lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [Zbrojownia/Komentarze] Przebudzenie się (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/13405-zbrojownia-komentarze-przebudzenie-sie.html)

Rahaela 16-10-2013 16:05

[Zbrojownia/Komentarze] Przebudzenie się
 
Mapa Sektora
(powiększa się)


Rahaela 16-10-2013 16:07

Zbrojownia


Ranged Weapons

Nazwa broni - zasięg - tryby strzału - obrażenia - koszt wykupu

Bolt Weapons: rozrywające

Astrates Bolt Pistol - 30M - 1/3 - 10 - 8
Astrates Bolter - 100M - 1/2/4 - 15 - 10
Astrates Heavy Bolter - 150M - 10 - 20 - 20

Flame Weapons podpalające, obszarowe

Astrates Flamer - 20M - 1 - 12 - 10
Astrates Hand Flamer - 10M - 1 - 12 - 10
Astrates Heavy Flamer - 30M - 1 - 16 - 15

Solid Projectile Weapons

Astrates Shotgun - 30M - 1/2 - 13 (obszarowy) - 10
Stub Revolver - 30M - 1 - 7 - 3
Stub Automatic - 30M - 1/3 - 7 - 4
Autopistol - 30M - 1/6 - 7 - 5
Autogun - 90M - 1/3/10 - 8 - 7

Las Weapons:

Laspistol - 30M - 1 - 7 - 5
Las Carbine - 60M - 1/2 - 7 - 6
Lasgun - 100M - 1/3 - 8 - 7

Primitive Weapons

Flintlock Pistol - 15M - 1 - 7 - 1
Musket - 30M - 1 - 7 - 3
Bow - 30M - 1/2 - 5 - 1
Sling - 15M - 1 - 4 - 1
Crossbow - 30M - 1 - 6 - 1

Lauchers

Astrates Heavy Missile Laucher - 250M - 1 - amunicja - 10


Grenades

nazwa - efekt - obrażenia - koszt

Astrates Blind Grenade - Dymny - 0 - 5
Astrates Frag Grenade - Rozpryskowy (piechota) - 15 - 1
Astrates Frag Missiles - Rozpryskowy, Burzenie - 19 - 5
Astrates Krak Grenade - Przebijający pancerz (pojazdy, bunkry) - 19 - 1
Astrates Krak Missiles - Przebijający- 27 - 5
Fire Bomb - Zapalający, Obszarowy - 8 - 5


Melee Weapons

Nazwa - efekt - obrażenie - koszt

Chain Weapon


Astrates Chainsword - Rozrywające - 8 - 5

Traditional Wepons

Astrates Combat Knife - 4 - 3

Other Melee Weapons

Astrates Primitive Weapons (topory, miecze, młoty itp.) - 7 - 4
Primitive Weapons (włócznie, laski, tarcza, pałki, kastety, noże, noże do rzucania) - 5 - 3


Weapon Upgrades


Nazwa - koszt

Astrates Melee Attachment (bagnet) - 7
Astrates Melee Attachment (piła) - 9
Astrates Fire Selector (automatyczny podajnik magazynków, zwiększa zapas magazynków o +3, nie tracisz posta na przeładowywanie) - 10
Astrates Dipole Mag-lock (magnesy przywołujące broń z pasa do otwartej ręki i dający możliwość szybkiego ataku/parowania) - 5 co broń
Astrates Preysense Sight (celownik z wizją cieplną na broń) - 10
Astrates Red-Dot Laser Sight (celownik zwiększa Ballistic Skills o 10 gdy strzela pojedynczą serią) - 10
Astrates Telescopic Sight (celownik przybliżający cel, ułatwiający trafienie w odległe cele) - 6
Silencer (tłumik na broń: autogun, autopistol, sniper rifle) - 3


