lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [Komentarze] Porwani (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/10148-komentarze-porwani.html)

deMaus 10-07-2011 12:16

Ja właśnie odkryłem, że po rezygnacji, z sesji (z nadmiaru pracy, musiałem ograniczyć sesje), gdzie codziennie w docu, powstawały ze 4 strony dialogu i nie nadążałem za resztą graczy, więc uznałem, że rezygnuję, żeby ich nie spowalniać. Przed chwilą odkryłem, że zapracowałem na notatkę, od współgracza, na temat, mojego słomianego zapału i porzucania każdej sesji.

A żeby nie było off topa, to pytanie do MG.

Czy możemy opisywać w postach, że stacja jest pusta (bez żywych bestii), czy komunikator działa, i czy udało się mojej postaci z kimś połączyć. Tz, założyłem, żeby nie robić deklaracji dokonanych, że Alexei zna kilka bezpiecznych kanałów, (i hasła), ale one dla bezpieczeństwa są co jakiś czas zmieniane, więc może się z nikim nie połączyć.

Tadeus 10-07-2011 13:29

1. Na stacji nikogo więcej nie ma.
2. Holo-panel Nigela jest nadal aktywny i działa, więc można się przez niego zalogować do systemu/bazy danych stacji i poszukać tego, czego się chce. Jednak przez 20 lat nieźle tam namieszał, więc nie jest to takie proste.

W tym przypadku po prostu napisz, że szukasz takiej możliwości w komputerze (kontaktu przez znaną częstotliwość). A ja efekty opiszę już w moim ruchu. Inni też mogą skorzystać i wypróbować swoje pomysły. W większości przypadków będzie to prosty (+5) test informatyki, chyba że ktoś chce zrobić coś wybitnie skomplikowanego :)

deMaus 12-07-2011 16:50

Deklaracje dla mojej postaci, bo zapomniałem o nich wczoraj.

- Sprawdzi tą
- Przeszuka stację, pomieszczenie po pomieszczeniu, najchętniej w czyimś towarzystwie.
- Znalezione stwory, o ile są do czegoś podłączone, to pierwsze profilaktycznie zastrzeli z laserowego pistoletu (w nim amunicja się nie kończy? Znaczy wolno się odnawia, tak?), a potem odłączy od aparatury.
- sprawdzi w jakim stanie jest ta bomba, (chyba, że ktoś zrobi to przed nim), tz. chce wiedzieć, czy ma podłączony zapalnik, czy ma opcję zdalnej detonacji, czy tylko czasówka, jakiej jest mocy. to chyba da się odczytać z tabliczek znamionowych/oznaczeń.
- Spróbuje nawiązać kontakt, z Sojuszem, używając kodów, które fabularnie powinien posiadać ;)

deMaus 16-07-2011 10:02

Hej, hej, heloł... gramy dalej?

Tadeus 16-07-2011 10:14

Jasne, że gramy :)

1. Czas do 21. lipca do północy.
2. Pilota nie interesuje co zabierzecie ze sobą, albo zrobicie ze stacją. Więc opiszcie jeszcze co robicie z bombą/stacją/czym tam chcecie nim jeszcze polecicie do Federacji.
3. Rock wylatuje, nikt o nim nigdzie nie wspomniał więc zakładamy, że umarł z resztą konfederatów przy kraksie. Hawkeye ma jedną nieobecność. Zbik się usprawiedliwiał.
4. Tura typowo miejska. Możecie sobie tworzyć content sami. Pytajcie tylko, jeśli dotyczy to głównej fabuły, albo związane jest z kasą :)
5. Akurat na tym świecie nikt z was jeszcze nie gościł.

xeper 19-07-2011 17:34

Co do zawartości skrzynki Brunnera, to sądzę że mogą się tam znaleźć różnego rodzaju klucze, palnik, zasilacz, garść elektroniki, jakieś sondy, mierniki, porządny staroświecki młotek, wiertarko-wkrętarka z zestawem końcówek wszelkiej maści, zwój kabli, rolka taśmy itp. itd.

Tadeus 22-07-2011 08:28

Dobra. Hawkeye'owi i deMausowi dziękuję za grę.

Wieczorem skontaktuję się ze zbikiem i xeperem żeby omówić, czy chcą się w ogóle dalej bawić :)

Co do skrzynki - jak długo Brunner będzie ją miał, dostanie +1 do naprawiania.

Pozdrawiam.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:03.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172