lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [Koszary] Warsztaty OW - Vivere Militare Est (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/19319-koszary-warsztaty-ow-vivere-militare-est.html)

Micas 24-07-2021 19:19

Alex, Valhallanie w dżungli? Nie za gorąco im będzie? Pomijając już fakt, że optowałbym za "generycznym" regimentem z Calixis - Valhallanie są, ale w podręcznikach dodatkowych (bodajże Hammer of the Emperor).

Popieram wymysły Stalowego i Dhratlacha. Wszyscy: zerknijcie raz jeszcze do mojego GDoca dot. OW. Pierwsza połowa dokumentu to zasady tworzenia regimentu. Wypunktujcie swoje typy na każdym etapie jak Stalowy i wrzućcie nam tutaj, to się coś wymodzi.

Zaktualizowałem listę tematów warsztatowych. Jest ona wstępna, może coś się dorzuci - może odejmie. Zobaczymy jak z czasem i chęciami. Póki co na sesji nie piszemy: skupiamy się na rozwoju postaci i kreacji regimentu. Potem ja aktualizuję wpisora o dane regimentu i daję Wam zielone światło.

Jutro Arvelus nam opisze jak rozwijać postać za expa, w oparciu o system Aptitudes.

I komunikat przykry: Lua Nova zmuszona była zrezygnować, real ją docisnął.

To tyle z ogłoszeń parafialnych na ten czas.

Dhratlach - jak Ci pisałem na PW, nie planuję kontynuacji sesji warsztatowych. Nie po to one są, poza tym z notesu wysypuje mi się masa innych pomysłów na sesje... ;P

Dla świeżaków i zapominalskich: pamiętajcie o subskrypcji tego tematu oraz tematu sesyjnego. Opcja ta jest w "Narzędziach wątku".

No. To dawajecie z regimentem.

Alex Tyler 24-07-2021 19:50

Cytat:

Napisał Micas (Post 921295)
Alex, Valhallanie w dżungli? Nie za gorąco im będzie?



Można by zrobić Calixiańską odmianę Valhallan w stylu 25 Armii :-P

OKEJ
Homeworld: Fortress world
Commander: Bilious
Typ: Mechanised Infantry
Doktryny: Die-Hards
Ekwipunek: Demolitions

Ribaldo 24-07-2021 20:33

Zasadniczo dostosuję się do większości, ale jeżeli mam możliwość jakiegoś wskazania to tak:
Homeworld: Deathworld
Commander: Choleric albo Bilious
Typ: Drop Troops albo Light Infantry
Doktryny: Die-Hards albo Survivalists
Ekwipunek: Chameleoline albo Well-Provisioned
Ekwipunek: Equipment from Doctrines
Podkreślone te bardziej preferowane.

Tak wizualnie-opisowo to mi się ten regiment wyobraża, jako taka kosmiczna "101 Dywizja Powietrznodesantowa" z dowódcą a'la Bill Kilgore.

Lynx Lynx 24-07-2021 21:14

No to jak wszystko to wszystko.
1. Świat to Imperial World bo tani. 1
2. Sanguine bo ciekawie fabularnie może być. 2
3. Reconnaisannce albo zmech dla Chimerki 3
4. Die-Hards by nie padać 3
5. a tu jak pisałem księgowi, albo promyczki logistyki 3

12 jest i na moje całkiem git będzie XD najwyżej się zdechnie to imperium wyśle kolejny i kolejny regiment XD

Zell 25-07-2021 00:01

Hai.

Moje typy co do Regimentu:

Homeworld: Fortress World
Commander: Maverick
Typ: Reconnaissance albo Light Infantry
Doktryny: Die-Hards
Ekwipunek: Chameleoline albo Demolitions

Micas 25-07-2021 06:52

Dobrze, dobrze. Piszcie. Jeszcze typy bym poprosił od Arvelusa, Mi Raaza, Seachmalla i naszego zastępstwa na posadzie Medyka - Mag.

Jak dobrze pójdzie to Arvelus dzisiaj wstawi Wam tutaj parę wskazówek odnośnie mechaniki rozwoju postaci w oparciu o Aptitudes (jak już pisałem). Wtedy dopychacie karty na fest i przesyłacie je mi i/lub mentorom do sprawdzenia.

Wciąż mamy też 2 wolne miejsca (Sergeant i Tech-Priest Enginseer). Jeśli znacie kogoś, kto byłby chętny do gry - to zapraszam do naganiania. :mrgreen:

Mi Raaz 25-07-2021 09:15

Planeta: Imperial lub Fortress. Pierwsza kosztuje mało punktów. Druga daje dobre bonusy przeciw konkretnemu wrogowi.

Dowódca: Maverick (bo moje dotychczasowe doświadczenia pokazują, że najczęściej wpadam w kłopoty przez niezdany test strachu moich postaci)

Ewentualnie Choleric lub Bilous. Jeden pozwala uniknąć zaskoczenia i daje możliwość szybszego ruchu w walce (+2 inicjatywy), drugi mimo tego, że daliśmy się zaskoczyć daje nadal jakieś 30% szansy na to, że jednak zareagujemy. Oba warte rozpatrzenia, jeżeli nie Maverick.

Typ regimentu:

Chimera brzmi fajnie… ale wtedy większość czasu karczowali byśmy dla niej drogę w dżungli. W mojej ocenie Sentinel Walker będzie lepszą opcją, a ogromny piłomiecz na nim zainstalowany będzie karczował dżunglę przed nami. Zatem:

Mechanised Infranty: naprawdę dobry sprzęt (pancerze, broń, granaty)

Lub

Hunter-Killer: tutaj bieda w sprzęcie, ale fajny talent (można byłoby wziąć innego dowódcę wtedy

Ewentualnie Recon za skill Awarness, który ratuje życie

Doktryna treningowa:

Sharpshoter lub Survivalist obydwie bardzo dobre, ale drogie. Warte zastanowienia. Jeżeli na początku wzięliśmy Fortress jako planetę pochodzenia, to tu się kończy rozwój Regimentu….

