lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [SF] - Parchy - Komenty (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/16701-sf-parchy-komenty.html)

Leminkainen 12-12-2016 16:53

Cytat:

- Czyli czy cały czas jest nad tym samym punktem planety Yellow? No to nie. Obraca się dookoła niego.
Widzę hen_cerbin też o tym pomyślał, ten księżyc w takim ukladzie powinien mieć bardziej skomplikowany rytm dobowy

Pipboy79 12-12-2016 21:59

@Obrót księżyca

- Nie jest istotny :) Możecie uznać, że sesja ma trwać tak krótko w świecie gry a obrót wokół planety trwać tak długo, że nie ma to realnego znaczenia. Jedna doba na ksieżycu to trzy na Ziemi. Całkiem sporo czasoperzestrzeni jak na sesję tego typu. Nie wiem więc czy sesja potrwa choćby księżycową dobę, może potrwa a może nie. Różnie może być. Dlatego na tą chwilę nie sądzę by miało to znaczenie i stawiałbym na grywalność a nie realność.

Mike 12-12-2016 23:25

To powiedz choć ile czasu od lądowania będzie do zmroku :)

Zombianna 14-12-2016 10:09

Cytat:

Napisał Mike (Post 680248)
To powiedz choć ile czasu od lądowania będzie do zmroku :)

I tak nie dożyjemy nocy, co się przejmujesz? :mrgreen:

Mike 14-12-2016 13:06

To, że nie dożyjecie to ja wiem. Ale martwię się o swoją postać :P

Pipboy79 14-12-2016 13:07

Cytat:

To powiedz choć ile czasu od lądowania będzie do zmroku
- Dobrze. Powiem Wam ile czasu jest lądowanie po zmroku :)




Cytat:

I tak nie dożyjemy nocy, co się przejmujesz?
- Nie ma jak uniwersalne poczucie humoru i optymizm :)



@Wszyscy

- Ok, ja na brudno post mniej więcej bym chyba miał. Więc po nocy czy jutro już powinien być.

Mike 14-12-2016 13:25

Skoro ma być noc w sesji to postuluje żebyś w nocy posta umieścił!

Pipboy79 15-12-2016 09:26

Tura 1 Zaczynamy ten parchaty początek :)
 
Ogłoszenia parchawialne :)


- Ok, poszedł pierwszy post :) Więc parę rzeczy na początek.



- Sprawdźcie swoje panele czy imiona są ok. Pisałem już z jednym okiem na klawiaturze i szarpiącym netem. Fajno jakbyście pouzupełniali awatary fotkami.

- Wpisałem w panel ksywy każdego Parcha. One są przydzielone na stałe na tą misję. Każdy Parch pojawia się na holomapce wyświetlanej przez Obroże właśnie jako swój symbol. Gdyby w pobliżu pojawił się Parch z innej grupy, również byłby oznaczony podobnie jako kolor + numer.

- Obroża ma wgrane materiały z odprawy. Więc to co pojawia się na niej jest też wgrane w pamięć Obroży. Są to dane o misji jakie zostały udostępnione przez system Parchom. Orientacyjnie działa to jak u nas komp i systemy/programy do robienia notatek itd. Tyle, że też jak u nas można je przeglądać jak jest czas i okazja.

- Post jest ulepiony mnie więcej ogólnie z tego co jest z danych na odprawie. To co jest w nim to takie ogólne dane/wrażenie jakie można odnieść/zapamietać u każdego. Parę osób jest wspomnianych z info indywidualnie ze względu na specostwo i staty z KP. Jak ktoś się czuje na siłach może sklecić podobny obrazek/scenę w swoim poście. Jak nie jest pewny co i jak czy pasi niech pyta to zobaczę co da się z tym zrobić :)

- Mieliście 60 min z czego 20 zajęła odprawa. Teraz jest 20 min czasu swobodnego potem 20 min na pobranie sprzętu w zbrojowni. Parchy mają wprawę w dozbrajaniu się więc 20 min wystarczy im na wyekwipowanie się takie jak mają w KP. Zostaje do dyspozycji te środkowe 20 min. Można zostać w sali odpraw i spróbować coś jeszcze pogrzebać. Z mechy to ums Dedukcji. Ums ponad przeciętną czyli na 7+ pozwala na znalezienie jakiegoś dodatkowego info. Jeśli jest niższy jest kulanie, wykula się tyle co ma się umsa np 1 - 6 jeśli jest na 6 to też można coś znaleźć jeszcze. Można też nie szukać tylko iść do zbrojowni. Z tamtąd zabrać sprzęt dodatkowy oprócz tego dodatkowego slotu dla siebie. Ten dodatkowy sprzęt po prostu gdzieś tam upycha się wewnątrz przedziały osobowego w kapsule można zabrać go potem po lądowaniu albo nie.

- Doba ma umownie 72 h. Zlicza się jak ziemskie czyli po kolei od 0 do 72. W tej chwili pora dzienna i nocna są mniej więcej równe czyli trwają po ok 36 h. Obecnie jest 29 h. Upraszczając od ok 24 h zaczyna się dzień i trwa do 60 h. A od 60-tej do 24 następnej doby trwa noc. Obecnie w grze jest godzina ok 29 czyli doliczając zrzut wylądujecie pewnie ok 30-tej. Na księżycu zapadnie zmrok za ok 30 h.

- LZ czyli Landing Zone czyli docelowe adres zrzutu jest wewnątrz krateru Max. Przy jego zachodniej krawędzi. Jest trochę na południe od dobiegającego od tej krawędzi doliny/kanionu. Dnem jest poprowadzona droga. Trasa do Checkpoint 1 przecina jakby tą drogę w podobnej oldegłości jak LZ.

- Macie okazje uzupełnić czy zmienić jeszcze ekwipunek. W końcu wszyscy idziecie do zbrojowni przed wylotem. Jeśli ktoś nie zmieni w tej turze zaczyna z tym co ma w tej chwili.

- Termin posta. Hmm... Powiedziałbym normalnie, że do 23.XII tak po samych dniach kalendarza. Ale wiadomo, że to już tuż przed swiętami i zwyczajowym snem zimowym. Więc jak ktoś by sie wyrobił z postem do tego czasu no kozacko. Gdyby wszyscy no jeszcze bardziej kozacko :) Pewnie przed Nowym Rokiem poawiłby się mój post. No a jak nie to trudno, zaczniemy na serio po Nowym Roku. Ale jakby ktoś zmieścił się do 23.XII z postem uznam, że i tak wygrzebał jeszcze jakiś detal z odprawy.

- Coś niejasne czy co to pytać :)


---

Edyta

- Tu podaję link do doc ze ściągą do sesji. https://docs.google.com/document/d/1...aQuKMwTc/edit#

Mike 15-12-2016 12:23

Pierwsze posty za płoty :)
Czas na prężenie cyferek :)

Jako, że federacja jest spora to oferta do tych z Pogranicza: Fakty i mity z życia Emanuela “Padre” Zciwickiego :)

Jak jesteście sławni tam to dajcie info o sobie :)

hen_cerbin 15-12-2016 19:07

Wiedziałem, że imię mojej postaci będzie przekombinowane. Vaughn (nazwisko) wystarczy... No i już nie ukryję że moja postać ma stopień naukowy. cóż, trudno.

edit: posty lepiej pisać w trzeciej czy pierwszej osobie? Jakie są preferencje na tej sesji?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:07.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172