lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   W drodze do Babilonu (Grimm D20) [komentarze] (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/4468-w-drodze-do-babilonu-grimm-d20-komentarze.html)

Kerm 05-01-2008 16:38

Cytat:

Napisał kitsune (Post 115212)
...czekam jeszcze na niektórych, w tym Marcellusa. Nie odpisuje, widać zrezygnował.

Marcellus miał (jako użytkownik forum rzecz jasna ;P ) małą przerwę w życiorysie :D
Już wrócił na forum, więc może i wróci do gry :)

kitsune 05-01-2008 16:44

Wiem, widziałem, ale w innej sesji odpisał, tu nie bardzo widze. No nic, poczekam jeszcze trochę

Pozdr

kitsune 07-01-2008 01:16

Proszę wybaczyć, ale post dopiero w poniedziałek wieczorem. niestety dziś już nie dałem rady go dokończyć, za co przepraszam.

Pozdr

kitsune 08-01-2008 00:49

Kurcze trzeci post pod rząd, róbcie sztuczny tłok, bo mi warna sypną:

Po ostatnich postach poziom wyobraźni u Alusi i Jasia następujący (zużyli na stworzenie prosiaków po punkcie):

Alusia - 5 punktów
Jaś - 3 punkty

Mira 08-01-2008 10:18

Przecież sam sobie możesz dać warna, jak chcesz. ;P

Ty lepiej mów, kiedy coś odzyskamy... kochany MG.

Adr 09-01-2008 14:55

Znalazłem coś niecoś o wilku i postanowiłem wkleić.


Baśniowe symbole - Wilk

Symbol ciemności, świata podziemnego, nocy, żarłoczności, agresji, przebiegłości, początku życia i płodności (patrz: legenda o Romulusie i Remusie), nędzy i opieki. W folklorze germańskim był on symbolem Czasu pożerającym sześć owieczek - Dni. W kulturze morza śródziemnego Hades, Bóg podziemi, ubrany był w skórę wilka, a gromowładny Bóg German, Odyn, występował w otoczeniu wilków.

W baśniach wilk zwykle jest przedstawiany jako bohater negatywny, choć jednocześnie, np. jako bohater bajek Ezopa, jest nosicielem takiej pozytywnej wartości jak spryt. Jako iż często utożsamiany był z mieszkańcami Zaświatów, pojawiał się w bajkach jako odpowiednik Smoka, który z punktu widzenia psychologii bajki jest Jungowskim "cieniem", czyli tą ciemną częścią naszej natury, która nie pozwala nam stać się w pełni zintegrowaną jednostką. Będąc Cieniem wilk jest jednocześnie nosicielem wszystkich naszych lęków i wad, dlatego też zgodnie z "prawem baśni" widzimy w nim to, czego sami najbardziej się boimy i czego sami w sobie nie akceptujemy. Dlatego też, kiedy w baśni pojawia się wilk, warto się zastanowić, jakie cechy mu przypisujemy: bo to mogą być nasze cechy. Wilk stał się więc nosicielem najgorszych cech - jest postacią negatywną i odpowiednikiem postaci kojota w tradycji indiańskiej, tego, który (jak wierzą niektóre plemiona) przyniósł śmierć. Jednocześnie wilk, jak każda postać negatywna jest niezbędny w bajce, ma on bowiem do spełnienia bardzo istotne zadanie: musi doświadczać i nauczać Bohatera.

Jest on więc nauczycielem i mistrzem. A uczy między innymi o komplementarności, czyli dopełnianiu się światów. Wilk jako przedstawiciel świata podziemnego, sacrum (natury, świata nieprzetworzonego) wchodzi w relacje z człowiekiem, przedstawicielem świata ludzkiego, profanum (kultury, świata przetworzonego) i uczy go, że życie nie może istnieć bez śmierci, męskość bez kobiecości, a bez nocy dzień.

Myślę, że dosyć ciekawe. Pozdr Adr

kitsune 16-01-2008 00:47

Kurcze, przegapiłem jakimś cudem twój post Adr. Słownik symboli Kopalińskiego? "Cuień" - najpaskudniejszy i zarazem najbardziej popularhny archetyp w basni i w ogóle w kulturze popularnej :). Coś w tym jest z tym naszym Wilczyskiem.

A co do stanu Wyobraźni:

Kuba (Kerm) - -1 punkt (ożywienie na krótko świnek)
Piotruś Czarny (Adr) - -2 punkty, za zdobycie cementu i przejęcie drobnej kontroli nad świnkami.

Pozdr

Mira 17-01-2008 12:29

Właśnie apropo stanu wyobraźni Kits mam taką propozycję (jak zwykle nie od odrzucenia, ale zachowajmy pozory ;)): Chodzi o to, żebyś edytował pierwszego posta w komentarzach i tam umieszczał za każdym podsumowaniem bieżący stan posiadanych punktów. Sesja idzie do przodu i przypuszczam, że niedługo możemy się pogubić w tym kto ile ma wyobraźni. Taki zabieg oszczędziłby nam przeglądania komentarzy za każdym razem, ot po prostu by się sprawdzało pierwszego posta Twojego i tyle.

kitsune 20-01-2008 15:46

Okay, w takim razie będę edytować pierwszy post w komentarzach.

Z przykrością komunikuję, że Marcellus nie odpowiedział na wysłane na PW zapytanie o dalsze uczestnictwo w sesji. Uważam, że mało fair się zachował, nie informując nawet o przyczynach zaprzestania uczestnictwa grze. Jego postać zostaje tym samym uenpecowiona ew. uśmiercona, w zależności od sytuacji w sesji, jaka się wytworzy.

Prośba do julkapb, na pW pisałeś, że nadal grasz, ale wciąż żadnego postu nie widzę, kolejną turę opuszczasz. Przy kolejnej opuszczonej usunę Cię z grona graczy.

Wszystkich przepraszam, że za dość obcesowy ton w komentarzach, lecz prosiłem wyraźnie graczy o jeden post na tydzień. W przypadku opuszczenia jednej bądź dwu tur problemu nie ma większego, lecz przedłużająca się nieobecność to dla mnie ciężar, gdyż muszę dodatkowo zajmować się "osieroconą" postacią.

Mój post dziś wieczorem, niestety odpisały trzy osoby. Wszelkie działania graczy określam na podstawie dotychczasowych deklaracji, więc proszę nie mieć do mnie pretensji w razie czego.

Pozdr

Milly 20-01-2008 16:00

Ekhem... nie minął jeszcze tydzień od Twojego ostatniego posta ;)

Postaram się dzisiaj z tym postem uporać, ale jestem totalnie wykończona psychicznie z powodu kilku zaliczeń i egzaminów na uczelni. Niestety okres sesyjny nie sprzyja odpisywaniu do... sesji (brzmi jak paradoks :D ), mam nadzieję, że bierzesz to pod uwagę. Z mojej strony mogę zapewnić, że ten stan potrwa najwyżej do początku lutego, ale już po 27 stycznia powinnam mieć dużo więcej spokoju, a tym samym dużo łatwiej odpisywać do sesji.

Pozdrawiam serdecznie drogiego MG i zapewniam, że rozumiem Twoją irytację zachowaniem graczy, ale postaraj się też zrozumieć biednych studentów ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:22.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172