Jeżeli Imperial World to możemy pomyśleć też o Die Hard. Wtedy w ostatniej doktrynie (wyposażeniu) mamy nadal trzy punkty do wydania i bierzemy Scavengers.

Zatem mój typ:
Wersja „hardkorowi zabijacy”:

Fortress-Maverick-Mechanised Infranty-Sharpshooters

Wersja „optymalizowana”.
Imperial-Maverick-Mechanised Infranty-Die Hard-Scavengers.

Ponieważ Micas nie lubi przedłużania dyskusji, to ta optymalizowana to mój typ, gdyby chciał liczyć głosy.

Za 30 punktów na sprzęt dodatkowy męczyłbym Micasa o:
Podniesienie jakości pancerzy do Good (10 punktów), daje to 1 do pancerza przy pierwszym ataku w turze.
Red-Dot na Lasgunach M36 (10 punktów) daje dodatkowe 10% na trafienie przy pojedynczym strzale.
Podsumowując: my żyjemy dłużej, wróg krócej.

Poza tym wiadomo: szlugi i alko.

Dhratlach 25-07-2021 13:31

Jako, że widzę, że nici z Specjalistów od przetrwania w puszczy, to alternatywnie proponuje co niżej biorąc pod uwagę powyższe

Regiment:
Imperial - w sumie nudy, ale tanie i nie narzuca nam niczego, a dostajemy podstawowe umki i super cenną Nienawiść (choć to tylko Mutasy), jedyny minus jaki jest ma małe znaczenie i tak, do tego mocny plus za całkowitą dowolność +3 do jednej cechy (1ptk)
Maverick - za Resistance (Fear) - cholipnie silna i ważna rzecz! Testy strachu to zło i tak, a mamy +3 do WP za Imperial World!(2ptk)
Mechanised Infantry - za wóz i dobry szpej, w sumie dla samego szpeju warto! (3ptk)
Favoured Foe (Orks) - bonusy do walki z nimi, bo właśnie z nimi będziemy się mierzyć! Czyli darmowy Talent i Umka.(3ptk)
Well-provisioned - +2 magi do broni głównej, +2 tygodnie żarcia, +1 do każdego z posiadanych granatów, +10 do Logistyki na wszystko co z naszym wozem, czyli części zamienne, bena... (patrząc po tym że wzięliśmy Mech. Inf. to mamy same bonusy!) (3ptk)

Dodatkowy szpej przydziałowy:
• Podniesienie jakości pancerza (IG Flak Armour) do Best (10 punktów), daje to 1 do pancerza na stałe i waży połowę mniej.
• Red-Dot na Lasgunach M36 (10 punktów) daje dodatkowe 10% na trafienie przy pojedynczym strzale.
• Lho-Sticks - Szlugi (5ptk)
• Tranq - Alko, może i depresyjne, ale alko (1ptk)
• Recaf - taka "kawa" (1ptk)
• +2 tyg żarcia (3ptk)

Ostateczna Lista standardowego, przydziałowego szpeju.
(z pominięciem rzeczy przynależnych jak psy buda)

• M36 Lasgun +Red-Dot (+10 trafienie, strzał pojedyńczy) +6 baterii zapasowych
• Best Quality IG Flak Armour (całe ciało, AP 5)
• 3 Granaty odłamkowe (nieuszkodzi Ogryna)
• 3 Granaty Krak (uszkodzi Ogryna)
• Wóz Chimera (choć lepszy byłby ten Walker z Chainswordem ;) )
• 6 tygodni żarcia w zapasie (skoro nie mamy zbytnio drużyną Survivalu...)
• Alko, kawa i szlugi (dowództwo musi nas lubić, nie? xD )


No!

P.S. Notka do tworzenia Regimentu:
• Myślę, że nie ma żadnego sensu brać czegokolwiek co nam daje Aptitude itp, bo one są czysto do rozwoju postaci i z tego co się orientuję nic ponad to nam nie daje. Ponieważ to warsztaty, lepiej się skupić na tym co nam daje bonusy dokładnie w tej chwili i na ten moment ;)

Mag 25-07-2021 14:45

Cytat:

Napisał Micas (Post 921349)
Dobrze, dobrze. Piszcie. Jeszcze typy bym poprosił od Arvelusa, Mi Raaza, Seachmalla i naszego zastępstwa na posadzie Medyka - Mag.

Dzięki za zaproszenie do sesji Micas i witam wszystkich współgraczy :D

Moja wiedza o systemie jest zerowa, więc jak raz warsztaty są dla mnie. Do wieczora postaram się ogarnąć to co mądrego tu powypisywano, żeby nadrobić to co mnie ominęło i stworzyć dla Was medyka :)

Lynx Lynx 25-07-2021 15:00

Cytat:

Napisał Mi Raaz (Post 921353)
Typ regimentu:

Chimera brzmi fajnie… ale wtedy większość czasu karczowali byśmy dla niej drogę w dżungli. W mojej ocenie Sentinel Walker będzie lepszą opcją, a ogromny piłomiecz na nim zainstalowany będzie karczował dżunglę przed nami. Zatem:

Naparzają się tam niby już od dłuższego czasu to może jakieś szlaki artyleria już przez dżungle wystrzelała XD


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:21.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172