lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Postapokalipsa (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/)
-   -   [Neuroshima] Zaginione Miasto - komenty (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/19020-neuroshima-zaginione-miasto-komenty.html)

Pipboy79 11-10-2020 00:04

Cytat:

Co do Motelu, to może być wtedy gdy Rita była poza balangą. Mogła komuś włamać się do pokoju, albo przetrzepać kieszenie jakiemuś podpitemu tubylcowi, który kręcił się po nocy. Jakieś łatwe i mało przypałowe gamble.
- Ok, to doklej sobie rzut 3k20 do swojego ostatniego posta i zobaczymy co z tego wyszło :)

Umai 11-10-2020 00:21

Cytat:

Napisał Asmodian (Post 893665)
Interesująca osóbka. Może małe rasowanie silnika po śniadaniu? Dok czy zgadamy się na PW?

Bardzo chętnie Asmo :) Dogadają się z Westem coś czuję. Możemy doc odpalić. Jutro będę po południu:)

Alex Tyler 11-10-2020 00:24

Cytat:

Napisał Pipboy79 (Post 893729)
- Ok, to doklej sobie rzut 3k20 do swojego ostatniego posta i zobaczymy co z tego wyszło :)

Doklejone. Wynik to 4, 7, 15.

Pipboy79 11-10-2020 02:54

Cytat:

Doklejone. Wynik to 4, 7, 15
- No to skill ZRĘ + Kradzież. Czyli 15+2.
- Za sprzyjające okoliczności mod +2. Czyli łącznie 17+2.
- Rzut: 4,7,15
- Wynik: 12 suk > udało się

- Czyli poprzedniego wieczora udało się Ricie włamać do pokoju, samochodu, pobawić się w doliniarza w jakichś sprzyjających okolicznościach i zwędzić trochę gambli akurat na opłatę motelu za siebie. Fabularnie możesz to jakoś opisać po swojemu w tej turze.

Alex Tyler 11-10-2020 09:54

Oki, ale poczekam z odpisem do czasu, aż ustalimy plan akcji.

Asmodian 11-10-2020 13:01

Cytat:

No jbc to to adres wspólnego doca
Może ktoś wkleić, bo mi jakoś umknęło....

Pipboy79 11-10-2020 13:15

Cytat:

Oki, ale poczekam z odpisem do czasu, aż ustalimy plan akcji.
- No problemo :)


Cytat:

Może ktoś wkleić, bo mi jakoś umknęło....
- Wysłałem Ci na pw adres :)

Asmodian 11-10-2020 16:45

Czytam posta MG i wciąż nie mogę zakumać o co chodzi. Jeśli "wokół Jeepa" rozmieszczonych jest sześć pakunków...a teoretycznie jedziemy i nie wysiadamy z Jeepa, tylko jak rozumiem, zostaliśmy zatrzymani przez babę z shotgunem, i wjechaliśmy w coś w rodzaju pierścienia ładunków to w jakiej odległości od pojazdu one teoretycznie są, te ładunki?

Czy wraki(okazjonalnie mijane i na przykład ten, zza którego wyszła grasantka (i most co za tym idzie) wyglądają tak, jakby rzeczywiście się coś pod tymi autami rozrywało? Czy raczej padły same(z przyczyn różnych), ewentualnie dziury po kulach, zarośnięte lianami czy inne takie?

Pipboy79 11-10-2020 19:51

Cytat:

Czytam posta MG i wciąż nie mogę zakumać o co chodzi. Jeśli "wokół Jeepa" rozmieszczonych jest sześć pakunków...a teoretycznie jedziemy i nie wysiadamy z Jeepa, tylko jak rozumiem, zostaliśmy zatrzymani przez babę z shotgunem, i wjechaliśmy w coś w rodzaju pierścienia ładunków to w jakiej odległości od pojazdu one teoretycznie są, te ładunki?
- Widziałeś obrazek pomocniczy mostu w poście MG? :) Więc przeze taki most trzeba było jechać dość spacerowym tempem. No i jak wyszła miss shotgun + detonator i wymownie poprosiła o uwagę niewiele trzeba było by się zatrzymać. Wyszła jak pojazd mijał pierwsze ładunki. Więc czy stanął czy dalej wolno się toczy to i tak będzie w tej alejce.