Apothecary stuff

nazwa - koszt

De-tox (antytoksyna na narkotyki, toksyny, gazy) - 5
Injector (wstrzykiwacz skórny) - 3
Narthecium (rękawica medyczna apothacary) - 10
Pain Suppersant (uświeżacz bólu) - 5
Repair Cement (łata uszkodzony pancerz) - 1
Resuscticex (cuci nieprzytomnych) - 5
Data-Slate (odtwarzanie i zgrywanie plików) - 5
Lamp (źródło światła) - 5
Reductor (szybciej wydobywa genoziarno, dodaje więcej wierteł i pił do Narthecium tnących szybciej zbroje, można używać jako broni o obrażeniach 7 z Penetracją) - 8


Techmarine stuff


Servo-Arm (potężne mechaniczne ramie na plecach, zwiększające siłę, naprawę, wspinaczkę i zadające 24 obrażenia zgniatające) - 20
Combi Tool (narzędzia naprawcze [zamiast ramienia na plecach]) - 10
Sacred Unguents (Smar uodparniający dowolną broń na zacinanie się na całą misje) - 10
Auspex (wykrywacz ruchu, emisji i biologicznych form życia) - 10
Data-Slate (zgrywanie plików i odtwarzanie) - 5
Lamp (źródło światła) - 5


Librarian stuff

Codex Astrates (Kodeks SM, +5 WP) - 10
Data-Slate (zgrywanie plików i odtwarzanie) - 5
Glow-Globe (źródło światła) - 5
Psy-Focus (laska, książka, relikwia - daje Innvocation - możliwość oczyszczenia umysłu i wzmocnienia zaklęcia/jego osłabienia raz na bitwę) - 15

Assalut stuff


Jump Pack - 15

Tactical stuff

Amunicja dodatkowa do broni typu [Bolt]:

nazwa - obrażenia - koszt

Hellfrie (Przeciwko Tyranidom, żrąca, 5 sztuk) +3, 5
Kraken (Przeciwko Pancernym, większy zasięg, 5 sztuk) +10, 10
Metal Storm (zmniejszone obrażenia, ale wybucha 5) -2, 5
Stalker (zmniejszone obrażenia, ale nie robi hałasu, 5 ) - 2, 10

Rahaela 16-10-2013 16:09

Grunty Szkoleniowe

Początkowe umiejętności wszystkich Space Marines:

Czujność (zmysły wyraźniej odczuwają otoczenie i zmiany w nim)
Szyfrowanie (runy zakonu, porozumiewania się tajnymi znakami z członkami własnego odłamu tak aby inni nie mogli ich zrozumieć)
Wspinanie się (Lepsze poruszanie po trudnych i śliskich nawierzchniach)
Uniki (większa szansa na unik)
Wiedza Adeptus Astrates (wiedza o zakonach Space Marines)
Wiedza Imperium (orientujesz się planetach, systemach, polityce)
Wiedza Wojna (orientujesz się w prowadzonych bitwach, armiach, bohaterach)
Maskowanie (sztuka ukrywanie siebie, otoczenia i pojazdów)
Prowadzenie naziemnych pojazdów (pilotowanie i prowadzenie pojazdów)
Zastraszanie (przekonywanie, grożenie, kłamanie, wiarygodność)
Nawigacja (powierzchnia, większa orientacja w terenie)
wiedza i taktyka z Codex Astrates (taktyki, zachowania i regulaminy SM)
Skradanie się (podchodzenie przeciwnika)
Tropienie (szukanie śladów, radzenie sobie w dziczy)
Mowa w High Gotic i Low Gothic (język arystokracji i biedoty)

Początkowe cechy wszystkich Space Marines:
Nadludzka Siła = Siła*2 (+2 za Pancerz Wspomagany)
Nadludzka Odporność*2 = Odporność*2 (+ zbroja)

Początkowe [Pasywne] talenty wszystkich Space Marines:

Oburęczność, Trening w broniach Astrates, Stabilny Chwyt (Wytrzymujesz odrzut po strzale z wielkiej broni), Wytężone zmysły: wzrok i słuch, , Zimna Krew (odporność na stres będąc pod ostrzałem), Szybki Chwyt (szybko wyciągasz do reki broń jednoręczną), Odporność psychiczna na złe moce wzrasta o 10, Zmniejszenie otrzymanych obrażeń z krytyków o połowę,

