lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [kom] Okiem Pozyskiwacze - komentarze (behemot) (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/12223-kom-okiem-pozyskiwacze-komentarze-behemot.html)

behemot 11-02-2013 16:24

[kom] Okiem Pozyskiwacze - komentarze (behemot)
 
Ahoj,
OMC się wyrobiłem na czas. ;-)

Postanowienia początkowe:
Sesja toczy się w swoim tempie, czyli piszesz kiedy masz ochotę i czas, ja podobnie. Jak masz jakieś pytania to pisz tutaj, lub PW, można w sumie spróbować na GG ale tam ostatnio rzadziej zaglądam.

Sesja nie ma narzuconego scenariusza, gdziekolwiek postać pójdzie jakaś przygoda na pewno ugryzie ją w łydkę.

Myślę, że możemy założyć iż postać była właśnie wiewiórką ( no po coś napisałem akapit), czyli miłości rodzicielskiej starczyło akurat tyle by porzucić oseska w przytułku avestian, a nie radioaktywnym ścieku.

Jeśli postać potrzebuje jakiegoś kontaktu, to zawsze może być to Kudłaty Joe i jego Dżungla.

Wspólnik oznacza rangę pośród pozyskiwaczy, i to najniższą ale zawsze. Dla odmiany konsul to już szyszka.

Czego od ciebie chce:
Napisz cokolwiek postać robi, w sumie to bez znaczenia (takie simsy). Gdziekolwiek postać pójdzie będzie to okazja by popisać o Znanych Światach. Ewentualnie jakiś obrazek i imię.

Też postać może zdecydować się na jedno z zleceń:
a ) Misja dla Rycerza Poszukującego (pośród Hazatów)
b ) Misja dla Konsula DeCaprio (prawdopodobnie śledźctwo w sprawie trupa)
c ) Wykopaliska u boku starego pozyskiwacza
d ) Wyszukiwanie informacji dla cyborga.
Ewentualnie można poczekać i może pojawią się kolejne.

Możesz sobie też stworzyć jakiegoś bna, albo miejsce, albo cuś.

Agape 11-02-2013 17:10

Ahoj mistrzu!

A więc zaczęło się, gram byłą wiewiórką. :) Urocze miano w mało przyjemnym miejscu. Obrazek i imię znajdzie się na pewno, misję też sobie wybiorę, chyba już nawet wiem którą, ale i tak dobrze że nic mnie nie goni i mogę się zastanowić.

Mam nadzieję że sesja się uda.

Edit: Post już jest. :|

behemot 04-03-2013 00:17

Ahoj Przygodo!
W myślach ten post był o wiele większy!
Też nie pozostawia on wiele do działania przez Twoją postać, więc jest to taki wstęp do wprowadzenia posta właściwego. Albo część 1/3.
Zrozumiałem, że wybierasz bramkę numer stary pozyskiwacz lecący na Kadyks (czyli klasyczne rycie w ziemi) jeśli jednak to nie o to nam szło daj znać, bo jeszcze można się wycofać. Jeśli wszystko gra, to gramy dalej, czyli ja postaram się napisać coś więcej wkrótce.

Agape 05-03-2013 13:14

Ahoj Mistrzu!
Post mi się podoba, chociaż czytając go przeszło mi przez myśl żeby zawrócić Kevę i dla jej dobra trzymać jak najdalej od towarzystwa na pokładzie. :P

Tak, chodziło mi właśnie o "klasyczne rycie w ziemi" ze starym pozyskiwaczem (ta opcja wydawała mi się najbezpieczniejsza :) ).

Niedługo spróbuję coś odpisać. Rozumiem że Farra wskazuje wentylację jako potencjalną drogę ucieczki.

behemot 05-03-2013 15:47

Yup, Keva może się wyślizgnąć przez wentylację i farra jej to pokazała.
Też jest możliwość by pomiędzy załadunkiem i odlotem "załatwić stare sprawy", jeśli Keva ma coś takiego w mieście.
(tzw scena parzenia herbaty/koloru)

Też chciałbym napisać posta (niezależnie od twojego) z opisem kto tak właściwie z nami leci. Ale to chyba w czwartek powinienem. (możesz pisać wcześniej)

behemot 02-05-2013 23:56

Ahoj,

Post jest, oby okazał się wystarczająco soczysty.

Sytuacja: Jesteście rozbici, zapewne zestrzeleni przez coś, z ornitoptera została całkiem sporo, ale raczej już nigdzie nie poleci. Wokół żywej duszy. (martwych na szczęście również brak) Ale... są dwa drapieżne wilki (worgi), które raczej nie mają przyjaznych zamiarów.

Czego chce: Gramy! Znaczy tu nie ma co się rozpisywać, tylko trzeba działać, bo was zjedzą, wszystko wyjdzie w trakcie. Wasze postacie mają chwilę na przygotowania jakby co.

