lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [GTA] Dwie klamki i waidro pestek (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/8953-gta-dwie-klamki-i-waidro-pestek.html)

JohnyTRS 20-08-2011 19:06

Mój plan jest prosty: Dać każdemu graczowi X punktów na dowolne rozdanie na wypisane cechy. Potem gracz wysyła to wraz z KP, a MG w oparciu o np. cechę Inteligencja daje graczowi ileś tam dodatkowych punktów do rozdania (Np. równowartość cechy inteligencja). Im postać ma więcej inteligencji, tym więcej punktów dostanie na starcie. (Przy czym gracze nie mogą wiedzieć, na jakiej zasadzie MG daje te dodatkower punkty).

I tu nie ma widzimisie, a jest logiczny system.

Mike 22-08-2011 12:42

To jest jakieś rozwiązanie, choć wciąż gracze nauczeni crpgami mogą maksować kilka cech olewając inne :) i biorąc przykład z dnd, to wychodzi taki osiemnastkowo dziesiątkowy potworek :)

Musze nad tym jeszcze pomyśleć. Albo powrócę do FATE, gdzie zasada piramidy wymusza na graczach równomierne rozłożenie cech.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:50.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172