Początkowe [Aktywne] talenty wszystkich Space Marines:
Celny Cios (Raz na bitwę atak wręcz automatycznie trafia cel)
Potężny Cios [Siła (S*2+2PA)+10] Raz na bitwę mocarny atak pięścią

Początkowe z przynależności do Deathwatchu:
Powszechna Wiedza: Deathwatch
Zakazana Wiedza: Obcy

[Aktywne] Raz na bitwę
Trening Deathwatchu: zwiększenie obrażeń +5 przeciw obcemu

Rozwój Postaci:

Kill-marine - musi mieć w statystykach Fellowship 40+, każda klasa podstawowa, oprócz Apothecary i Techmarine, koszt 1000xp
Sanguinary Priest - musisz być Blood Angelem, wybrać Apothecary, koszt 500xp
Ravenwing Veteran - musisz być Dark Angelem, dowolna klasa, Ag 45+, Per 35+, WP 35+, koszt 1000xp
Wolf Scout - musisz być Space Wolfem, wybrać Tactical Marine, koszt 200xp
Tyrannic War Veteran - musisz być Ultramarinem, dowolna klasa, koszt 1000xp

Umiejętności:
Ranga 1

Rahaela 16-10-2013 16:10

Informacje

Rahaela 16-10-2013 16:12

Zasady

Zbrojownia zasady:

- W zależności od misji będą pojawiać się różne propozycje ekwipunku lub zmieniać jego ceny wykupu.
- Każdy dostaje np. 50 punktów rekwizycji na wykup ekwipunku, powiedzmy że wykorzystałeś 45, możesz zdeklarować że swoje 5 oddajesz np. dla Apothecary (ten mając 50 + 5 punktów będzie mógł wykupić więcej środków by lepiej o was dbać). Najlepiej będzie słuchać celów misji i robić składki dla tego, kto może odgrywać kluczową rolę, możecie wydać wszystko na siebie, możecie obdarować znaczną ilością kogoś kogo lubicie lub spłacić tym dług, możecie zachować by wykupić imperialne wsparcie.

- Jedynie Space Marines Devastators mogą używać broni z dopiskiem Heavy w tytule. Może on zabrać Heavy na misje, ale równie dobrze może zabrać coś lżejszego.
- Klasa Assalut może brać Jump Pack na misję, ale też może go sobie darować.
- Klasy typu Apothecary, Techmarine, Librarian mogą używać jedynie broni jędnoręcznych Melee lub/i Ranged z dopiskiem Pistol lub Hand w tytule plus to co w ich stuffie leży.

Grunty Szkoleniowe
Umiejętności - rzeczy, z których was szkolono, macie na ich temat jakieś pojęcie.
Cechy - Nadzwyczajne nabyte właściwości.
Talenty - [Pasywne] stale włączone.
Talenty - [Aktywne] Trzeba się zdeklarować w poście by je uruchomić. Ponownie można uruchomić dopiero w kolejnym rozdziale przygód.

Rahaela 12-11-2013 18:14

Witam graczy, życzę dobrej zabawy. Zapraszam do przywitania się i komentowania :)

Mocny 12-11-2013 19:17

Siema życzę miłej gry i wielu pokonanych obcych :)

TomBurgle 12-11-2013 22:47

Pozdrawiam swoich nowych braci imieniem Imperatora. Niech Kodeks i nasze umysły będą naszą najlepszą bronią.

SyskaXIII 14-11-2013 13:45

Siema wszystkim, obyśmy nie zginęli już na początku :P

Mocny 16-11-2013 09:08

No to pierwsze pytania
Jak chcesz aby wyglądał nasz pierwszy post?
Czy oczekujesz wielkich wypracowań(2A4) w postach? xD
Ile na ile awatarki? :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:47.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172