- Ale właściwie nie jest powiedziane, że Jeep się zatrzymał chociaż tak zakładałem w swoim poście pierwotnie. Jak chcesz możesz zignorować życzenie Czerwonej i jechać dalej.

- A ładunki są ułożone szeregowo po każdej stronie mostu. Po kilka kroków od krawędzi Jeepa. Czyli tworzą jakby alejkę przez jaką pojazdy musiałby przejechać gdyby chciał jechać dalej. Jeśli chciałbyś się wycofać wówczas trzeba by się zatrzymać i cofać. To też będzie trwać dłużej niż odpalenie ładunków.


Cytat:

Czy wraki(okazjonalnie mijane i na przykład ten, zza którego wyszła grasantka (i most co za tym idzie) wyglądają tak, jakby rzeczywiście się coś pod tymi autami rozrywało? Czy raczej padły same(z przyczyn różnych), ewentualnie dziury po kulach, zarośnięte lianami czy inne takie?
- Wyglądają na wraki postapo :) Czyli pewnie w większości leżą i stoją tu od dawna. Może ktoś się tu strzelał, palił i wybuchał przez te parę dekad. Nie można tego wykluczyć. Tak to przynajmniej wyglądało jak jechaliście przez ten most.


---

- A z mechy wygląda to tak:

- Jeep jedzie ok 20 km/h w chwili gdy pojawia się panna z detonatorem i prosi o uwagę.

- Prędkość 20 km/h to ok 5-6 m/seg.

- Pole rażenia granatu obronnego to wd podręcznika promień ok 20-30 m. Co gdyby jechać wzdłuż to daje pas długości 40-60 m czyli ok 6 - 10 seg przy początkowej prędkości.

- Pojemniki wyglądają na trochę większe niż ręczny granat.

- Pojemniki są ustawione w dwóch liniach przy każdej krawędzi mostu, krzyżowo (jak M czy W w poziomie) co daje układ alejki. Od ładunku do ładunku jest po ok 10 m. Wiec alejka ma długość ok 50-60 m. Co przy rażeniu jak przy granacie obronnym daje strefę rażenia pas o długości ok 80 - 120 m.

- Obecnie Jeep (czy stoi czy jedzie) to jest gdzieś na początku tej alejki licząc początek od środka mostu a koniec przy końcu gdzie stoi panna.

- Panna stoi ok 20 - 30 m od ostatnich (czyli najbliżej siebie) ładunków.

- Jeśli to jest ładunek jak z granatu obronnego to może zadawać odpowiednik R.Cię. Każdy jeden. Jak na razie to Jeep jest w strefie rażenie 3-4 ładunków.

- Jeżeli Jeep jedzie dalej do przodu to musi pokonać alejkę do końca. Jeżeli się zatrzyma to zatrzymuje się gdzieś w połowie alejki. Jeżeli chce sie cofnąć to to musi się zatrzymać w połowie alejki i cofnąć z powrotem przez alejkę.

- Prędkość ok 10 km/h to ok 2-3 m/seg
- Prędkość ok 20 km/h to ok 5-6 m/seg
- Prędkość ok 30 km/h to ok 8 m/seg

- Wciśnięcie detonatora to akcja za 1 seg.

- Jest zawsze szansa, że te ładunki to atrapa albo któryś okaże się niewypałem.

Asmodian 12-10-2020 19:50

Zagaiłem rozmowę w szoferce na szybko, aby mieć do deadline`u deklarkę. Towarzystwo, zapraszam;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:54.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172