lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [komentarze] Bad Company (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/6355-komentarze-bad-company.html)

Lost 22-11-2008 21:29

Szukałem jakiegoś fajnego obrazku do moich marlboro (w sumie nic nie znalazłem) i takie coś mi wyskoczyło, więc się podzieliłem:smile:

A co do mojego postu jakby były jakieś wątpliwości: moja postać się dostosuje, to tego co wymyśli grupa, bo jakoś nie mam super pomysłów.:neutral:

Niles Elmwood 23-11-2008 00:11

OK, to rozumiem, że idziemy do wioski :)

Billy radiostację ma konsultacji z Dezerterem, ponadto w wojnie o gaz służy jako łącznik więc szczerze wątpię by pilot miał więcej doświadczenia. Ponadto szukanie częstotliwości to żadna filozofia. Jak nie chcecie żeby Billy był łącznikiem to proszę bardzo :p

merill 23-11-2008 01:18

Dobra to ty bierzesz radio:).

Kutak 29-11-2008 15:56

Koniec odcinka pierwszego, drugi się jeszcze nie zaczął... Dziwnie, nie? ;)

O co chodzi?

Często po danym odcinku, albo przed następnym, pojawiają się urywki tego, co zdarzy się w serialu w następnym czasie. Nie, nie bedę wam niczego zdradzał. To wy mi zdradzicie. ;)

O co chodzi? Już tłumaczę.

Między zakończeniem mojego odcinka a początkiem nowego bedzie różnica jednego dnia. W tym czasie wy, jeżeli chcecie, opisujecie dowolną scenę, czy raczej jej fragment. Na przykład pejzaż miasteczka, pojawienie się znanego generała, czy bombardowanie jakiegoś konwoju. Cokolwiek. Oczywiście, mogę czegoś nie dopuścić. :P

Potem wchodzi normalny post. Z tym, że dany odcinek bedzie oparty na scenie, którą właśnie opisaliście. Taki wasz wkład w sam scenariusz gry. Nie przeginajmy, a będzie fajna zabawa ;)

Każdy z was ma po JEDNEJ takiej scenie do opisania przez całą grę, następne są do kupienia za 10 punktów oglądalności. Do czego może wam to się przydać? Sami pomyślcie... ;)

Jeżeli nikt nie wrzuci swojej idei - jutro odpisuje normalnie. :)

Aha - i nie wykorzystajcie wszystkich scen od razu. Lepiej trochę poczekać, przydadzą się później ;)

Lost 29-11-2008 17:15

Ja nie czuje potrzeby pisać teraz;)

Niles Elmwood 30-11-2008 04:00

Fajny smaczek z tym granatem. Z takim zabezpieczaniem zwłok poległych spotkałem się wcześniej w opisach wojny amerykańsko-japońskiej. Amerykanie uwielbiali pamiątki wojenne, więc Japończycy, gdy się wycofywali na dogodniejsze pozycje obronne (bo nigdy nie uciekali), nie zabierali ze sobą trupów kolegów, lecz robili z nich takie pułapki. Nie ma to jak japoński hełm, czy pistolet, a tu BUM :) Ponoć to było utrapienie na Okinawie i Iwo Jima, no a teraz na Ukrainie xD

Ja też zachowam swoją wizję na potem.

Kutak 02-12-2008 21:24

No dobra, daję ciała z terminem :P Miał być dzisiaj post, ale z pewnych przyczyn nie dam rady go dokończyć. Będzie więc jutro.

Bardzo przepraszam graczy za tak długie oczekiwanie, ale sytuacja raczej się nie powtórzy. Zbyt szybko. :D

Pozdrawiam,
K.

Hawkeye 02-12-2008 21:28

Wybaczamy, wybaczamy :> tym razem schowamy te zaostrzone kosy :P

Lost 04-12-2008 14:34

Dwie rzeczy.
Po pierwsze straciłem na jakiś czas dostęp do internetu i moje odpowiedzi do sesji będą szły na styk jeśli chodzi o terminy.
A teraz pytanie do współgraczy. Rozwalamy pana oficera? ;)

Niles Elmwood 04-12-2008 14:42

Billy wyjdzie z Papieżem przed karczmę i obada, czy tam nie ma batalionu z kałaszami pod parasolami xD Ja jestem za tym, żeby to zrobić bez świadków. Chyba, że miejscowi nienawidzą ruskich, jak to Dezerter zasugerował, to Ryan mógłby zagadac na ucho z barmanem, aby się upewnić o dyskrecji miejscowych. Jak go sprzątniemy w karczmie to możemy przecież na wioskę sprowadzić apokalipsę jak się ruskie zorientują. Billy Ray nie chce mieć tych buraków na sumieniu, tak mi mówił. ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:11.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172