[Koszary] Warsztaty OW - Vivere Militare Est Bry. Pozwolicie, że zacytuję sam siebie z poprzednich warsztatów: Pozdrawiam wszystkich uczestników i czytelników. W tym temacie będziemy obsługiwać pytania do Mistrza Gry, obszerniejsze wyjaśnienia, spostrzeżenia i opcje mechaniczne, deklaracje, kombinowanie i dogadywanie się drużyny, pogadanki, etc. Oprócz tego tematu będzie również utworzony Google Document, gdzie w stosownym czasie rozegramy jedno starcie z użyciem pełnej mechaniki. Kiedy nadejdzie pora tego Combat Encountera, od graczy wymagać będę by codziennie raz zerknęli do dokumentu i wrzucali w odpowiednich momentach (czytaj: w swojej turze) krótkie deklaracje oraz rzuty kością (np. "to ja go tnę, rzut na WS: 25/30"). Wasza decyzja, drodzy gracze, czy chcecie aby ta kolejka była dłuższa (np. 1 tydzień) - na napisanie obszerniejszych postów wprowadzających, plus ew. pogadanki gdocowo/PWowe między Wami. Link do sesji. +++ Lista uczestników i ich postaci Alex Tyler - mł. komisarz Marie Léandre, Commissar (oficer polityczny) Lynx Lynx - st. szer. Johnny Capahalla, Weapon Specialist (gwardzista-expert) Mi Raaz - neonita Vorgen Smith, Sanctioned Psyker ("mag" bojowy) Ribaldo - st. szer. Willo "Spuścik" Schwarzido, Ratling (niziołek snajper) Dhratlach - wtajemniczony Sarvus Erazerius, Ministorum Priest (kapelan polowy) Mag - st. szer. Ella Min-Ji, Medic (sanitariusz bojowy) TomBurgle - wieszcz Epsilon-Theta 92 "ET", Tech-Priest Enginseer (inżynier bojowy i mechanik) Stalowy* - st. szer. Gilliam Chesterfield, Operator (załogant pojazdów). Arvelus* - szer. Graugr, Ogryn (wielki, silny i tępy producent Witaminy W w close quarters combat). * Arvelus i Stalowy występują tu jako mentorzy wspierający MG w tłumaczeniu mechaniki i świata gry oraz świecący przykładem. :wink: Lista tematów warsztatowych Szarym zaznaczam odhaczone tematy. '0.' Podstawowa mechanika testów. 1. Rozwój postaci. Rozpiska mentorska. 2. Tworzenie regimentu. Podsumowanie kreacji oraz skończony regiment i planeta pochodzenia. 3. Regimental Logistics & Mission Assignment Gear. Post sesyjny z odniesieniem do logistyki. i sprostowanie od MG oraz Rozpiska mentorska. 4. Comrades & Orders. Rozpiska mentorska. 5. Scena walki. 6. Testy Interakcji. Post sesyjny z odniesieniem. 7. Vehicles in Only War. Rozpiska mentorska. 8. Zasady Massive Battle, Battlefield Awareness & Manoeuvres. Rozpiska mentorska. |
Witam szanownego MG oraz wszystkich współgraczy. Przyznam, że nie miałem okazji do grania w tak licznym gronie, czy to na żywo, czy w jakiejkolwiek online'owej formie. Na pewno będzie to ciekawy eksperyment. Liczę na kawał dobrej rozgrywki i wszystkim życzę dobrej zabawy i weny przy pisaniu. |
Hejka! 👋 Miło mi was poznać :-) Nie wiem, czy będzie się nam fajnie grało, bo jestem słabą, nudną i czepialską graczką :zly: Nie spodziewajcie się też po mnie ciekawych i obszernych wpisów ;-) Ale nie każdy jest idealny i rodzi się z piórem w dłoni, więc może jakoś razem dotrwamy do końca sesji :faja: |
Gdy Komisarczyczka pisze, że jest czepialska, to wiedzcie, że łatwo nie będzie. A tak serio to cieszę się, że z Wami trochę postrzelam. Chociaż w sumie chyba akurat moja postać nie będzie strzelać... zobaczymy. Miło zobaczyć znane mi nicki, z którymi grałem. Miło również poznać nowych graczy. To mój pierwszy raz na froncie (tak naprawdę drugi, ale bez pancerza wspomaganego wszystko jest inaczej)... choć czwarte warsztaty u Micasa. Może wreszcie nauczę się grać w WH40k. |
Cytat:
Cytat:
|
Doberek ludziska. Niech imperator nas strzeże, a jako regiment proponuje coś co miałoby chimere i kreatywną księgowość, albo priorytet logistyczny :D |
|
Dzień dobry, cześć i czołem. HF&GL. Mamy na tapecie wybór regimentu więc dam parę wskazówek, które należy brać pod uwagę. Po pierwsze - skąd pochodzi regiment. Zakładając że w miarę powinni pasować do misji jaką im wyznaczoną powinien to być Frontier World (w poderku mamy Deathworld), który powinien dobrze pasować. Lub Fortress World - bo tam się zwykle specjalizują w likwidowaniu konkretnych wrogów. Plus ludzie z takich światów nie odmawiają rozkazom. Dowódca to kwestia do uzgodnienia. Jednak zarówno typ regimentu jak i doktryny... Typy z podstawowego poderka to klasyki acz tu by pasowały: rekonesansowe, hunter-killersi, lekka piechota.. lub piechota zmechanizowana lub nawet drop-troopsi. Doktryny. W pewnym sensie to cream de la cream, bo możesz w ramach tych paczek dostać nowe APki które są najlepszą długoterminową inwestycją albo paczki które dają na start cały zestaw korzyści. Tak czy tak - survivalists to droga doktryna szkoleniowa ale na potrzeby tej sesji bardzo przydatna. Podsumowując moje typy: Homeworld: Deathworld, Fortressworld, Imperial World Commander: Dowolny Typ: Lekka piechota, rekonesans lub hunter-killersi Doktryny: Survival, Favoured Foe, Die-Hards Ekwipunek: Kamuflaż Preferowana broń długa: boltgun/plasmagun/meltagun Preferowana broń ciężka: ciężki bolter/autokanon/multilazor |
Jeśli już proponujemy charakter regimentu, to jak pisałam: ja bym chciała coś w stylu Armii Czerwonej drugowojennej :-P (Valhallan Ice Warriors) |
Cóż, proponuje to potraktować jak tylko i wyłącznie warsztaty (choć nie ukrywam, że Kcę! w przyszłości pełnoprawną sesję Only War'a! :cso: |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:29. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0