Sądze, że MG nie powinien zbyt mieszać się w sprawe gry drużyny. Radze, lepiej, abyś zrobił coś z grą. Staneliśmy w miejscu. |
Przywodce wybierzemy moze ale i tak niektore postacie w naszej druzynie nie sa wstanie zaakceptowac innego przywodctwa niz ich wlasne. ^^ |
Luka--> Właśnie dlatego poganiam was do ustalenia szefa. Niech następna akcja będzie taka: 1.Np. piszesz co robicie. 2.Ja iszę czy wam się udało, gdzie jesteście. A nie 20 postów z ustaleniem co robić. |
Ależ MG. Twoja rola wydaje mi się, że nie polega na tym. My robimy to co chcemy, a Ty możesz nam przerwać tą gadkę naprzykład atakiem nieumarłych. To co my zrobimy jest naszą sprawą chyba, że nas duch święty natchnie. |
No ale to normalne ze ustalenie co robimy zajmuje troche postow. W koncu normalnie to by byla w miare krotka dyskusja. Fakt ze nad planem moglismy sie zastanowic przed wejsciem do swiatyni. |
Ale przecież to MG nas do niej wpakował ot tak odrazu. A w ogóle to całą dyskusję powinniśmy zrobić w komentarzach :P |
Napisałem akcję którą chcę wykonać w ostatnim poście i nie doczekałem się jeszcze odpowiedzi. |
Hmm no w sumie nie tylko ty czekasz na akcje mg :P Mozliwe iz mistrzowi znudzily sie nasze klotnie w sesji :D |
Tak więc wszem i wobec ogłaszam, że rezygnuję z sesji. Po prostu zrobiła się strasznie nudna i trzyma poziom pierwszej części ( to nie pochwała). Może dalej się rozkręci, ale nie chce mi się na to czekać. Mam inne seje w tym te które muszę rozpocząć. Tak więc: Yasiu Hertion Marcellus cadard Pacal Delaraan Dziękuję za grę. Mam nadzieję, że będziecie się miło bawić dalej. Ja niestety z braku czasu muszę zrezygnować z sesji które mnie nie interesują. A z moją postacią zrób co chcesz. Już mnie to nie interesuje. To był najnudniejszy Garret jakiego wykreowałem:). |
Nom u mnie wsumie jest podobnie. Ta sesja umiera juz od kilku tygodni. No ale milo sie z wami klocilo :D |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:10. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0