywe i kłamliwe plotki o tym, jakobym serca nie miał. Plotki takie rozpuszczane są przez wrogów narodu. Proletariusze! Bądźcie czujni!

Blacker 12-06-2007 13:30

Znowu przepraszam za dubla posta


O pieniądzach słów kilka

Główną walutą, służącą do tansakcji w całej jurysdykcji wschodniej są złote monety (w skrócie=złote). Jednak, są one stosunkowo dość dużo warte, a łamanie ich nie ma sensu, gdy chcemy dokonywać drobniejszych transakcji. Dlatego, pół roku po ustaleniu wspólnej jednostki monetarnej wprowadzono także monety srebrne, których sto daje nam jedną monetę złotą. Początkowo, srebrne monety zwano ,,blachami" gdyż były to blaszki niewiele większe od paznokcia (dla porównania: starorosyjskie kopiejki) lecz później, nie wiadomo skąd przybłąkała się dla nich nazwa ,,grosze"

I tak już zostało. We wschodnie jurysdykcji ,,złote" i ,,grosze" są jedyną jednostką monetarną. Oczywiście, wielu kupców płaci także kosztownościami, jednak na takej bezpośredniej wymianie handlarze często tracą


DO GRACZY

Za walkę treningową uzyskaliście poziom doświadczenia! Z pomysłem jednej umiejętności lub pomysłem jednego czaru proszę się skontaktować ze mną (najlepiej przez GG, ostatecznie PW). Jeśli nie macie żadnego pomysłu, chętnie wam coś doradzę

McQusownik 15-06-2007 08:52

Ejże! Mam niejasne wrażenie, że nikt nie ma zamiaru się ruszać! Sesja powinna iść naprzód a nie stać w miejscu!

Z poważaniem dla sesji, MG i graczy
MacQ

Panda 15-06-2007 12:54

UPS, przepraszam, zabieram się za pisanie :)

Blacker 16-06-2007 05:59

Panda, wciąż oczekuję od ciebie (i nie tylko od ciebie!) umiejętności za poziom! No, ale jeśli gracze tutaj nie zaglądają i o tym nie wiedzą, to będzie tylko ich problem ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:48.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172