lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [BIBERHOF] Komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/11804-biberhof-komentarze.html)

Campo Viejo 11-04-2013 14:18

Jasne. Ekwipunek podstawowy a jak chcecie cos extra, pasujacego do BG to tez, dogadamy sie.

Felidae 11-04-2013 15:10

Cytat:

Napisał Kerm (Post 423333)
Mieszanka zagadek, intryg i walk zdaje się być całkiem interesującą ;)

Dito :)

Ja tylko poproszę o małą pomoc w mechanice, bo do tej pory nie wgłębiłam się w szczegóły. :tyka:

Kerm 11-04-2013 15:15

Cytat:

Napisał Felidae (Post 423368)
Ja tylko poproszę o małą pomoc w mechanice, bo do tej pory nie wgłębiłam się w szczegóły.

Służę w razie potrzeby ;)

AJT 11-04-2013 16:48

To ja poproszę;) Nie jestem zaznajomiony z jedynką. Pewnie podobnie do dwójki, ale nie mając podręcznika, nie wiem co mogę rozwinąć i nie wiem jakie profesje wyjściowe mam.

Profesja Gotte z karty to: szewc/uczeń kuśnierza/strażnik.

Wydaje mi się, że Campo podsyłał schemat rozwinięć, ale nie mogę teraz go znaleźć:/ Mam tylko statsy i umiejki.

Lechu 11-04-2013 16:50

Domyślam się, że kolejnym zainteresowanym jest Szarlej, któremu polecę grę Wolmarem Tannenbaumem. Gość jest mniej więcej w wieku naszych bohaterów, zajmuje się stolarstwem (jest uczniem rzemieślnika i jednym ze strażników wioski) i bardzo dobrze się dogaduje z moim BG. Poza tym w moim autorskim koncepcie mieli się ku sobie z kuzynką Berta o imieniu Karina...

Co do innych wolnych konceptów warto obczaić Ulryka Tannenbauma (parobek i strażnik) i Rudiego Millera (młynarz i strażnik). Podałem te trzy przykłady, bo z całą trójką Bert ma raczej bardzo dobre stosunki i czuję, że ciekawe dialogi mogłyby z tego być.

Co do moich oczekiwań... Hmm... Oczywiście dialogów chciałbym aby było dość, aby była intryga, śledztwo, dywagowanie, ale jeżeli już do walki to aby było inne wyjście z sytuacji. Bardzo mi się podobało to, że dzięki odpowiednim decyzjom mogliśmy do tej pory unikać przemocy fizycznej. Wybór to podstawa w RPG i mając go wiem, że nikt mnie za rączkę nie prowadzi (chociaż jakaś fajna szatynka to i może). :D

W razie jakiś problemów z mechaniką odezwę się do Ciebie Kerm, ale powinienem sobie poradzić. Podstawy znam. Życzę wszystkim dobrej zabawy w kontynuacji! ;)

Baczy 11-04-2013 17:40

Cóż, zaryzykuję grę mimo możliwej sporej ilości dialogów :P I chyba nawet znalazłem sposób na ograniczenie ich nieco ;>

A co do mechaniki pierwszej edycji... Gdyby ktoś chciał, to mam ebooka, po polsku nawet, więc śmiało, dajcie znać na PW to się podzielę.

Alaron Elessedil 11-04-2013 17:41

No dobra, teraz moja kolej :)

Dzięki wszystkim za ten Prolog.

MGowi za boisko, murawę, oświetlenie, nagłośnienie, sędziów (w tym liniowych), trenerów, kibiców wraz ze wszelkimi ich wyrazami poparcia, zawodową piłkę i drużynę przeciwną z jajem :D

Zaś z moją drużyną chciałbym podzielić się moimi przemyśleniami. Według mnie powinniśmy zrobić tak:


Trochę poważniej (ale nie dużo ;) ), fajnie się grało, fajnie się współpracowało. Praca była zespołowa, dużo podań, kilka bardzo owocnych dośrodkowań i strzałów, ładna praca skrzydłami w mniejszych grupach.
Generalnie: Podobało mi się :)

No i z mojej strony wielka łapa w górę :D
Mam bardzo dużo wolnego czasu, ale moja uczelnia jest nieprzewidywalna. Od czas do czasu wymyślają mi jakieś ciekawe rzeczy, żebym się nie nudził. Tyle, że nie mogę zakładać z tego powodu, iż uczelnia zajmuje mi 24h na dobę, bo bym nic nie zrobił.
Także ja piszę się dalej :)

I również będę potrzebował pomocy przy mechanice, ale najpierw muszę pomyśleć w którą stronę popchnąć Arno :)

Campo Viejo 12-04-2013 05:59

Jeśli chodzi o pomoc w mechanice to skoro Kerm się oferuje, to nie mam nic przeciwko. Jest bardziej dostępny i w Waszej strefie czasowej, więc czy na GG czy na PW z pewnością sprawniej będzie. To powiedziawszy oczywiście służę pomocą. Piszcie a będzie Wam odpisane. :)

Z profesjami wyjściowymi to nie chcę komplikować, więc po prostu dostępne są wszystkie podstawowe prócz ucznia maga. Te Wasze postacie zaczynające wsioków miały profesje przeważnie do połowy rozwinięte (niepełne), więc wszystkie umiejki co już macie, to sobie zostawiacie (wpisujecie jako dodatkowe do profesji którą teraz będziecie wybierać).

Schemat rozwinięć mechanicznych to te +10, +5, +1, które można podnieść wybierając sobie dwie dowolne. Wtedy BG ma już je jako podstawowe statsy i z nimi zaczyna drugą (już pełną) profesję podstawową, do której ma też dwa darmowe rozwinięcia. Za chwilę wyślę każdemu co może podnieć na "starej" profesji we współczynnikach.

Baczy podeślij mi tego ebooka jak możesz ( o ile tam są opisy profesji) na hp444(mapła)wp.pl, bo ja mam 1 edycję po angielsku, więc nazwy profesji a zwłaszcza umiejętności muszę tłumaczyć nie wiedząc jak to ktoś inny oficjalnie kiedyś zrobił, co może wprowadzać nieporozumienia.

W takim razie jedziemy wszyscy dalej. Tak, Szarlej ma ochotę z Wami zagrać, więc będzie Was teraz siedmiu wspaniałych :P

Kerm 12-04-2013 07:53

Nazwy profesji trafią do doc'a.
Jak kto sobie coś wybierze, to mogę przesłać rozszerzone informacje.

Felidae 12-04-2013 08:32

Cytat:

Napisał Campo Viejo (Post 423441)
W takim razie jedziemy wszyscy dalej. Tak, Szarlej ma ochotę z Wami zagrać, więc będzie Was teraz siedmiu wspaniałych :P

SIEDMIORO, bardzo proszę siedmioro, nie planuję zmiany płci dla Marianki, heh ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:42.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172