lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [komcie] Stacja 51 (behemot) (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/12163-komcie-stacja-51-behemot.html)

vena 01-02-2013 10:04

To ja już się kompletnie pogubiłam. Ilu nas jest? Mogę cofnąć posta albo go przerobić tylko chcę wiedzieć ILU NAS JEST i kto żyje a kto nie :)

Gerappa92 02-02-2013 21:20

Jest nas trójka plus jeden brodacz z którym gadamy no i nieżywa pani doktor którą przeszukujesz ;). I z tego względu masz przywilej pierwsza udzielić odpowiedzi na posta behemota. ;)

behemot 02-02-2013 21:21

Sorry trochę przylagowałem bo miałem katar. :=(
Ale jest post jest impreza.

Odpowiadając na pytania:
- wasza trójka żyje i brodacz żyje.
- naukowiec w kitlu nie żyje

Rzuty:
Postać Veny straciła jeden punkt kontroli (aka poczytalności) ale pewnie jakieś jeszcze ma. Po prostu wizja martwej doktor Clerke pójdzie dalej z nią.

Kostka wiedzy: "NEOGENESIS" (przeczytaj post po więcej)
Jest to odpowiedź na pytanie:
"Dla kogo pracowało doktor w kitlu"
Ogólnie z kostkami wiedzy chodzi o to by odpowiadały one na jakieś w miarę konkrete pytanie, a nie wyjaśniały wszystko na raz. Też za 3 kostki wiedzy można podbić sobie umiejke o jeden.

Fanty:
Ołówek i pół notesu - brak zastosowań bojowych (chyba że nazywasz się McGyver wówczas można użyć do konstrukcji helikoptera)

Cytat:

Karta Dostępu V - przy drzwiach na szyfr rzuć k6, wynik 5u6 oznacza że karta działa i idziesz dalej. Takie obejście drzwi zjada jeden PD za pokonanie wyzwania jeśli przysługuje. Wynik 1 oznacza, że karta została zniszczona. (trzeba było przeczytać zasady korzytsania!)
karty postaci:

To jest dobry moment by wypełnić kptki. Można to zrobić jawnie i tak nie będzie tam żadnych cudów wypisanych. Czyli 8 punktów dosypać do Wytrzymałości/Koncentracji, wybrać jedną umiejętność, i rozpisać 4 punkty zaufania pomiędzy współgraczy. Wyt, Kon, i zaufanie ma bazowo 1. (do którego dodajecie). Brodaczowi nie można ufać bo to npc. Można go używać fabularnie w pokonywaniu wyzwań, ale nie daje to bonusów mechanicznych.

Czas na odpisy tak do 7.II

vena 02-02-2013 23:01

Rany... cały post 13 jest dla mnie mroczną niewiadomą... Czy mam pisać jakieś karty postaci? Jakieś punkty już straciłam? To dobrze czy źle? I czy już mam się bać?
Czy MG może za mnie liczyć te punkty i kości czy co tam bo jakoś tego nie ogarniam... jak będę mogła zdobyć jakąś wiadomość to po prostu napisz mi co już wiem a co nie i czy nadal żyję ;)
przepraszam ale zawsze miałam z tym problemy
:(

behemot 02-02-2013 23:08

Właściwie to MG może np:

Cechy:
- Wytrzymałość 5
- Koncentracja 4/5
Umiejętności:
- Przeszukiwanie 1 (bo poszła do trupa, ewentualnie może być medycyna)
Zaufanie:
- BG Gerappy 3
- BG Mizuikiego 3

Czyli postać jest zbalansowana psychicznie fizycznie. I każdemu z pozostałych ufa podobnie jak na okoliczności.

EDIT: Z tym kluczem to taka metafora. Znaczy nie klucze jak do pokoju w hotelu, tylko że karta jest kluczem. Kluczem elektronicznym.

Ewentualnie jak bardzo chcesz to może to być klucz do szafki z kombinezonami dla Mizi.

Gerappa92 03-02-2013 20:20

Cechy: (8 punktów do rozdania)
- Kondycja: 7
- Koncentracja: 3

Umiejętności:
- Akrobatyka
Zaufanie: (4 punkty do dodania)
- vena 3
- Mizuki 4


Vena to niskie zaufanie to przez to przeszukiwanie trupa :P. Rozumiem że to zaufanie na bieżąco będzie się zmieniać?

behemot 03-02-2013 20:28

Suma kondycji i wytrzymałości wynosi 10 a nie 12.

Tak zaufanie się na bieżąco zmienia, przy czym im bardziej komuś ufasz tym bardziej cię może zranić. Znaczy wymóc na postaci jakieś zachowanie, typu oddanie fanta, albo podjęcie wyzwania wbrew woli gracza.

Zmiana wartości zaufania:
Może nastąpić w obydwie strony w przypadku:
- Wyzwania w którym obydwoje biorą udział.
- W stosunku do postaci, która zakończyła wyzwanie (to tylko po stronie biernej)
- Przekazaniu przedmiotu.
- Wykupieniu cechy i przywołaniu wspomnienia w którym obydwoje biorą udział.
- W przypadku śmierci jednego z członków drużyny.

Zaufanie może zmienić się tylko o +/- 1 za każdym razem.

Czyli np teraz każdy z panów może zaufać lub odufać wenie jeden punkt.

vena 05-02-2013 20:20

Dla mnie nie jest aż tak ważne czy ktoś ma do mnie zaufanie czy nie. Owszem trochę smuci kiedy chcę być pomocna a ludzie nie mają do mnie zaufania. Staram się być jednakowa dla wszystkich. Cóż, takie życie. Nie mam powodów by komuś ufać mniej czy więcej. Na razie. Zobaczymy dalej. :)


MG? Czy udało mi się otworzyć drzwi?

Gerappa92 07-02-2013 21:09

Dokonałem edycji karty, myślę że teraz będzie ok. :)

behemot 08-02-2013 21:43

A bo to wielkie drzwi były.

Łupy:
Gerappa
- Latarka, Pozwla dodać 1k do działań w ciemnościach.
Ale też Gerappa traci jeden punkcik koncentracji


Poza tym macie kolejny piankowy kostiu, a także zegarek (brak właściwości bojowych), oraz pakiet kitli które można do czegoś użyć fabularnie. (brak zastosowań bojowych).

Też do zdobycia jest zestaw opatrunkowy i ciemna butelka. (wyzwanie 1 na koncentracje)

EDIT: Kolejny przedmiot to tablet z szafki. Chroniony hasłem i złamanie zabezpieczenia to koncentracja 5. Czyli duże ryzyko, ale i duża wygrana. Tablet generuje tylko kostki wiedzy,(nie ma szans ze wyskoczą z niego naboje do shotguna)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172