Czemu akurat wybraliście statek, który tak łatwo zestrzelić pomińmi milczeniem. (nie jest to największy przejaw railroad) Zaś wizyta w Słowiczym Dworze zapewne powinna się spodobać waszym postaciom, bale, goku, fikuśne pojedynki, gejsze, ninja, duchy przodków, oni... samo zdrowie.

Z nieoficjalnych przecieków, wiem że pracujecie nad tekstem "wspominkowym", można wrzucić go tak po prostu (bo czemu nie), można poczekać, aż akcja się nieco uspokoi i wtedy będzie bardziej w rytmie.

behemot 03-05-2013 17:44

Więcej informacji:
- To jest z grubsza zamieszkała część planety, choć może nie aż tak gęsto, albo nie dokładnie w tym miejscu. Z awionetki jeszcze nie dawno widzieliście jakieś wioski, albo pola ryżowa, czy step z muflonami. A także dość rozległy las/dżungla dość przemieszane z tym co ludzie sobie wyrąbią. Zapewne jedna z nich znajduje się do 20km od waszego miejsca pobytu.
- Jak obejrzeć jeziorko, to jakiś kilometr po obwodzie jest coś jakby pomost i łódź przy nim.
- Znajdujecie się już na ziemiach Markiza Shim Nijan choć może bardziej na obżerzach. Do Słowiczego Dworu pozostało tak z 500 km.
- Wasz stateczek wystartował z Volkstrongu (gdzie mieści się astroport) przelatywał głównie nad Morzem Abrak i Bursztynowy Gajem ( a właściwie dżunglą) teraz jesteście w jakiś pagórkach, na goryzoncie pientrzą się szczyty, ale to jeszcze daleko.

Na pokładzie znajdują się wasze pakunki, znaczy walizki, tobołki, z wszystkim co uważacie że przydało by się wam w podróży i na Słowiczym Dworze. (kiecki, surduty, etc)
Możecie poszaleć w granicach rozsądku, jeśli typowym ekwipunkiem na bankiet jest granat no to gdzieś tam jest w tobołkach. To naprawdę zależy od was co w nich jest.

W ramach ornitoptera to jest trochę (dużo) wody i paliwa. Też suche racje do zalania wodą. Skrzynka z narzedziami, aptekcza, zestaw ratunkowy typu race, nrc, coś jakby moskitiera. Gaśnica. Maczeta.

Podejrzewam, że Dzianne posiada "torebkę damy", której wewnętrzne wymiary są o wiele większe niż zewnętrzne, nie wiadomo co jest w środku i strach wkładać rękę.

Wells posiada rewolwer wysokokalibrowy. A także nóż. Skrzekotkę osobistą, jakie też sami posiadacie (ale krótkiego zasięgu). Maszyna posiada radiostacje dalszego zasięgu.

Nieistotna mapka

abishai 03-05-2013 20:37

Myślę że taka retrospekcja będzie dobra na wspominki przy ognisku. O ile będziemy umieli je rozpalić :rotfl3:

behemot 19-05-2013 00:42

Cytat:

Napisał abishai (Post 428259)
Myślę że taka retrospekcja będzie dobra na wspominki przy ognisku. O ile będziemy umieli je rozpalić :rotfl3:

Zawsze można polać paliwem, a następnie przeciągnąć monomieczem. ;-)

Raport po postowy:
- Monomiecz, zamókł, jest spora nadzieja, że to go nie spsuło do końca (radziecka technologia) ale chwilowo nie działa i być może coś z tym trzeba zrobić.
- Postać Adhadera została poraniona od kolczatki w dłoń, co kiedyś się zagoi (do wesela) ale przez jakiś czas trza wziąć pod uwagę.

//Strasznie żem przeskoczył, i być może umknął moment gdzie wasze postacie mogły by chcieć coś zrobić. Zawsze można stwierdzić post factum że coś miało miejsce i się wydarzyło.

Co teraz:
- To trochę zależy od was, znaczy na co wasze postacie zwrócą uwagę, czego szukają etc.
- Niedługo będzie też dalszy ciąg wydarzeń "odgórnych".

behemot 17-06-2013 01:22

Ładny post wam wyszedł, Dianne jak zawsze urocza, Adhader równie czarujący, choć nie znałem go od tej macanej strony, nie poznaje kolegi, cicha woda. ;-)

Tymczasem:
- doszło do nocnego pożaru w factorium inżynierów
- czeladnik, który nie dorobił się imienia zginął tragicznie (przynajmniej imię się nie zmarnowało)
- Monomiecz Adhadera też przepadł.

Chciałbym: dowiedzieć się co śniło się Dianne w nocy z pożarem.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:41.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172