lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [GTA] Dwie klamki i waidro pestek (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/8953-gta-dwie-klamki-i-waidro-pestek.html)

Mike 19-08-2011 14:58

Ciesze się że macie pozytywne odczucia :)

Wiedziałem, że o czymś zapomniałem :/ Kopy w jaja! A nie tylko Twój miał potencjał w wykorzystaniu. Jerycho także był uwiązany do leków :)
Co do mechaniki to zastanawiam się nad adaptowaniem jej do klimatu fantasy, ale jakoś mało filmów przychodzi mi do głowy, na tyle znanych by wybierający gracz miał pojęcie w jakim kierunku cechy sobie rozwija.

Co do dosrywania, to po przemyśleniu, może i faktycznie za bardzo. Dociskają was chciałem zmusić do szybszego działania, ale wyszło gonienie i ukrywanie.

Co do głównego wątku to, ominęła was główna niespodzianka :)
Od początku walizka prochów była wielka ściemą. Oprócz paru torebek reszta to była podróba :) Więc nawet gdybyście uczciwe chcieli ją oddać komukolwiek to nie poszło by tak łatwo :)

Arvelus 19-08-2011 15:05

Fuck... racja, bez co jakiś czas sobie przypominałem o lekach, ale kiedy już był ranek (kiedy powinienem wziąć) wylatywało mi z głowy : P

SWAT 19-08-2011 18:28

Co do mechaniki do fantasy, może lepiej skupiaj się na postaciach, nie na filmach?

Mike 19-08-2011 19:32

Arvelus zedytuj kończącego posta i opisz jakie były konsekwencje nie brania leków :P

Niby można i na postaciach :) Więcej ich niż osobnych filmów.

Arvelus 19-08-2011 22:57

Tym bardziej, że w fantasy rzadziej występuje motyw przewodni jeśli chodzi o uzdolnienia jednostki : )

Ale w takim razie może lepiej się posługiwać archetypami? : P

wojownik, łucznik, dyplomanta, pan od błyskawic : )

Mike 19-08-2011 23:38

To by było wtedy tak samo jak dać graczom punkty do rozdzielenia :) A wtedy każdy by sobie maxował jedną cechę i kozaczył :P

Arvelus 20-08-2011 00:05

Wystarczy odpowiednio to "okosztować" : )

Typu masz x punktów do rozdania ALE podniesienie na 8, kosztuje dwa punkty, na dziewięć trzy a na dziesięć nie można
Wtedy by raczej nie było tego czego się obawiasz : ]

Mike 20-08-2011 00:19

Ale wtedy miałbyś standardowy system tworzenia :) A przy wyborze tak jak obecnie, postacie wychodziły nierówne, jak w życiu :)

JohnyTRS 20-08-2011 12:05

To daj w rekrutacji określoną z góry liczbę punktów cechy, a potem, jak już dostaniesz je rozdzielone od gracza, dodaj mu jeszcze kilka punkcików do rozdzielenia (liczba punkcików bedzie zależeć tylko od widzimisie MG).

Arvelus 20-08-2011 12:42

Albo nie od widzimisia, ale od tego jak mu się spodobała kp : P
(czyli w sumie od widzimisia-.-")


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:33.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172