lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [komentarze] Bestia z Ostermak (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/10357-komentarze-bestia-z-ostermak.html)

Komtur 04-11-2011 18:52

Nef ma szalony pomysł, zleźć na płonące przedmieścia i dopaść proroka, co ty na to?

dambibi 04-11-2011 20:00

Trzeba schwytać jednego z tej bandy co zaatakowała grupę "schadzkową" , najlepiej gdyby to był herszt bo on wie pewnie najwięcej , powalić go będzie jednak trudno. Na dobry początek spróbuję załatwić "rączkę" , więc chciałbym go zajść od pleców i strzelić z łuku , potem można obalić herszta zmasowanym atakiem gdy dziewka będzie bezpieczna a reszta pomniejszych mutantów pokonana .

Komtur - kto nie ryzykuje , ten nie wygrywa , ale czy ryzyko nie jest zbyt duże?

Potem można: a)iść do miasta b)kontynuować tropienie bestii c)pójść za tropem mutantów i zobaczyć dokąd prowadzi(ale dałbym sobie ręke uciać że to wina kytkego i tego kupca.).

malahaj 04-11-2011 20:11

Cytat:

ale dałbym sobie ręke uciać że to wina kytkego i tego kupca.
Prawą czy lewą? Musze wiedzieć, w razie czego... :P ;)

dambibi 04-11-2011 20:28

Ale teoretycznie , mając Herszta , dowiemy się czegoś :p.

Nefarius 04-11-2011 22:07

Cytat:

Napisał Komtur (Post 327248)
Nef ma szalony pomysł, zleźć na płonące przedmieścia i dopaść proroka, co ty na to?


Popieram, można by go przy odrobinie szczęścia (i poświęceniu pp) odje*ać za przeproszeniem. Ale by się grupencja nasza zdziwiła ;D

Komtur 04-11-2011 22:26

Mistrzu da się w ogóle tam zleść, czy płomienie są już za silne?

malahaj 04-11-2011 22:38

Cóż, pewnie ze się da, ale to się wszystko pali, więc ryzykujecie poparzenia, albo spalenie żywcem w skrajnym przypadku. Ja poturlam jakby co. Ale pomysł jest na tyle szalony, ze dostaniecie bonus do rzutów od MG. Nie to żebym was podpuszczał czy coś. ;) Proszę tylko o dokładny opis waszych działań/planów tego co, chcecie zrobić.

KP w panelu uzupełnione.

Komtur 04-11-2011 22:47

Raz maty rodiła he he. Mój post jutro.

Matyjasz 07-11-2011 20:04

Dobrze, post jest.

Na polanie, splatanie magii i nawalanie w mutantów zaczynając od tego z świńską gębą. Jeżeli któryś zacznie wiać to w oni są celem niezależnie od tego czy świniak zdechł czy nie. Chyba, że Albert będzie bezpośrednio zagrożony to walczy z tym kto go atakuje.

Teraz pytania ;)
1) Skrzynka, czy jej aurę da się w jakiś sposób wykorzystać?
2) Koktajle Mołotowa, płonąca oliwa już długo była znana a sam patent nie wymaga wiedzy o inżynierii promów kosmicznych więc pewnie Albert potrafi to zrobić. Pytanie ile oliwy mamy do dyspozycji?

Co do skrzynki to pytanie też do Wnerwika czy Siegfried też zechce przyjrzeć się skrzynce pod tym kątem?

malahaj 07-11-2011 20:58

Ad 1. Jak? Nie wspomaga w rzucaniu czarów w żadne sposób, jeśli o to pytasz. Sama skrzynka została zaprojektowana w ten sposób, aby tłumić aurę tego co jest w środku, ale coś szwankuje...
Ad. 2. Ile chcesz. Oliwy i flaszek było u Protta dosyć. Daj tylko znać ile tego ze sobą bierzesz, bo to łatwopalny materiał jest i muszę wiedzieć ile turlać w razie wybuchu.... :P

EDIT po doczytaniu posta
Matyjasz compadre, nie tnij w nie powiem co. Zadeklarowaliście, że list piszecie w klasycznym a ja to w poście potwierdziłem, więc nie pisz mi teraz, że tu jest klasyczny a tu nie klasyczny, a tu jeszcze inny. Trzymamy się waszych wcześniejszych deklaracji Panie i Panowie, a nie zmieniamy działania po fakcie, kiedy widać już ich skutki.
Dla porządku więc zaznaczam, że wilczym prawem MG, listy jest w klasycznym. W całości, w treści jaką przedstawił Matyjasz w poście swym.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:51.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172