Komentarze - [BRP/Zew Cthulhu]: Przetrwanie No to się zaczęło: W związku z sytuacją mam kilka pytań: Czy od strony przeciwnej do nieumarłego Max ma okno? Trudno wyważyć drzwi z kopa? Czy Max może się prześliznąć do otwartych najbliższych drzwi zanim dopadnie ich nieumarły? |
Nieumarły kończy schodzić schodami z góry. Na półpiętrze jest okno, ale prowadzą tam schody do góry, a których dolnym końcu stoi zechlak. Trzeba by kilka razy kopnąć i może by poszło. Drzwi są solidne, jak to w NY. Zamek prosty, ale nie filigranowy. Bez problemu pobiegnie i wyprzedzi nieumarłego. Biegnąc do drzwi, z których wyszedł, uda się automatycznie. Biegnąc w górę do okna obok nieumarłego, naraża się na atak chwytem, ale to może wyjść. Nogi zombie są trochę wyżej - stoi na 3 schodku licząc od dołu. Całkiem łatwo można go podciąć, ale naraża to na atak (chwyt). |
Aha w kwestii półpiętra wszystko już wiem. A schodzenie po zdobieniach ścian to test wspinaczki? |
Tak. Bez utrudnień, bo są tam gzymsiki i ozdóbki. |
Przydałaby się mapka sytuacyjna. |
Wszystko masz na google maps, zarówno wygląd ścian, jak i kierunek dróg |
Czy samochody na ulicy są tak poprzesuwane, że samochód Maxa może wyjechać na ulicę (nawet po ew. rozepchnięciu się jeśli trzeba)? |
Wyjedzie. Samochody blisko barykady były użyte do jej zrobienia, nie ma samochodów stojących poza parkującymi częściowo na chodnikach. Ktoś oczyścił ulicę z samochodów uciekinierów, by uzyskać dobry ciąg komunikacyjny. Żeby przejechać przez otwór w barykadzie potrzebny jest test prowadzenia pojazdów. Nieudany oznacza konieczność zrobienia drugiego z modyfikatorem -20. Kolejny nieudany oznacza przejechanie przez barykadę, ale kolizję z innym samochodem lub ścianą po drugiej stronie. |
czwartek-niedziela nie będę miał dostępu do Internetu |
Nie ma kłopotu. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:18. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0