Tura 20 - 2051.03.05; nd; zmierzch - Oki, to mój post jest :> Termin na wrzucenie postów do północy w pt. 03.26. Czyli ponad 1 tyg na wrzucenie posta. :> Stan BG: Rita 9/9 s.ranny (0/0); James 5/9 s.ciężki (-3/-6); rany -3 Roxi 9/9 s.zdrowy (0/0); @PD - Rita 10 PD za pomysłowy gambit z butlą - Rita 10 PD za oddanie chaosu walki - James 10 PD za wsparcie koleżanki nożem - Roxy 10 PD za oddanie chaosu walki - Roxy 10 PD za zasięgowe wsparcie kolegów Aktualne PD Rita 366 + 20 = 386 PD James 245 + 10 = 255 PD Roxie 170 + 20 = 190 PD @Wszyscy - Oki to pi x oko minęło parę minut chaotycznej walki. Strzelanina trwa w najlepsze i ołów lata we wszystkie strony. - Ponieważ mecha neuro jest zbyt detaliczna aby ją rozgrywać po mechanicznej tura po turze bo byśmy ugrzęźli na nie wiadomo jak długo. Dlatego bym prosił o deklarki co kto zamierza zrobić w najbliższym czasie. Tak coś więcej niż na przysłowiowe 2 segmenty do przodu. Czyli pi x oko tak jak to było przy walce w zaułku. @Rita i James - Rita trafiła w butlę, pocisk przebił blachę ale poza tym nic się nie stało. Zaraz później na korytarz wypada jeden a potem drugi mundurowy spawacz. Pierwszy trafia na czekającego James'a i zaczynają zwarcie. Drugi wybiega zaraz potem i próbuje strzelić z pistoletu do Rity no ale broń mu się zacina. Więc próbuje ją zaatakować wręcz. - Poszła 1 tura walki. W tym czasie James ma zwarcie z pierwszym z przeciwników. Z kulania wyszło 2:1 dla Jamesa więc zadał przeciwnikowi 1 Ranę (9>8/9 Ran). I dalej są w zwarciu. - Rita ma w tymczasie wolne. Może strzelać do 1-go lub 2-go przeciwnika, zmienić broń czy robić jeszcze co innego. Po prostu ma 3 seg 1-ej tury do dyspozycji. @Roxy - Roxy zajmuje pozycje strzlecką przy oknie z karabinem od Roxy. To jakiś klasyczny, czterotaktowy sztucer na karabinowe ammo. Udaje jej się trafić jednego z przeciwników w ramię i powala go na ziemie. Reszta jak w poście. Jak na razie ma swobodę manewru w tym ostrzale. --- - I chyba tyle z mojej strony na tą turę. Jak jakieś pytania czy deklarki to piszcie :) |
Ten gambit kosztował mnie sporo nerwów, bo przeciwnik ma przewagę liczebną, mamy słabą broń, Rita nie umie walczyć wręcz i James jest ciężko ranny... Mogę rozwinąć um. pistolet za PD? Będzie jakiś bonus za strzał z takiej bliskiej odległości? |
W udo? To skopa w to udo. James ma nieco lepszą bijatykę, może go zetnie. Taki porządny kopniak, aby ścięło gościa z nóg. Nieczysto, ale to Detroitczyk;) Jak rozumiem szamotanina wygląda tak, że James próbuje zrobić jakiś sztych, a przeciwnik zasłania się PMem? To można z łokcia w łeb jeszcze przysunąć, bo pewnie automat ma na wysokości klatki/brzucha. Jeśli uda się obezwładnić przeciwnika, to James od razu leje tego, co atakuje Ritę. P.S - jeśli można, to z chęcią walkę wręcz bym sobie rozwinął;) |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
- A James może użyć Bijatyki no ale za Bijatykę to się zdaje Siniaki a nie Rany. Cytat:
Cytat:
|
Rozwijam. Rita strzela do tego draba ile może. Aż umrze. Chyba, że zdarzy się coś niespodziewanego. |
Cytat:
Cytat:
|
Okej, to w tego przy Jamesie z wycelowaniem. A kolejnego szybkimi ile da radę. Broń jest celna i mam pistolety na 2, więc mogę odjąć 3 od każdego strzału. Może coś się uda. |
Cytat:
Cytat:
|
Zwykły. Czyli ile razy zdąży w niego strzelić? |
Cytat:
- Wedle poniższej rozpiski to pewnie raz. Tura 1 - James - zwarcie z Napastnikiem 1 - Rita - 1x strzał do Napastnika 1 (-4 za ruch, -4 za wybraną lokację, +1 broń) Tura 2 - James - zwarcie z Napastnikiem 1 - Rita - zwarcie z Napastnikiem 2 (chyba, że Rita da dyla) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:40. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0