lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Postapokalipsa (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/)
-   -   [Paranoia] [Niewystarczający_poziom_uprawnień] - komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/18393-paranoia-niewystarczajacy_poziom_uprawnien-komentarze.html)

Commputer 06-07-2019 17:44

1) Gdybyś go wcisnęła, usłyszelibyście wybuch w oddali, a później natrafilibyście na wyłom w ścianie Kompleksu Alfa i spotkalibyście dziwne istoty z zewnątrz (zwierzęta).

2) Podczas tworzenia postaci nie chciałaś mieć mutacji ani tajnego stowarzyszenia. [UWAGA! Nie czytaj dalej, jeśli nie masz ultrafioletowego poziomu uprawnień!] W Paranoi każdy należy do tajnego stowarzyszenia, jak i każdy ma mutację (albo kilka). Można co najwyżej o tym nie wiedzieć. Alive-R-NOT posiadała mutację, która pozwalała jej usuwać wspomnienia z umysłów klonów. Przy okazji, mutacje często potrafią objawić się w najbardziej niewygodnych sytuacjach, np. skrzynka, która zniknęła, to był efekt mutacji Sku-R-VYLa, nad którą stracił panowanie :) Alive-R-NOT w przeszłości również straciła panowanie nad swoją mutacją i pozbyła się wszystkich wspomnień na temat jej jak i członkostwa w tajnym stowarzyszeniu. Plan był taki, że w pierwszej części gry będziesz dostawać liściki ponaglające do wykonania jakiejś akcji i nie będziesz wiedzieć, o co chodzi, więc jej nie wykonasz, zaś później w sektorze SNK jakimś cudem większa część NPC-ów należałaby właśnie do tego stowarzyszenia i byliby na ciebie źli. Co więcej, Sku-R-VYL i Conf-O-SED również zauważyliby, że inne klony są względem ciebie opryskliwe i mało pomocne, więc pewnie zaczęliby coś podejrzewać...

3) Wszyscy byliście zdrajcami. W Kompleksie Alfa zdrada jest równie powszechna, co mutacje i tajne stowarzyszenia. [Ups... Tym razem zapomniałem o ostrzeżeniu. No cóż... Przeczytałeś/-aś? To udaj się do terminacji.]

hen_cerbin 08-07-2019 00:54

No to teraz już szans na kontynuację definitywnie nie ma:(
Eh, było pisać bez czekania. Raz jeszcze dzięki za grę, pomysły - miodne.

Phil 08-07-2019 10:01

Ja mam takie bardziej ogólne pytania :)
1. jak się zazwyczaj gra w P.? gracze współpracują czy raczej próbują się wykończyć wzajemnie?
2. czy dobrze odczytuję, że w zasadzie każde działanie gracza może być potraktowane jako zdrada?

Commputer 08-07-2019 23:39

1. Jeszcze nie zdażyło mi się, żeby gracze próbowali się wykończyć bez powodu. Przeważnie dobrze odnajdują się w klimacie gry i w sytuacji "ja albo on" wybierają siebie, ale też nie zabijają się przy pierwszej możliwości.
2. Nie każde, ale gra jest tak skonstruowana, by nie dało się uniknąć zdrady i Mistrzy Gry powinien tego się trzymać. Co nie znaczy, że nie ma kreatywnych rozwiązań - czasem graczom uda się wybrnąć z pułapek zastawionych na nich przez MG w sposób, którego nie przewidział.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172