lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [komentarze] Akta: Agana Temi (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/16311-komentarze-akta-agana-temi.html)

Pan Elf 09-07-2016 19:26

Hmmmm... Chyba tak. W sumie nie wiem. Nie za bardzo znam się na broni :p.

MrKroffin 09-07-2016 20:20

Jeśli chodzi o statek to szczerze mówiąc nie wzorowałem się na żadnym konkretnym modelu z uniwersum, a na jednej z grafik, którą znalazłem. Mam nadzieję, że mnie za to nie zabijecie :razz: .

Pan Elf 09-07-2016 20:26

Cytat:

Napisał MrKroffin (Post 647387)
Jeśli chodzi o statek to szczerze mówiąc nie wzorowałem się na żadnym konkretnym modelu z uniwersum, a na jednej z grafik, którą znalazłem. Mam nadzieję, że mnie za to nie zabijecie :razz: .

Według mnie to nawet fajniej :).

Baird 09-07-2016 20:27

Byle się dobrze prowadził :P

E; Kroffin, mogę dostać te akta do przeczytania? Te które czyta moja postać. Zapewne rozmowa z kandydatami będzie się wokół nich kręcić.

MrKroffin 10-07-2016 17:53

Ok, jako że czekamy jeszcze na post Rainrira, to aby nie marnować czasu proponuję dyskusję nad pierwszą wersją systemu walki.

Opisałem go dosyć lakonicznie, ale chyba zrozumiale. Wyraźcie swoją opinię, wątpliwości, powiedzcie czego brakuje i czy w ogóle interesuje was gra z taką mechaniką. Zapraszam :).

Edit: Oczywiście brakuje tutaj opisu umiejętności, ale one zostaną wprowadzone wraz ze statystykami Waszych postaci w najbliższym czasie. Są jeszcze w fazie tworzenia.

Pan Elf 10-07-2016 18:21

1. Dobrze rozumiem: by skutecznie strzelić/uderzyć, wynik na k100 musi być mniejszy lub równy poziomowi trudności?
Bo jeśli tak, to chyba mi się coś wyklucza z bronią o celności mniejszej od 50.
PT50 przy broni o (przykładowej) celności 40, na kości wypada 40. Celność traktujemy jako bonus, więc 80. Nie trafiam? Co? \'|

2. Gdzie są statystyki ekwipunku? Warto byłoby sobie je chociażby wrzucić w swoje karty postaci w panelu gracza...

3. Rozumiem, że wartość do przegrzania się broni też jest w jej statystykach, które są...?


4. Jeśli umiejętności "throw" nie mam na poziomie 4, to nie mogę rzucać dużymi. Przy średnich i małych wychodzi mi automatycznie, tak? (tak by wynikało z wcześniej opisanej zasady, że biotyka wychodzi zawsze i nie ma PT)

5. Drużyna może posiadać maksymalnie 5 jednostek medi-żelu: na osobę czy na całą drużynę?


EDIT Teraz dopiero zauważyłem, że statystyki chyba są w fazie tworzenia, tak więc 2. i 3. można wykreślić.

MrKroffin 10-07-2016 18:30

Cytat:

Napisał Pan Elf (Post 647497)
1. Dobrze rozumiem: by skutecznie strzelić/uderzyć, wynik na k100 musi być mniejszy lub równy poziomowi trudności?
Bo jeśli tak, to chyba mi się coś wyklucza z bronią o celności mniejszej od 50.
PT50 przy broni o (przykładowej) celności 40, na kości wypada 40. Celność traktujemy jako bonus, więc 80. Nie trafiam? Co? \'|

Tak, musi być x< lub rowny PT.

Słuszna uwaga. Nie zauważyłem, bo testowałem to głównie na strzelbach. W takim wypadku będziemy działać działać odwrotnie (chyba że wymyślę lepszy pomysł) - tj. wynik musi być x>50, a nie mniejszy, jak w pierwszym trybie.

Cytat:

2. Gdzie są statystyki ekwipunku? Warto byłoby sobie je chociażby wrzucić w swoje karty postaci w panelu gracza...
Statystyki ekwipunku powrzucam Wam do materiałów w kolejnym poście razem z umiejętnościami i ich opisem.

Cytat:

3. Rozumiem, że wartość do przegrzania się broni też jest w jej statystykach, które są...?
Wartość ta jest w "strzałach do przegrzania". Same statystyki są na ME Wiki, stamtąd przecież braliśmy ekwipunek.

Cytat:

4. Jeśli umiejętności "throw" nie mam na poziomie 4, to nie mogę rzucać dużymi. Przy średnich i małych wychodzi mi automatycznie, tak? (tak by wynikało z wcześniej opisanej zasady, że biotyka wychodzi zawsze i nie ma PT)
Tak. Powstaje w tym wypadku pewien problem z balansem - bo możecie przecież podnieść przeciwnika biotyką, odczekać aż spadnie, wtedy mija też cooldown i znów w górę. Ale przy grupach to się nie sprawdzi, a walk z pojedynczymi wrogami, przez to ograniczenie, nie będzie.

Cytat:

5. Drużyna może posiadać maksymalnie 5 jednostek medi-żelu: na osobę czy na całą drużynę?
Na całą drużynę. Patrząc na to, ile macie tarcz, nie powinno to stanowić problemu.

Pan Elf 10-07-2016 18:34

Cytat:

Wartość ta jest w "strzałach do przegrzania". Same statystyki są na ME Wiki, stamtąd przecież braliśmy ekwipunek.
Hmmm... W sumie to nie zwróciłem uwagi, brałem pistolet po wyglądzie i kolorze :p.

Reszta jest w miarę jasna. Chyba. Wyjdzie w praniu.

MrKroffin 10-07-2016 18:37

Rozwiązałem ten problem z testem na celność. Jakie to banalne. Po prostu nie będzie to bonus, a kara do testu :razz:.

Mogę wrzucić też próbną walkę, jaką przeprowadziłem, jeśli chcecie. Nie jest dokończona, ale pokaże Wam zasady działania.

Fajnie, jakby się wszyscy wypowiedzieli co do systemu.

Pan Elf 10-07-2016 18:39

Pewnie się wypowiedzą, jak tylko przeczytają. A próbną walką bym nie pogardził, może rozjaśni ewentualne wątpliwości, które mogłyby się jeszcze pojawić.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:25.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172